![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vanaf volgende week maandag zijn ze er weer, de AH voetbalplaatjes
Het album was vandaag al bijgeleverd bij het personeelsblad van AH. Nieuw dit jaar is dat er bij elke plek voor een sticker een kinderfoto is bijgevoegd van betreffende speler... erg grappig om te zien
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leuk
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ben wel benieuwd naar de selectie van Vitesse
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
TVP
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die jeugdfoto's zijn grappig
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Valt mee met ontbrekende spelers.
![]() Er zijn plaatjes van Bos, Room, Caldirola, Rajkovic, Sprockel, van der Struijk, Aisatti, van Ginkel, Matic, Pröpper, Barazite, Pedersen, Nilsson en Pluim.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Maar de jeugdfoto van van Ginkel hebben ze wel, maar dat is hij nu ook nog
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kan iemand hier wat foto's posten?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Suarez ![]() Tomasson ![]() Fränkel ![]() Manolev ![]() Toivonen ![]() Theo Janssen
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Lekker is dat. Kom je uit de Albert Heijn staan daar al die kl*te kinderen weer te zeiken om de voetbal plaatjes...
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Laatst gewijzigd door alf89; 16-01-11 om 23:56 __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maakte jij toen je jong was ook kleine diertjes dood?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Plaatjesactie eigen club is net afgelopen, kunnen we in 1 keer door
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Purrel, Suarez, Tomasson
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
En dan heb ik Schaken er niet eens tussen gezet...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb heel wat mierenhopen volgegooid met water ja
![]() Maar bij mij kwamen ze met groepen aan m'n deur. Dat wordt op een gegeven moment wel heel vervelend. __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nu snap ik de tweets pas
.De Zeeuw: ![]() V/d Wiel:
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik herken van die foto's eigenijk alleen Janssen en Van der Wiel.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jezus die familie de Zeeuw had het niet breed vroeger......
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Maar nu ook de plaatjes van jezelf. Wie heeft er al 1 van zichzelf gemaakt? ![]() __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kakkk ik zie mezelf nu voor het eerst in mijn leven in een Feyenoordshirt.
Dat ziet er echt heel vies uit.edit: mwhehehe, ik ga nu dus mijn Feyenoord-vrienden in Ajax-shirt maken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik ga net als tijdens de vorige serie uitsluitend de stickers van Heracles sparen. Waarom? Omdat het kan,
.Het stadion heb ik al binnen. Andere stickers (Nesu, Roorda, Ammi en Wernbloom) heb ik weg gegeven. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik heb al twee keer 'Gruwelijk'
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
AZ spelers die jullie hebben graag (indien ze dubbel zijn) voor mijn zoon ( zie foto in buitenland topic indien men mij niet gelooft).
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb Wernbloom net weg gegeven, fuckbuddy, maar wie weet vind ik er nog een paar in de toekomst,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik heb Jan
Vertonghen als 1e. ongelofelijk
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
heb er zo'n 120 nu waarvan 108 bij ADO-Heerenveen gekregen
![]() Album is wel leuk dit jaar met die jeugddingen
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mede daarom dat ik d8 dat overkomt me geen 2e keer!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb de trainer van Polonia Warschau
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vanavond maar eens boodschappen doen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vertonghen is een held ja.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb hem nog nooit een oud vrouwtje helpen oversteken!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bergkamp ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nee Jordania ook niet!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb er ook 5: Douglas (
), Nieveld, Kalezic, Stenman en de rechterkant van NEC.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ben wel benieuwd of de jeugdfoto van van Ginkel in het pakje zit of al vast in het boek zit
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Whaha nu je het zegt, die gast lijkt wel 14
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik heb nu:
-Ron Jans -Davy Propper -Dusan Tadic -Hector Moreno -Adnan Alisic -Lasse Nilsson -Joey Didulica -Muslu Nalbantoglu -Pascal Bosschaart -Logo FC Twente __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tering al 2x AZ. Ik heb er nog geen een man. Grrr
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nacer chadli al dubbel
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Helaas nog geen vitessenaar ( ook al klopt er nog maar weinig van ) Al wel Suarez , is die ook 25 miljoen waard ?
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Een acht-jarige Sulejmani in een Ajax-shirt
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fuckbuddy, ik heb Johann Berg Gudmundsson binnen. Zal ik mijn AZ'ers opsparen voor je of wil je 'm asap?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Plus voetbalplaatjes 2010/11
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|