![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Als aansluiting op het topic favoriete Nederlandse clubs!
Omdat sommigen toch buitenlandse clubs in het lijstje hebben opgenomen
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1. Vitesse
2. Liverpool FC 3. AS Roma |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. Ajax
2. Liverpool FC 3. Parma FC __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1. Real Madrid CF
2. Rayo Vallecano de Madrid 2. Liverpool FC 2. Getafe CF __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1. FC Barcelona
2. AS Roma 3. sympathie voor Valencia, Juventus, Palermo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Valencia en Arsenal. Verder voor een hoop clubs enige sympathie, maar dat is om zulke volstrekt onduidelijke redenen dat het lastig wordt hier een derde club uit te kiezen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1. Manchester United
2. AC Milan 3. Swansea City Je moet het overigens met een korreltje zout nemen. Ik lig er niet wakker van als ze het niet goed doen. Maar ik vind ze wel bijzonder en mooi, en volg ze met interesse. Ajax is de enige echte club in m'n hart. Laatst gewijzigd door Pres; 21-12-10 om 13:48 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1. AFC Ajax
2. SK Slavia 3. SS Lazio Lazio was vroeger #2, maar heb zoveel meegemaakt met Slavia dat ik me daar nu sterker mee voel verbonden. Verder (hele lichte) sympathie voor: FC Barcelona, Gornik Walbrzych, Bohemians 1905, Dynamo Kyiv, Dinamo Moskva, RSC Anderlecht, Manchester United, Levski Sofia en Celtic. (haha, wat een waslijst )
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik kies toch even de buitenlandse clubs, niet de Nederlandse clubs:
1. Manchester United 2. AS Saint-Etienne 3. Mansfield Town |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
1. Tottenham Hotspur
2. Barcelona 3. Schalke 04 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
0. PSV
1. Tottenham Hotspur FC 2. AS Roma 3. Celta de Vigo Laatst gewijzigd door Arcturus; 21-12-10 om 15:34 __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
1. Ajax
2. Barcelona 3. AC Milan / Spurs |
|
|
|
|
|
#13 |
|
1. Chelsea
2. De club waar Mourinho trainer van is. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1. Ajax.
2. Barcelona Verder kijk ik wel hoe Arsenal, Roma en Anderlecht het doen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
1 PSV
2 Spurs 3 Viola __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Anderlecht en River Plate, al is het soms wel lastig om de laatste goed te volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1) PAOK/Ajax
2) AC MIlan 3) Barcelona Verder volg ik graag de Spurs, Chelsea (door Ancelotti) en Aberdeen. Van de laatste kijk ik meestal alleen uitslagen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1. Arsenal
2. Hoffenheim 3. Catania |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
1. Borussia Mönchengladbach
2. Manchester United Al blijft het bij ManU eigenlijk alleen maar bij het checken van de uitslagen. Kan me sowieso de laatste wedstrijd die ik heb gezien uit de PL niet meer herinneren, dat is al jaren geleden. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
1. Arsenal
2. Barcelona Sympathie voor Everton en Sevilla (al lijkt het momenteel in beide gevallen nergens naar ).
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jij en Everton? Vanwege Heitinga of zo?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1. FC Twente
2. Niets 3. Manchester United Verder sympathie voor Dortmund, AS Roma maar ook Barcelona en zelfs Real Madrid. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. Ajax
2. Arsenal 3. Barcelona. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1. Ajax
2. Ajax 3. Ajax |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
1. ASroma
2. AIK 3. Ajax |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1. KV Mechelen
2. Anderlecht 3. Kavala |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Totaal niet. Ik had al voor zijn komst een sympathie voor de club. Fantastische aanhang, een club die al jarenlang goed beleid voert met de beperkte middelen die ze hebben, Moyes die een hecht collectief heeft weten te smeden en ook aan de basis van het succes heeft gestaan. En dan mag ik clubheld Cahill natuurlijk ook niet vergeten.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Relatief beperkte middelen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
1- FC Den Bosch
2- Arsenal 2- 1. FC Kaiserslautern Verder een zwak/sympathie voor Lommel, St. Pauli, Borussia M'gladbach, Alemannia Aachen en nog wat andere 'Traditionsvereine' in Duitsland, West Ham en Wednesday. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
1) Feyenoord
2) Salamanca 3) Barcelona (en Arsenal) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1. Ajax
2. Barcelona 3. Cambuur |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
1a.FC Den Bosch
1b.Arsenal 3.Standard Liege __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
1. Roda JC
2. AS Roma 3. Alemannia Aachen Verder sympathie voor Barcelona, Everton, Hammarby, ADO Den Haag en KV Mechelen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Buiten Nederland.
Arsenal Barcelona St. Pauli
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
1. FC Groningen
2. Hibernian 3. Heb wel iets met Paris Saint-Germain __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
1. Borussia Dortmund
2. Fortuna Düsseldorf 3. Royal Antwerp FC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
- SSC Napoli
- Leeds United - Celtic __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
1. Man Utd
... 2. PSV 3. Schalke '04 Had ook wel bovengemiddelde interesse in Fiorentina toen Batistuta er nog voetbalde, maar daar is eigenlijk niet veel van over. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
1. Ajax
2. VVV Verder heb ik sympathie voor Palermo, Viola en de Spurs. En ik volg de clubs waar een aantal Nederlanders speelt vaak met wat meer aandacht. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1. FC Groningen
2. FC Basel 1893 Verder probeer ik de uitslagen van Yeovil Town zo vaak als mogelijk te volgen. Heb die club ook al een stuk of zeven keer zien spelen. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
FC Parma
AFC Ajax Athletic Club Zoiets. Maar Heracles, Twente, Aberdeen, Sampdoria en Aston Villa genieten ook sympathie. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
FC Twente, verder heeft Barca enigszins m'n sympathie vanwege het spel en het hoge aantal zelf opgeleide spelers. Maar supporter, fan o.i.d. nee. Dat ben ik maar van 1 club.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vroeger dacht ik dat ik wel interesse had in bepaalde clubs in het buitenland, maar dat lag gewoon aan het feit dat er favoriete spelers van me bij die clubs speelden. Dus ik volg meer individuele spelers in het buitenland. Bij specifieke wedstrijden heb ik vaak de voorkeur voor de underdog, maar de underdog in de ene wedstrijd kan de favoriet in een andere wedstrijd zijn.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Liverpool.
Voor de rest kijk ik altijd wel een beetje naar Bilbao. En ik kijk graag naar goed voetballende ploegen zoals Barca, Arsenal en zelfs Bolton de laatste tijd! __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
1. AC Milan
2. Athletic Club de Bilbao 3. Benfica Maar uiteraard is geen van allen vergelijkbaar met Ajax. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
1) Real Madrid
2) KV Mechelen 3) Spurs __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Top drie lievelingsclubs (hele wereld)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|