![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zolang er nog steeds trimbolo-mongolo's bestaan als Leroy Fer die de toss winnen en doodleuk Roda JC laten beginnen, gaan we wat mij betreft lekker door met dit systeem.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zit op dit moment een beetje zo voor mijn pc:
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik snap dat 'tiebreakmodel' niet....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben ik de enige die 60-40 nog best mee vind vallen? Zo groot is dat voordeel nou ook weer niet.
En ook met 2 penalties houd je dat voordeel als ze beide raak zijn toch? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Wat mij betreft na een verlenging gewoon door voetballen en er om de 5 minuten een speler afhalen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Het verschil met 1-2-2-2-2-2 is dat je omstebeurt als ''eerste'' neemt. Je staat eerst 1tje achter en daarna voor. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 | ||
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Zal inderdaad een stuk spannender worden met twee punten verschil
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
60-40 is zeker significant. Ik vind de voorgestelde oplossing ook helemaal niet gek. Niet bizar, dus niemand kan erover gaan flippen. O nee wacht, we hebben het over de FIFA.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk niet dat je met 2 pingels verschil hoeft te winnen. Je kan toch ABBAABBAAB schieten. Dan heeft team A nog steeds het voordeel 3 maal voor te lopen, waar B maar 2 maal voorloopt, maar dat zou, met gebruik van inductie, het verschil van 60-40 naar 52-48 moeten brengen.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Wil je dan gewoon om en om weer gaan schieten ABAB? Dan heeft A alsnog voordeel. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het tiebreak model is toch gewoon 1-2-2-2-2-2-2-2 etc.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dan kun je toch alsnog BAABBAA etc verder gaan?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ow, ik dacht dat je sarcastisch was. Lijkt me niet dat je met 2 pingels verschil hoeft te winnen hoor.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 | ||
Ik was gefocussed op het afleiden van die 52-48 uit de 60-40. (Ik weet eigenlijk vrij zeker dat je hier niet zomaar het verschil van 20 door 5 kunt delen, maar dat terzijde.)
Laatst gewijzigd door ErikT; 16-12-10 om 16:31 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Anders heeft team A toch het voordeel dat het als eerst op 5 gescoorde penalties kan komen .ABBAABBAA 5 kansen tegenover 4 voor B |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee precies, je moet of 2 verschil hanteren, of werken met een vaststaand aantal strafschoppen. Anders krijg je gekke dingen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Meest belachelijke idee van de laatste jaren
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar ik vind dit wel een strak plan eigenlijk
![]() Bij tennis heb je na iedere 6 gespeelde punten ook nog eens een kantwissel, zou zoiets ook bij het voetbal passen? Of dat je keeper A in de ene goal zet en keeper B in de andere? |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vind dat WK in Qatar anders ook wel aardig belachelijk.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik wil shoot-outs !
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ook bij tie break heb je het voordeel als je begint
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nee gewoon normale verlenging, misschien golden goal en dan shoot-outs. Spektakel.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Niks ervan, penalty's zijn awesome
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Of spelers vanaf de middellijn richting keeper laten lopen, al maakt het dat wel veel makkelijker om te scoren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Penalty's zijn zo'n enorme anticlimax altijd. Heb je 120 minuten naar geweldig spannend voetbal gekeken, gaan een paar ballen van 11 meter alles beslissen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Toch wel ja? Nooit gezien...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jaja, ik snap jouw reden wel dat je penalty's niks vind.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gek dat Blatter nu moeite heeft met een zondebok, terwijl wanneer het om zijn scheidsrechters en hun foute beslissingen gaat hij zegt dat de hoon die zij over zich heen krijgen dan bij de emotie van de sport hoort.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ach zo'n zondebok is juist mooi. De penaltynemer weet altijd één ding net voordat hij die bal neemt: 'ik word de held van de natie OF de grootste pispaal ever". Een echte held/topper/koning denkt alleen aan dat eerste en bepaalt dat hij god-ver-domme die bal erin gaat schieten, hij gaat nog liever dood dat hij die bal mist, want HIJ is een HELD en dat zullen ze weten ook.
Een echte faalhaas/loser/soepstengel denkt alleen aan dat laatste en twijfelt. "oh my god, ik zal 'm toch niet missen he. Kuttttt ik ben echt zo het haasje, fuck, m'n wijf gaat bij me weg als ik mis. En m'n ouders onterven me. Ik kom in de TV draait door. Neee shit ik wil nieettttt "Conclusie: het team met de meeste helden wint alsnog, terecht dus! En sowieso is die spanning altijd heerlijk, ik ben met een penaltyserie tussen Hansa Rostock en Erzgebirge Aue zelfs al een beetje gespannen, dan wil je echt niet weten hoe het is bij een WK-finale/bekerfinale, etc. Dat gevoel dat je niet durft te kijken, dat je je hele broek vol schijt, dat heroïek en dramatiek zo ongelofelijk dicht bij elkaar liggen, dat de volksaard/geschiedenis van een land afhangt van een bal binnenkant of buitenkant paal. Dat is toch fantastisch man.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Moet het penaltysysteem op de schop?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|