![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Mooi verhaal van Thomas Rensen uit Rotterdam. Hij wil in 31 dagen, 31 voetbalwedstrijden bezoeken. Elke dag dus op een andere tribune bij een andere club.
Sowieso wel een mooie site met mooie verhalen. de site: 1fan@31matches.eu Mijn vriendin zegt het vaak: “Volgens mij is er echt iedere dag voetbal!” En dat klopt! En daar wil ik lekker gebruik van maken door een maand lang iedere dag een wedstrijd te bezoeken! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Misschien moet hij de trein nemen naar een leven. Enzo.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Iets zegt me dat hij vast al een wedstrijd van Feyenoord bezocht heeft.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een baas, lijkt me echt onwijs mooi om zoiets te doen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wtf is dit nou weer
Zit er zand in je kut ofzo?
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
damn, jaloers..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maten van mij in Praag gingen vaak op zondag om 10:30 naar Viktoria Zizkov, om 15:00 was het tijd voor Slavia en om 17:00 gingen ze naar Bohemians 1905 (stadions liggen allemaal zeer dicht bij elkaar). Probeer dat eens 31 dagen vol te houden. Dan ben je ekte ekte!
![]() Maar wel geinig idee. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hup Holland!
|
Doe het dan meteen goed en pak alle continenten mee
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Frustratie, jongens?
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nee wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leuk idee.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als ik de tijd (en financiële middelen) had zou ik dat ook wel eens willen doen.
Verder dan 9 wedstrijden in 9 dagen tijdens een 'Duitsland-tour' ben ik tot nu toe niet gekomen. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Die Thomas Rensen is stadion DJ bij Willem II en bedient de videoschermen. Wie gaat dat nu doen in maart? Wel een mooi idee. Zou ik ook wel eens willen doen als ik een maand vrijaf zou kunnen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat het nog best mogelijk is om in Tsjechie een paar weken achter elkaar iedere dag een wedstrijd te volgen. Vooral als er bekervoetbal gespeeld wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heb zelf een paar jaar geleden een groundhoptrip in Zweden gemaakt met 6 wedstrijden in 7 dagen. Was echt prima te doen, afgezien van het slechte voetbal daar..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Laatst om 1 dag naar Oberhausen en naar Germinal Beerschot geweest. Was ik toch vrij brak de volgende dag
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
![]() |