|
|
#1 |
|
|
Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is en of er al een draad over is, maar vraag me al een tijdje het volgende af.
Ik ben van mening dat het voetbal leuker wordt als er meer gescoord word. Nu zullen daar de meningen over verdeeld zijn, maar daar doel ik niet zo op. Ik ben ook van mening dat het voetbal leuker word als de keeper de bal alleen nog maar mag tegenhouden met zijn handen. Het gevolg is dat de bal in het spel blijft en alsnog weggewerkt moet worden. Simpel voorbeeld, een hoekschop. Nu kan de keeper de bal vangen. Maar als hij hem niet mag vangen en bijvoorbeeld weg stompt, dan moeten zowel de keeper als de verdedigers doorgaan omdat de bal zo weer voor de goal kan komen. Nu zie je vaak dat de keeper een bal vangt, wacht tot iedereen een eind is weggelopen om de bal vervolgens het veld over te schieten zodat de aanvallers weer aan een aanval kunnen gaan denken. Wat vinden/denken jullie. Wordt het voetbal leuker als de keeper de bal niet meer mag vasthouden... |
|
|
|
|
|
#2 |
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk ook dat het voetbal leuker word als we twee geile wijven uitnodigen die om het kwartier zigzaggend tussen de spelers rennen, maar om dat direct toe te voegen aan de spelregels...
Laten we het maar gewoon zo houden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
omg...
Wat een idee
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee, voetbal hoeft niet identiek met hockey te zijn.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik zou cheerleaders toevoegen.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volgens mij zit GerjanC nu handenwrijvend achter z'n computer
__________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
haha, goed topic __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hendril held van 't topic
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
De TS heeft best een aardig ideetje, jammer dat de labiele puberusertjes er niet serieus op in gaan. Kom maar bij mij TS, ik neem je heel serieus
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Holy shit, ik moest echt heel erg hard lachen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hendril
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Om er ff serieus op in te gaan:
Als een keeper de bal niet mag vangen, vind ik dat spitsen ook niet in de zestien mogen scoren! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben het er ook niet mee eens. Als de keeper de balt vangt heeft ie z'n werk goed gedaan en heeft zijn team daar voordeel van. Als de keeper de bal dan weg moet stompen heeft zijn team daar waarschijnlijk alleen maar nadeel van (want andere team is weer dicht bij 't doel), dus dat klopt niet.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Riro
Aandachtshoer
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kleinere velden en grotere doelen. Dat maakt voetbal pas echt leuk! Meer doelpunten
!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
We hebben toch heul geen keepert nodig.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hendril held
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zo grappig was het toch allemaal niet? Iedereen al aan de borrel?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mijn idee, je bent snel een held hier.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wie maakt hier Riro uit voor hoer
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wtf man, vrijdagmiddagtopics
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een topic,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
We kunnen ook de keeper verplichten tot het aantrekken van bokshandschoenen..dan wordt het helemaal een dolle boel in het strafschopgebied met dat wegstompen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik denk dat GerjanC zich hier heel welkom voelt
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Who the fuck is gertjanABC
Edit: TS dus
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Of Timmert moet weer gaan keepen, die stompte altijd met zijn ogen dicht
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dit gebeurt nou bij elk topic die een nieuw lid opent.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een geile zin
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Maar of TS het nou leuk gaat vinden als jij hem serieus neemt...
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
En maar mopperen dat nieuwe users weggejaagd worden
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Een beetje meer respect voor TS had wel gemogen.
Het geopperde idee is voor veel mensen waarschijnlijk vermakelijk om naar te kijken. Maar voetbal gaat om tactische steekspelletjes, uitgekiende aanvalsplannen, etc. Het is dus (vind ik) leuker om te zien hoe een team zelf een aanval opzet en een kans creeert, dan dat je dmv deze 'nieuwe regel' meer kansen geeft aan de aanvallende partij. dus antw; nee |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Daarnaast is het onmogelijk om te handhaven. Keepers kunnen de bal zo manipuleren dat ze hem langer aanraken, waardoor ze hem kunnen sturen etc.
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
keeper bal handen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |