![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
"Misschien staat z'n telefoon gewoon twee weken uit en heeft 'ie daarom nog niet terug gesmst!"
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
KNVB Beker kwartfinale: FC Twente - PSV (26/1 20:45 Eredivisie Live)Hup Bert van Marwijk. |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Sjimmie gaat een shirt kopen van Bulykin, nog 3 doelpuntjes..
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Klopt, en die 2 gaan ook nog echt wel vallen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ik heb het gelukkig bij een kratje bier gehouden. Had ook gewed dat hij er niet meer dan 10 zou maken omdat ik dacht dat hij niet zo vaak zou spelen
.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Prima, heb ik voor volgend jaar mijn carnavals outfit al.
De King! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
hehe , leuke opmerking .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Whehe sjimmie
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Urzaiz doet ook elk jaar mee, wordt een geweldig koppel.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Leuke! Ik sta klaar met de camera.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ik ook
![]() Ik kwam vanmiddag Joop trouwens nog tegen bij de ingang van het stadion, maar dat geheel terzijde. Moest het even kwijt. Xxx |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Is niet een echte he.
Kon deze toch niet laten: __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ok succes, hoorde dit jaar dat een 'Theo Janssen' harder kon lopen dan de echte Theo Janssen
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
Duurde nog lang voordat die hier terecht kwam. Maar ik heb 't wel over "dit voetbal" he
En nee, ik krabbel niet terug.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Welke sjaal wordt het? Je newton heath? Worden natuurlijk gewoon kampioen dit jaar
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#123 | ||
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Veel eer voor Damsko dan maar?
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
PSV 2 kansjes en niet in de wedstrijd geweest. Dan kun je inderdaad wel zeggen dat Ajax oppermachtig was.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Jammer dat er geen tegenprestatie is.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Hoeveelste goal van Bulykin, volgens mij de 9e slechts
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Haha, er is geen straat vernoemd naar Bert, maar een plein
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Zag het er even slecht voor Dos uit
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Schoen opeten #3 Met falende Charie en moonende Afwazig
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|