![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door rompompom; 28-01-11 om 19:32 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tijd voor nieuwe weddenschappen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zonder spelfout in de TT
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moet die pic nou echt in de OP?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aub. Heb net gegeten man.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als Heerenveen met meer dan 3 doelpunten wint van fc Groningen zeg ik tegen CHarie dat ie zn kop moet scheren.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat doe jij hier nog? Je zou geband moeten worden tot je je toonbaar hebt gemaakt.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sommige weddenschappen moet je gewoon niet aannemen. Waarom zou je dit willen? Ben wel teleurgesteld dat het geen goatse is.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Inderdaad, post ze lekker niet als je het toch niet doet.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Na de 1-0 van Swerts tegen FC Twente.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jammer
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kan deze in lijst handige linkjes?
En Arsenal link in die lijst klopt ook niet meer. Thx. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo vlak voor het einde van de competitie komen ieder jaar alle weddenschappen van Ajacieden weer de kop opsteken. Jammer genoeg worden we telkens geen kampioen, dus zijn het allemaal loze weddenschappen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moest jij niet ooit nog eens de Arena in de fik zetten, omdat jullie geen kampioen waren geworden?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat was op Fok!. Dat telt niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kratjes zonder specifieke ontvanger gaan naar de eigenaar van het forum trouwens!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Voor de duidelijkheid: El Capucho is hierin El Capitano
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En Tjek is een man van zijn woord. Getuige die foto van hem in een of andere vervuilde fontein.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nico, lucky bastard.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#32 |
|
En dan zelf winnen Tjek!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bij beide posten van mij zal ik woord houden . Kost me warschijnlijk 1 krat bier , want van Capitano win ik toch wel .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Capucho bedoel je?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Over de aanslagen in Oslo. De man was een Christenfundamentalist. Eet smakelijk.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jammer dat hij het over WVv'ers heeft
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat Charie nog durft te posten in dit topic.....
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Oorspronkelijk geplaatst door PyTh
[...] Als PSV niet bij de eerste 2 eindigd dit seizoen dan trakteer ik alle WVv'ers die naar Eindhoven komen op een biertje Ja, zo 'n uitspraak durf ik ook wel te maken zeg .. Wie wil er nu naar Eindhoven gaan ? __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Charie
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Charie
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Charie zal dat belangrijke baantje van hem, inmiddels toch niet meer hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die gast kan je keihard negeren.
Stoere taal maar niets doen. Zeg dan niets. Digitale held. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als RKC dit seizoen kampioen wordt poep ik in de lichtmast van het Mandemakers stadion!11|!1
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Schoen opeten #3 Met falende Charie en moonende Afwazig
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |