|
|
#1 |
|
Het lijkt steeds vaker voor te komen dat managers vrij snel na het beëindigen van de actieve carrière aan de slag gaan als manager/trainer van een club. Vaak ook de clubs waar ze zelf vandaan komen.
Voorbeelden van trainers die niet heel lang geleden nog actief waren als speler zijn Guardiola, Frank de Boer, maar ook trainers als Roy Keane. Nu ben ik benieuwd naar de toekomstige trainers. In welke spelers die nu actief zijn, zien jullie een toekomstig (top)trainer? Als ik even naar mijn eigen club kijk dan zie ik zo snel niet iemand deze rol vervullen. Als ik wat verder kijk zie ik in Mark van Bommel een coach met veel perspectief. Hij is nu natuurlijk ook een groot leider op en buiten het veld. __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik denk dat als een onervaren trainer bij een ploeg komt waar je niet veel mee kan bereiken je er niet veel aan hebt. Is procentueel gezien natuurlijk ook zo als je de ploeg sowieso al vaak niet veel bereikt. Waar je begint is voor een nieuwe manager hééééééél belangrijk, het bepaalt je loopbaan denk ik, veel meer dan als speler.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als je ziet hoeveel slechte voetballers, topmanagers zijn geworden, ben ik bang dat straks een Mark Looms of Stijn Schaars met een CL-beker staat
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Looms
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En onze Mark heeft al 170 duels gespeeld in de Eredivisie en 126 in de JL
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Redactie
|
van bommel en tim de cler
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop vurig dat Sjaak Polak ergens manager wordt. Of het gaat gebeuren? Vast niet..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nathan Rutjes, omdat je dan net zulke briljante foto's van vroeger krijgt als met Louis.
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Alle spelers van Fortuna Sittard.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die ketting van Van Gaal. Oh wat fout.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Was staat daar op Louis?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
van Bronckhorst, de Cler, Tomasson, van Dijk. Alle spelers die er bij Feyenoord niks van gebakken hebben
![]() Daarnaast uiteraard van Bommel, Seedorf, Kluivert, Davids. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Potentiële managers
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |