Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13-12-10, 12:11 smile   #1
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor Ajax supporters een hot item altijd, de Amsterdam ArenA. Veel supporters hebben er niets mee, maar hoe zit dit bij andere clubs/supporters? Zijn die tevreden met hun stadion? Wat zou je anders willen?

Voor mij is de Amsterdam ArenA nu niets meer dan een betonnen bak met heel veel kleurtjes. Het straalt helemaal niets van Ajax uit. Dan heb ik het niet alleen over alles wat je op TV ziet, maar ook over bijvoorbeeld de omlopen e.d.

Ik zou beginnen met als eerste de stoeltjes te vervangen. Zitten er nu al 15 jaar in, tijd voor nieuwe lijkt mij.. Verder moet er in de omlopen/trappenhuizen e.d. veel meer de historie van Ajax naar voren komen. Hang grote bandieri op van spelers als Cruijff, Litmanen, Krol e.d. Laat zien dat dit het stadion van Ajax is. Natuurlijk moet alles demonteerbaar zijn, want zo wil de KNVB het

Verder zou ik het een prima initiatief vinden om de tribune delen te vernoemen naar belangrijke personen voor Ajax. Noem Zuid (waar de F-side zit) maar gewoon de Bobby Haarms Zijde. Kleine moeite met heel veel impact.

Ik ben benieuwd naar jullie inbreng over de diverse stadions

Oud 13-12-10, 12:13 Standaard   #2

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind al die moderne bakken sowieso pijnlijk als voetbalromanticus. Wat in de Arena wél een pluspunt is, is dat de sfeer van de supporters vooruit is gegaan. Maar om het stadion zelf enigszins te verbeteren ben je wel even bezig, sowieso de dingen die Den zegt: grachten dicht, stoeltjes rood-wit, de omlopen versieren...
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:15 Standaard   #3

edit: geen ruimte voor discussie.
Oud 13-12-10, 12:16 Standaard   #4
Cijntje, ja. Cijntje

Hou het nou gewoon bij je eigen stadion Voor zulk soort dingen kun je beter het andere stadion topic gebruiken

Oud 13-12-10, 12:17 Standaard   #5
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

heel herkenbaar , bij in het Gelredome hebben ze wel wat dingen op de promenade maar ik heb niks met een Frans Bauer. het is dat er nog een veld ligt wat erin en uit kan en een logo aan de muur zit wat aan Vitesse doet denken anders zou je zeggen dat het een concerthal is.

Grootste ergenispunt van vele is denk ik ook wel de tekst aan de buitenkant.
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:18 Standaard   #6
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben gewoon tevreden, alles is rood, VAKP staat in de stoeltjes geschreven, FC Twente staat in de stoeltjes geschreven, Epi Drost.. alles is rood in de omloop en vanaf de buitenkant net zo.

Enige ding wat misschien nog kan is de grachten dicht.

Oud 13-12-10, 12:20 Standaard   #7
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Stoeltjes rood/wit maakt het al een stuk meer Ajax-stadion dan die wirwar van kleuren nu
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:24 Standaard   #8
Hup Holland!

De Brandweer's Voetbal Forum schermafbeelding

In het stadion kijk ik meestal naar het veld, zolang dat maar groen is maakt het mij niet echt uit of de stoeltjes nou groen, geel, rood of paars zijn. Wel vind ik het natuurlijk jammer dat er zo'n gracht tussen zit.
De Brandweer is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:35 Standaard   #9
Graafschap DTC.

farmer46's Voetbal Forum schermafbeelding

Vijverberg natuurlijk zeer tevreden, alleen zouden de stoeltjes blauw /wit moeten zijn ipv dat lelijke grijs.
farmer46 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:38 Standaard   #10
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Het wordt met de jaren wel veel beter. De grachten slibben langzaam dicht, een Ajax logo is inmiddels verwerkt op de lange zijde, etc. Ooit komt het wel weer goed.

