![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Volg hier de geverifieerde twittersites van profvoetballers.
Koen van de laak: Koen van de Laak (kvandeLaak) on Twitter Kees Kwakman - NAC Kees Kwakman (KEESKWAKMAN) on Twitter Freddy Adu: Freddy Adu (FreddyAdu11) on Twitter Quincy Owusu Abeyie: http://twitter.com/QuincyDCY Stuart Holden van Houston Dynamo http://twitter.com/stuholden22 Chelton Linger vriendje van 'blackcard greg' http://twitter.com/C_Linger Vurnon Anita Vurnon Anita (Vurnon) on Twitter Jozy altidore - new york red bulls (en usa national team) Jozy Altidore (JozyAltidore17) on Twitter Ryan Babel Twitter / Suspended Rodney Ubbergen (ex-rbc) Rodney Ubbergen (rrrodje) on Twitter Serginho Greene serginho Greene (SerginhoGreene) on Twitter J. de guzman - Feyenoord Jonathan De Guzman (jdeguz) on Twitter Maurice edu: (speelt voor glasgow rangers) Maurice Edu (MauriceEdu) on Twitter Giuseppe Rossi - villareal http://twitter.com/GiuRo22 Gerson Sheotahul - Fc volendam Gerson Sheotahul (GSheotahul) on Twitter Chevello de Rijp - Jong Az telstar chevello (veullo) on Twitter Milano koenders - AZ http://twitter.com/Leumster Moestafa El Kabir - NEC Moestafa El Kabir (Elkabir21) on Twitter Levchenko levchenko (elevchenko) on Twitter Martin Nordstrand (hij accepteert mensen) Morten Nordstrand (M_Nordstrand) on Twitter Mitchell Burgzorg (NEC) aka Priester (RAP): Priester Baby (PriesterBaby) on Twitter en de meest gevolgde Gregory van der wiel Gregory van der Wiel (Gvanderwiel) on Twitter Twit on!!!!!!!! __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
De lijst is niet helemaal up to date volgens mij.
![]() De Zeeuw zit er tegenwoordig ook op zag ik, mijn neef volgt hem en stuurt hem zelfs complimenten bij gewonnen wedstrijden. ![]() En er zijn nog wel wat Spartanen e.d. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja ik heb gewoon de lijst van de vorige op overgenomen. Van Persie heeft ook twitter trouwens.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mounir had het ook, maar die was mentaal niet meer in staat om elke dag een tweet te plaatsen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dom kalf, zo'n talent zal het wel niet zijn geweest
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lol
![]() Jaja, die Ryan Babel. Die gozer komt er wel. Er wordt nog al eens lacherig over hem gedaan. Bijvoorbeeld als hij voor niets naar de training komt of als hij weer eens klaagt over dat hij altijd op de bank zit, of dat hij niet kan rappen. Het is heus niet alleen maar kommer en kwel met die jongen. In vier seizoenen heeft de spits toevallig wel al 12 competitietreffers gemaakt voor Liverpool. Dat niet alleen: hij staat ook nog eens in de top vijf most recommended people on Twitter in 2010. Met zijn derde plaats bleef hij grootheden als Justin Bieber en Tom Cruise voor. Er is maar één voetballer ter wereld die dat nog meer kan zeggen. Dat is de nummer 1 van die lijst: Rio Ferdinand. ![]() ![]() ![]() ![]() Van doordebenen __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bench life
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kijk eens een paar reacties boven je
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Door alle foto's van Ryan Babel had ik dat gemist,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
@phuistra
al is ie helaas nep |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Over Babel gesproken, die riskeert een schorsing vanwege een tweet over Webb
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha hij twittert deze pic.
![]()
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
en met mooie teksten in de andere tweets...
Alweer verwijderd maar is gelukkig al vaak genoeg geretweet! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Priester reageert niet op alle twitter berichten of hij nu meetraint bij cambuur of niet
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Weet iemand wat de twitter van Siem de Jong is?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Ben weer druk, de laatste dingen in orde maken voor volgend seizoen? Duitsland? You here will here it first! ![]() Fake. Hij twittert ook midden in de nacht. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volgens mij twitterde laatst Demy de Zeeuw een lijst met authentieke twitteraccounts van Ajax-spelers. Stond Siem niet tussen inderdaad.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
haha dat wordt even zijn PA aan het werk zetten
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dirk Kuyt. Als er íemand de definitie van 'monddood door de mediatraining' is, dan is hij het wel. Ik kan me niet voorstellen dat die man ooit iets interessants te melden zal hebben op Twitter.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
ze hebben hem al gewaarschuwd om uit de buurt van photoshop te blijven
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() Zie dit nu pas. Bench Life jewait. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Utrecht is een geweldige club, kom er zeker terug om mijn carrière af te sluiten! Feyenoord is een geweldige club, kom er zeker terug om mijn carrière af te sluiten! Liverpool is een geweldige club, kom er zeker terug om mijn carrière af te sluiten! |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Go Your Own Way
|
Je vergeet Katwijk.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#35 |
|
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Go Your Own Way
|
Mea Culpa.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Heeft Evert Ten Napel eigenlijk ook Twitter? Zou wel mooi zijn..
"GOEIE GENADE! NET EEN PAKJE MELK GEKOCHT IN DE C1000 OP HET BUIKSLOTERMEERPLEIN! DE MESSEN WAREN GESLEPEN, HET WAS HET LAATSTE PAK. WAT EEN DOT VAN EEN KANS WAS DAT, HET LAATSTE PAK! ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE KWAM IK TEVOORSCHIJN EN NAM IK 'M MEE. DAT SCHEELDE MAAR EEN HAARTJE HOOR! DE C1000 ONTPLOFT, HET WONDER VAN AMSTERDAM NOORD!". __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
"Jij nog koffie Youri? ik val zowat in slaap." wel.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Evert Ten Napel
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Kuijt:
an ![]() where Laatst gewijzigd door Hendril; 08-02-11 om 15:45 __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
where
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tering,
.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Van wie is die dan?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoe lang zit Dirk al in Engeland?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
hij typt gewoon pratend, kortom nu schrijft hij voor het eerst denk ik
|
|