![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Welkom bij de finale ![]() Na de voorronde zijn er nog tien spelers over. Mark van Bommel Diego Forlan Xavi Hernandez Andres Iniesta Lionel Messi Thomas Muller Arjen Robben Cristiano Ronaldo Wesley Sneijder Maarten Stekelenburg In de finale maak je een top 3. De nummer 1 krijgt 5 punten, 2 krijgt 3 punten en de nr 3 krijgt nog een puntje. 1. 2. 3. Stemmen kan tot en met 31 december 2010 23:59. Alle uitslagen, ook van de voorronde, volgen in het nieuwe jaar. ![]() Stem ze. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1. Lionel Messi
2. Wesley Sneijder 3. Arjen Robben |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. Xavi Hernandez
2. Lionel Messi 3. Maarten Stekelenburg |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1. Messi
2. Xavi 3. Sneijder __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1. Xavi
2. Iniesta 3. Sneijder |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
1. Lionel Messi
2. Cristiano Ronaldo 3. Xavi Hernández |
|
|
|
|
|
#7 |
|
1. Sneijder
2. Xavi 3. Messi |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1. Sneijder
2. Messi 3. Xavi |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
1. Xavi
2. Messi 3. Forlan |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sneijder
Xavi Robben!!!! Messi is een goeie voetballer maar heeft zijn club slechts een kampioenschap gegeven en de pech dat Diego hem verkracht heeft op het WK. Laatst gewijzigd door Conundrum; 18-12-10 om 12:49 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
1. Forlán
2. Sneijder 3. Robben |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
1. Messi
2. Sneijder 3. Xavi |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1. Sneijder
2. Xavi 3. Forlan __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1. Xavi Hernandez
2. Andres Iniesta 3. Lionel Messi __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
1. Xavi
2. Robben 3. Sneijder |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
1) Sneijder
2) Xavi 3) Messi __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1)Sneijder
2)Xavi 3)Muller __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1)Sneijder
2)Xavi 3)Muller __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
1) Xavi
2) Sneijder 3) Robben __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Weinig Robben hier. Terwijl dat juist de speler is waarvan je kan zeggen dat hij het verschil maakte door zijn aanwezigheid in het team.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
1) Lionel Messi
2) Wesley Sneijder 3) Thomas Müller __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Half jaar geblesseerd.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. Lionel Messi
2. Arjen Robben 3. Wesley Sneijder |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Dit topic is alleen voor stemmen toch vorodat we een discussie krijgen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wanneer was Sneijder belangrijk dan ? Speelt als een natte krant sinds het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1. Messi
2. Sneijder 3. Xavi Messi, omdat hij het hele jaar al supergoed speelt, met uitzondering die paar weekjes van het WK. Waar hij overigens niet eens zo heel slecht speelde... Sneijder, omdat hij zijn team naar de CL en samen met Robben Nederland naar de WK finale heeft geleid. Het tweede deel van het jaar is nu een stuk minder, en daarom niet op 1. Xavi, speelde ook geweldig
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
El Lider
|
1. messi
2. robben 3. iniesta |
|
|
|
|
|
#30 |
|
1. Xavi Hernández
2. Diego Forlán 3. Maarten Stekelenburg __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1. Sneijder
2. Robben 3. Stekelenburg __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Sneijder
Robben Xavi __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Waar is Schaken eigenlijk gebleven?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
1. Xavi
2. Messi 3. Forlan __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
1. Xavi
2. Forlán 3. Messi __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
1. Messi
2. Xavi 3. Müller |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
1. Xavi
2. Sneijder 3. Messi |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
1 Sneijder
2 Messi 3 Xavi
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
1. Arjen Robben
2. Wesley Sneijder 3. Maarten Stekelenburg Oranje boven
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
1. Iniesta
2. Sneijder 3. Muller |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hoi
|
1 Xavi
2 Sneijder 3 Messi |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kerstschop
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1) Xavi
2) Messi 3) Sneijder |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
1) Iniesta
2) Xavi 3) Robben |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
1. Xavi
2. Forlan 3. Stekelenburg |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
crosspost...
Casillis Maicon Lucio Pique Coentrao Xavi Sneijder Busquets Schweini Messi Iniesta Lekkere opstelling, maar mis een spits... __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
wat ziet iedereen toch in iniesta?
oke, hij is goed, maar de beste? Nee. bovendien wil ik na de finale niet eens meer op hem stemmen... Laatst gewijzigd door d_b01; 28-12-10 om 12:51 __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
1. Messi
2. Robben 3. Stekelenburg tja, ik ben een blijf een Nederlander he ![]() Tegen Messi kan gewoon niemand op, Robben heeft ondanks zijn blessure erg goed gespeeld, heel gevaarlijk. En omat ik niet EN Robben EN Sneijder er in wil, maar voor Stekelenburg gekozen. Is op dit moment denk ik wel de beste keeper van de wereld. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
1. Iniesta
2. Xavi 3. Messi |
|
|