Maar goed, dan sta je in Bergamo naast een vreselijk oude betonnen ronde roestbak van Atalanta. En dan denk ik, dit is toch veel mooier... Dat kan natuurlijk niet meer in deze tijd, dat weet ik ook wel, en daarom ben ik eigenlijk best tevreden met de ArenA.

Oud 13-12-10, 12:42 Standaard   #11
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben er erg over te spreken over het DSB stadion (jawel DSB) geen grachten en gedoe, bereikbaarheid is prima voor de combi's. Knappe stoeltjes en je hebt veel zicht op iedere plek. Goed eten, jammer dat er geen echt bier geschonken mag worden.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:45 Standaard   #12
Cijntje, ja. Cijntje

Er staat alleen achterlijk veel wind, of is dat in jouw ogen geen probleem? Ik heb het er altijd koud iig

Oud 13-12-10, 12:49 Standaard   #13
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Er staat alleen achterlijk veel wind, of is dat in jouw ogen geen probleem? Ik heb het er altijd koud iig
Ja maar ik klapper mijzelf warm
Sja ik zit of op vak P das infeite links voor jou gezien... of helemaal aan de overkant in W.
Klopt idd, schijnt deels ermee te maken te hebben dat we vlakbij de kust zitten en die zeewind toch redelijk ver komt. Maar ik vind het meevallen, ik stoor me eerder aan de zon in het najaar...

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 12:50 Standaard   #14

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zag gister nog wat beelden van Ajax in het begin van het ArenA tijdperk. Het is nu echt veel mooier aangekleed dan toen. Toen zag je echt nog heel veel beton, waar nu veel doeken voor hangen.

Overigens vind ik de ArenA toch best wel knus een compact aandoen als je erin zit

Oud 13-12-10, 12:54 Standaard   #15
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Kom niet meer zo vaak in de Arena, maar het blijft een evenementenhal met die gracht.

Borussia Park is dan weer wel erg tof. Dicht op het veld + staanplaatsen. Wat wil een mens nog meer.

Oud 13-12-10, 12:57 Standaard   #16

Borussia Park is ook super gaaf inderdaad. En stervenskoud.
Oud 13-12-10, 13:02 emo   #17
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
Kom niet meer zo vaak in de Arena, maar het blijft een evenementenhal met die gracht.

Borussia Park is dan weer wel erg tof. Dicht op het veld + staanplaatsen. Wat wil een mens nog meer.
Dan wel een evenementenhal met tyfus slecht geluid
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 13:30 Standaard   #18
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, Mestalla. Zo'n 90% ademt het oud, versleten en krakkemikkig en voor 10% kun je dat 'historie' noemen.
Maar ik vind het een prachtig stadion. Mooie steile tribunes. Wel vind ik het jammer dat het niet overal doorloopt op de hoeken.

Oud 13-12-10, 13:31 Standaard   #19

Die steile tribunes zijn geniaal.
Oud 13-12-10, 13:34 sunglasses   #20
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Borussia Park is ook super gaaf inderdaad. En stervenskoud.
Nordkurve gelukkig niet, want we hebben daar de wind bijna altijd in de rug.

Oud 13-12-10, 13:35 big smile   #21
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Die steile tribunes zijn geniaal.
Maar de eerste keer als je ze van de achterkant ziet denk je toch 'hoe heeft dat stand kunnen houden'.

