![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als Been ook vertrekt wordt het nog een grotere puinhoop.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heerlijke timing Leo
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Schitterend, totale chaos.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kan me niet voorstellen dat Been voor woensdag ook de handdoek gooit. Dat doet ie pas donderdag.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als Been & Beenhakker weggaan, dan gaat het nog veel erger instorten dan nu. Verrassend nieuws.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hahaha. Ik ga snel een bookmaker zoeken die 20-0 aanbiedt. Gratis geld
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Been die blijft uiteindelijk wel, denk ik. Teveel een Feyenoordhart om de club te verlaten.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Maak dan in elk geval het seizoen af. Goed signaal bijvoorbeeld ook naar die jongens die moeten verlengen.. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
En dan niet een luizig tientje inzetten ofzo.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik kan me niet voorstellen dat Been per direct opstapt, dan is Feyenoord echt helemaal ten dode opgeschreven.
Welke trainer zou in godsnaam willen en kunnen komen? Fer, Wijnaldum, Vlaar gaan dan al helemaal niet meer bijtekenen. Investeerders zullen niet meer zo makkelijk geld bij leggen. Dit is misschien wel de doodsteek voor Feyenoord, of een Van Hanegem zou er moeten gaan zitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat zou wat zijn..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Overigens zijn er veel Feyenoordfans blij met dit nieuws, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tsja...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Beenhakker had toch geen functie bij Feyenoord dus waarom iedereen dit ineens zo grappig vind
Mario Been is gewoon dom dat hij zich solidair heeft verklaard. Maar goed dat zegt in het voetbal toch 0,0.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Solidair verklaren betekent trouwens niet dat als iemand zelf vertrekt, dat hij de ander dan ook weggaat. Dat moesten jullie, Ajacieden, wel weten dacht ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben benieuwd of het per direct is...
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Been heeft gewoon geen ballen, altijd te emotioneel. Toen ook al met dat hele gedoe rond De Cler.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De baas op technisch vlak en de manier die Feyenoord op de lange termijn zou moeten leiden en visie geven zegt dat hij geen toekomst meer ziet bij dit Feyenoord vanwege zijn perspectief. De trainer zegt dat hij zich daaraan solidair stelt - oftewel hij is het er mee eens, hij deelt die mening, hij heeft hetzelfde idee; dat houdt solidair in naar mijn idee.
Hoe kan je dan serieus blijven zitten als trainer van het eerste elftal? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mag ik lachen?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Ehm, Feyenoord gaat niet verlengen met Beenhakker, dat zou voor 1 februari worden bekendgemaakt. Nu houdt hij de eer aan zichzelf... Ik zie niet precies waar je op doelt met geen toekomst zien bij Feyenoord. Hij moet gewoon weg van de RvC en sponsorgroep. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wanneer Been solidair is met Beenhakker.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik zag dit al een lange tijd geleden aankomen.
Beetje jammer dat het zo lang geduurd heeft. __________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mja, RR meldt dat Been juist niet solidair is.
Maarja, liever dit gezeik voor woensdag dan voor zaterdag. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha, ook echt twee dagen voor de Klassieker. Wat een baas.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lijkt me niet echt goed voor Feyenoord
Beenhakker heeft toch een groot netwerk die niet veel mensen hebben en vooral voor een club als Feyenoord voor onschatbare waarde... Maar goed, is ook lastig voor Beenhakker als je geen cent kunt investeren en alleen maar moet bezuinigen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Concluderend dus dat eigenlijk alleen het moment wat ongelukkig gekozen is en dat er verder niet veel gemist zal worden?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
@nrc:
Een woordvoerder van Feyenoord laat aan ons weten van niets te weten omtrent het vertrek van Leo Beenhakker. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Met alle respect, maar een vertrek van Been is zo slecht niet voor Feyenoord. Hij maakt de spelers gewoon niet beter. En natuurlijk is er geen geld en kan je geen kampioen worden met dit elftal, maar zó slecht presteren?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Been blijft, hoorde ik net.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lekker belangrijk, die timing
Alsof een van die spelers er ook maar iets van merkt dat de Technisch Directeur, die geen reet te doen had omdat er geen geld was, niet meer in z'n kantoortje zit.Maar dat is slechts mijn briljante visie. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Beenhakker is kennelijk tot de conclusie gekomen dat hij met een zinloze missie bezig was. Zolang die jongens in Feijenoord 1 te beroerd zijn hun mouwen op te stropen en alleen maar bezig zijn met zichzelf wordt het nooit iets.
Ik heb helemaal niets met Feijenoord, maar vind het erg jammer zoals het nu met die club gaat. Ten onder gaan aan wanbeleid, jammer. Feijenoord onwaardig. Mijn advies aan Feijenoord is, huur het komende half jaar twee sportinstructeurs in van het KCT. Alle spelers elke morgen eerst een training van de KCT instructeur. Hebben ze zich niet voldoende ingezet, worden ze 's middags beloond met een extra training van de KCT instructeur. Weten ze dan nog niet wat inzetten is, worden ze 's avonds weer beloond met een extra training. Kei- en keihard aanpakken die gasten, dat is de enige oplossing om Feijenoord er dit seizoen er bovenop te krijgen... |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kom op zeg, lijkenpikkerij hier. Beenhakkers taken zijn volbracht, hij kan nu niets veel meer uitbrengen. Het was al eerder duidelijk dat het nieuwe management (De Vrienden) hem niet zo zagen zitten. En daarom gaat hij nu weg. De beste man is 69 en heeft geen zin meer in al dat gezeik.
Het enige schadelijke is dat Been zich er even mee heeft bemoeid (omdat hij weer eens niet z'n mond kon houden), anders was er voor de spelersgroep helemaal niets aan de hand geweest. Twee leuke spelers erbij, daar mag je Beenhakker nog even voor bedanken. Ook al zou het maar voor een half jaar zijn. Hoort allemaal bij de verandering van management die daar nu plaats vindt. Binnen drie maanden zit er een andere TD met een prima netwerk en een leuk salaris, betaald door Blokland. En tevens met een vijf-jarenplan in de hand qua huur -en koopbeleid. Ik zie het niet zo somber in. __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Goed nieuws zeg, eindelijk is die zuchtende en puffende judas opgerot.
Wederom een goede zet van de vrienden van Feyenoord. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Beenhakker per direct weg bij Feyenoord - Ook een vertrek van Mario Been?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|