![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Iedereen kent het wel, speel je FIFA 98 (peace), sta je achter tegen een maat en ga je lekker op Q rossen. Wedstrijd gestaakt omdat je met minder dan 7 spelers op het veld hebt staan. Ik zag net dat Club Brugge met 8 tegen 11 eindigde vanavond. Vandaar dus mijn vraag, zijn er wedstrijden gestaakt omdat er te weinig spelers overbleven? En dan bedoel ik niet in Afrika of Brazilie waar een massale vechtpartij ontstaat en iedereen rood krijgt.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan me herinneren dat ik ooit heb gezien dat een amateurwedstrijd in Nederland daardoor gestaakt werd. Weet alleen niet meer wanneer en waarom, ook de teams zijn me niet bekend
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Besiktas heeft het gehad, in de Turkse competitie tegen Samsunspor. Op dat moment stonden we soeverein, echt iets van 12 punten voor, bovenaan en na die wedstrijd stortte alles in en werden we nog tweede of derde.
![]() beşikta 5 kırmızı kart Het was echt bizar wat hen bezielde die dag, al is die scheids een incompetente debiel die zo partijdig was als maar kon, maar echt weinig valt er af te dingen op de rode kaarten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
!Maar als je 5x terecht rood geeft heb je het volgens mij wel goed gedaan
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Heb t wel eens gehad met fm.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Haha ik dacht laatst aan precies hetzelde
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk dat je vooral in de wat heetgebakerde competities je heil moet zoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Haha, had Knikkerkoning mooi als voorbeeld genomen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een Nederlands elftal speelde op het WK-20 in 1995 tegen Honduras, die wedstrijd eindigde met 7 man aan Honduras-zijde. Voor de rest zou ik er geen weten.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een zooitje
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Q bij Fifa
Heel herkenbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die functie mis ik toch wel bij PES de laatste tijd
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij fifa hebben ze die ook snel verwijderd vanwege "Fair Play"
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik kan we nog wel een duel in Spanje herrineren waarbij het 8 tegen 8 was. Maar ja toen voetbalden ze nog door
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb het 1 keer meegemaakt: een oefenwedstrijd tussen Roda en Espanyol in de jaren negentig. Die wedstrijd werd gestaakt nadat Espanyol de vierde rode kaart kreeg. Liep ook langs de lijn uit de hand, ik geloof dat de trainers (Stevens en Camacho) ook nog bijna met elkaar op de vuist gingen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wedstrijd gestaakt door rode kaarten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|