Oud 13-12-10, 13:51 Standaard   #22
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Op de tribunes heb je er weinig last van, maar je kan vaak aan de cornervlaggen zien dat het op het veld een heel andere situatie is

Zelf vind ik die gracht niet zo tof, ik had liever tribunes tot aan het veld gehad. Verder is de afvoer van supporters echt slecht. Ten eerste in het stadion. Er zijn te weinig trappen en met de vele bejaarden die toch steeds maar blijven komen, duurt het een eeuwigheid eer je van een der bovenste rijen beneden in de gracht staat. Dan is het daarna in de file staan met je auto, of, als je zoals in mijn geval met het ov komt, in de file staan met de pendelbus. Tegen Dynamo Kiev heb ik 40 minuten gedaan over het stuk tussen station Alkmaar en de bushalte. Ook ik heb in de winter af en toe de neiging om eerder weg te gaan, om zo niet te hoeven wachten in de kou, maar gelukkig zijn de vroegverlaters dan ook eerder weg dan normaal, dus heb je het als je de wedstrijd wel uitzit het een stuk rustiger dan normaal, alleen loop je dan de kans dat alle pendelbussen al in de file staan

Wat ik fijn vind aan het stadion is dat je van alle hoeken uitstekend zicht op het veld hebt en dat ze bij de horeca louter jongedames lijken aan te nemen.

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 14:24 Standaard   #23
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben erg tevreden met De Kuip. Het stadion ademt wat mij betreft één en al voetbal uit. Vooral vanwege de stalen constructie is de Kuip imo zo sfeervol. Als de sfeer er goed in zit, voel je letterlijk het stadion meetrillen. Is soms wel eens geinig als je op de tweede ring zit.

De WC's stinken naar pis, het eten is niet te vreten, de stoeltjes zitten kut, de verwarming doet het nooit, er is gelukkig nooit zo'n multifunctioneel scorebord geplaatst en iedereen bepaalt lekker zelf waar hij of zij wil zitten. Kortom, alles wat een voetbalstadion een voetbalstadion maakt.

Verder hebben de supporters ook wel enige inspraak gehad in de Kuip door de jaren heen, bijvoorbeeld de legioenzaal. Ingericht door supporters en elke wedstrijd tijdens de rust weer stampvol met mensen die muziek van Rotterdamse afkomst willen luisteren. En zo is er ook vorig seizoen nog de gele zijde vernoemd naar Gerard Meijer.

In mijn ogen is er dan ook niet een sfeervollere voetbaltempel met zoveel historie te vinden Nederland, maar ik heb dan ook een behoorlijk gekleurde bril op.

Punt van verbetering is de parkeergelegenheid rondom de Kuip. Als je laat komt kan je bijna niet je auto kwijt en je staat altijd een half uur/ drie kwartier te wachten voordat je eindelijk op de ringweg bent.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 14:30 thumb up   #24

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Best wel tevreden. Tegenwoordig dicht op het veld, sta tribunes. Alleen de buitenkant mag van mij iets meer voetbal uit gaan ademen, uitvak weer normaal maar boven alles zwarte ipv blauwe stoeltjes. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien met de supermarkt en alles erbij en waar er dan in godsnaam nog fatsoenlijk te parkeren valt .
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 14:32 Standaard   #25
...

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Best wel tevreden. Tegenwoordig dicht op het veld, sta tribunes. Alleen de buitenkant mag van mij iets meer voetbal uit gaan ademen, uitvak weer normaal maar boven alles zwarte ipv blauwe stoeltjes. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien met de supermarkt en alles erbij en waar er dan in godsnaam nog fatsoenlijk te parkeren valt .
En de locatie? Vind het altijd best wel sfeerloos die voetbalstadions op van die bedrijventerreinen.
De locatie dan he.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 13-12-10, 14:34 smile   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
En de locatie? Vind het altijd best wel sfeerloos die voetbalstadions op van die bedrijventerreinen.
De locatie dan he.
Tja, we zitten er al een tijd en tegenwoordig is er ook wat meer bebouwing omheen. Het is niet net als de Beatrixstraat, maar dat is helaas niet anders. Er was ook ooit sprake dat er een paar perrons bij kwamen dus daarom was die locatie wel prima, maar ja die komen er nooit meer geloof ik .
Oud 13-12-10, 14:57 Standaard   #27
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Architectonische prijzen zullen het Philips Stadion en Stamford Bridge nooit krijgen(al zijn ze ook zeker niet lelijk), maar het zijn wel twee echte voetbalstadions. Geen grachten, geen hekken, geen dak. Ze liggen beide in woonwijken, de een wat meer in het centrum dan de ander. Bovendien hebben ze beide een historische waarde. Al sinds de oprichting (respectievelijk 1913 en 1905) spelen ze op dezelfde plek. Het geeft een speciaal gevoel dat alle legendes van de club op dezelfde locatie hun kunsten hebben laten zien, al zijn beide stadions flink veranderd in de loop der jaren. In en buiten het stadion zijn genoeg herinneringen te vinden van de helden van weleer.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 15:26 Standaard   #28
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

