![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Mooi dat Nederland tweede werd op het WK of Jammer dat we de finale niet wonnen
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij BarcelonaCruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreegDe gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijvenHet Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aanVan Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund Ik weet niet hoe je Rensenbrink met Robben kunt vergelijken hoor . Die bal van Rensenbrink had de wereldtitel betekend omdat het in de laatste minuten was, als Robben die bal gemaakt had was er nog een lange weg te gaan. 2010 had zeker mooier gekund, natuurlijk als we wereldkampioen waren geworden. Maar Ajax moest het na een lange inhaalrace doen met de 2e plaats en de beker als troostprijs. Bovendien hebben we dit seizoen al zoveel steken laten vallen en viel er de eerste maanden weinig te lachen met Jol aan het roer die zich meer en meer als een koekwaus ging gedragen. Met het verdwijnen van die man en het aanstellen van De Boer heb ik er voor volgend jaar weer wat meer vertrouwen in. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Afellay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan Van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in Europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Terecht dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese subtopper of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een [sub]europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK --> Ik had van allebei weinig verwachtingen. Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven --> Toe aan een nieuwe stap, maar of dat een topclub is...? Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan --> Eerdere wedstrijden lieten al zien dat er iets moois kon gebeuren. Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is niet toe aan een europese topclub, maar mag van mij weg of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach EN Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest (wel vermakelijk though) Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mooi dat de meerderheid vindt dat Van Nistelrooy het had moeten verdienen
.Best verrassend. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een subtopclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven (beide )Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Afellay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in Europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ werscouts, waar voetbalscouts voetballers kunnen beoordelen en beoordelingen kunnen bekijken. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een GEWELDIG voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affalay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest (wel vermakelijk though) Afellay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dilamma's opstellen moet je vaker doen, tong. Is altijd heel leuk om te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Nu in een ander subforum geplaatst met een beetje aantrekkelijke topictitel, en gelukkig wel veel deelnemers. Ik vind het altijd leuk om ze te maken en ook leuk om ze te lezen. Je leert de users een beetje beter kennen. Wel mooi dat de twee Twente suporters het een geweldig voetbaljaar vonden. ![]()
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak Triest de huidige situatie van Feyenoord of Dat vind ik niet triest Affelay gaat het maken bij Barcelona of Affalay gaat het niet maken bij Barcelona Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden Xavi moet voetballer van het jaar worden of Messi moet voetballer van het jaar worden Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of Dat succes was grotendeels aan Robben te danken Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of Terecht dat ie niet werd geselecteerd 2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hé tong, komt er nog een vervolg?
|
|
|