De Koel is puik, alleen mogen de hekken tussen de verschillende vakken weg, zodat je net zoals vroeger in de rust via de rondgang een wandelingetje door het stadion kan maken...

Oud 13-12-10, 15:40 Standaard   #29
Gunner

JensArsenal's Voetbal Forum schermafbeelding

+

Het Emirates Stadium, leuke luxe en natuurlijk stukken groter dan Highbury en bovendien is hij nog uit te bouwen.

-

Ik ben er niet zo trots op dat het stadion als bijnaam 'de bibliotheek' heeft. Persoonlijk vind ik het zelf ook stukken minder sfeervol dan het vorige stadion.

Oud 13-12-10, 15:45 emo   #30

Het oude stadion had die bijnaam toch ook al?
Oud 13-12-10, 15:49 Standaard   #31
Gunner

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Het oude stadion had die bijnaam toch ook al?
Het vorige stadion had sfeer, zeker de harde kern was duidelijk te horen. Het Emirates niet. Daarom de bijnaam, Ik kan me geen vernoeming Bibliotheek met Highbury koppelen.

Oud 13-12-10, 15:51 Standaard   #32
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kan juist de link Bibliotheek - Emirates niet leggen, want het was juist Highbury dat Library genoemd werd.

Oud 13-12-10, 15:55 Standaard   #33
Gunner

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Ik kan juist de link Bibliotheek - Emirates niet leggen, want het was juist Highbury dat Library genoemd werd.
Dat klopt, beide worden Library genoemd, maar ik vond Highbury wel meevallen, en Emirates niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bibliot...de_l%27Arsenal

Oud 13-12-10, 16:34 standard ball   #34
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Polman Stadion: Klein, dicht op het veld en sinds de tapwagen er staat ook snelle service wat betreft bier. Nieuwe stadion is voor mij geen must, al snap ik dat de club wil doorgroeien.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 16:36 Standaard   #35

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

ADO stadion ziet er wat saai uit vind ik, van de buitenkant.. Binnen maken de donkergroene stoeltjes ook niet echt een warme indruk. Ze mogen er van mij wel iets mee doen met geel want dat logo op de lange kant is nu ook al weg :S Dus alleen maar donkergroene stoeltjes. Nog veel grijs beton ookal hebben ze grote delen al leuk gedaan met historiebeschilderingen.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 16:49 Standaard   #36
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het moeilijk in te schatten... het eten is niet te vreten, zelfs als ik sterf van de honger (en dat muntjessysteem is ook zo teringgaar) en het is sterveskoud als die deuren open staan, maar ik betwijfel of het bij andere stadions zoveel warmer is eigk... Ben in de herfst/winter nooit in de ArenA geweest.

Dat soort dingen zouden beter kunnen, ik zie de charme niet in lauwe gore patat etc, maar verder is het een heerlijke tempel.

Oud 13-12-10, 16:53 Standaard   #37
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Charie Bekijk bericht
ADO stadion ziet er wat saai uit vind ik, van de buitenkant.. Binnen maken de donkergroene stoeltjes ook niet echt een warme indruk. Ze mogen er van mij wel iets mee doen met geel want dat logo op de lange kant is nu ook al weg :S Dus alleen maar donkergroene stoeltjes. Nog veel grijs beton ookal hebben ze grote delen al leuk gedaan met historiebeschilderingen.
Wanneer je bij jullie de bussluis inrijdt is het net of je in een hypermoderne gevangenis bent.

Oud 13-12-10, 16:58 Standaard   #38
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Sinds de uitbreiding ben ik heel tevreden over het stadion; mooi rood alles, geen smartie-stoeltjes meer. Nu moet alleen de gracht nog dicht.
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 17:01 Standaard   #39
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik dacht dit is weer een of andere derderangs enquete toen ik de TT las
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 17:10 Standaard   #40

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
[...]

Wanneer je bij jullie de bussluis inrijdt is het net of je in een hypermoderne gevangenis bent.
En die poortjes helpen ook nog is bij dat effect

Ja ze mogen er wel wat leukers mee doen, dat het meer sfeer krijgt in plaats van al dat grijs, beton etc.
Oud 13-12-10, 17:10 Standaard   #41
...

[...]En die poortjes helpen ook nog is bij dat effect

Ja ze mogen er wel wat leukers mee doen, dat het meer sfeer krijgt in plaats van al dat grijs, beton etc.
Een nieuw stadion bouwen dus.

Oud 13-12-10, 17:11 Standaard   #42
...

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Ik vind het moeilijk in te schatten... het eten is niet te vreten, zelfs als ik sterf van de honger (en dat muntjessysteem is ook zo teringgaar) en het is sterveskoud als die deuren open staan, maar ik betwijfel of het bij andere stadions zoveel warmer is eigk... Ben in de herfst/winter nooit in de ArenA geweest.

Dat soort dingen zouden beter kunnen, ik zie de charme niet in lauwe gore patat etc, maar verder is het een heerlijke tempel.
De wachttijden zijn wel aanzienlijk minder sinds ze die muntjes hebben.

Oud 13-12-10, 17:12 Standaard   #43

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Een nieuw stadion bouwen dus.

Nee maar eigenlijk is alles in donkergroen style. Terwijl ze juist meer met geel zouden moeten doen.. vooral de stoeltjes gewoon groen-geel door elkaar of zo, of het logo terug op de langezij. En dan op meerdere plekken het ziet er anders wel erg saai uit.
Oud 13-12-10, 17:14 Standaard   #44

Dat logo van stoeltjes is nu juist weg, ze zouden dat juist meer met die kleuren moeten werken zodat het er wat vrolijker/uitnodigender uitziet. Vooral nu alles donkergroen is. Het grijze beton aan de binnenkant van t stadion zijn ze nu gelukkig mee bezig
Oud 13-12-10, 17:32 Standaard   #45

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

symmetrische stadions zijn over het algemeen toch nooit echt mooi he

Oud 13-12-10, 17:39 thumb up   #46
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

De Vijverberg
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 17:41 thumb up   #47
PSV Eindhoven!

Ideaal dat het midden in de stad ligt. Alleen met parkeergelegenheid kan het lastig zijn. Maar daar wordt aan gewerkt.
-SG- is offline   Met citaat reageren
Oud 13-12-10, 17:45 Standaard   #48

Het Kasteel blijft nog altijd apart net als De Koel. Daarnaast zijn De Vijverberg en De Euroborg ook een van mn favorieten.
Oud 13-12-10, 18:34 Standaard   #49
Grachten d'ruit, Peters het hele stadion laten cateren en wat mooie actie-foto's in de omlopen, zoals ze die ook hebben als je door de hoofdingang naar binnen gaat. Dan is de Grolsch Veste wat mij betreft perfect. Ben nu al dik tevreden in ieder geval.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 14-12-10, 00:23 Standaard   #50
Hup Holland!

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

Het Kasteel blijft nog altijd apart net als De Koel. Daarnaast zijn De Vijverberg en De Euroborg ook een van mn favorieten.
wat vind je er allemaal mooi aan?

ik zal morgen even wat bedenken

Exit Huistra
d_b01 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site