![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Kan iemand mij helpen mijn verzameling uit te breidde? IK spaar voornamelijk programmaboekjes/entreekaartjes/sjaals.
Je kunt me mailen: leijtenhein@live.nl Gr Hein |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ligt eraan hoeveel je betaald.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
ligt eraan wat je hebt hea!! mail me anders eff dan mail ik je morgen terug!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als je 1 van de 26 FC Den bosch tickets hebt die ik nog zoek vanaf 82/3 mag je me mailen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat heb je zoal al?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Show eens wat.
(foto?)
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat zijn er aardig wat DG! Wat is de oudste / bijzonderste die je hebt?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is dat nog steeds de verzameling die op voetbalstats.nl staat?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
De bekerfinale uit 1943 Ajax tegen ik dacht DFC, de beslissingswedstrijd in de Vliert tussen NAC en Rapid JC uit 1956 om het Nederlands kampioenschap, verschillende Europese uitwedstrijden zoals 91/2 Besiktas v PSV, 97/8 Beer Sheeva v Roda jc e.d. Kan je een excel-bestandje sturen als je wilt. |
|||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Toch wel nice dat je al die dingen hebt weten te verzamelen.
Heb ik wel respect voor __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb nog dubbel: kaartje voor Feyenoord - Tottenham Hotspur. Wel speciaal natuurlijk, omdat die wedstrijd nooit gespeeld is.
Wat heb je te ruil? |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() En de uitwedstrijd heb ik ook net zoals Feyenoord v Rapid Boekarest zonder publiek
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als het goed is heb je PM, maar weet niet of je die functie ingeschakeld hebt staan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
De hoogtepunten van mijn verzameling zijn voetbalplaatjes (eigenlijk kaartjes) uit de jaren 20 van vorige eeuw met als topperts Ad van Eerd (PSV), Puck van Heel (Feyenoord) en Wim Andriessen (Ajax).
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
ik spaarde vroeger altijd handtekeningen op van die ansichtkaarten.
Heb iets van 6 fotoalbums vol |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heb het eens door zitten spitten en het is een indrukwekkend lijstje hoor DG! Leuk dat wij er ook bij zaten. Was dat al een gedrukt kaartje of nog zo'n low budget ding zoals we ooit hadden, afscheuren van een rol en dan een bedrag erop?
Die Sparta - Den Bosch in Werkendam was ook een leuke natuurlijk en ik zag SHO er nog bij zitten ook. En verder een paar oude klassiekers van het bondselftal. Mooi! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
SHO v FCDB in 2004 was de allereerste keer dat ik in Oud-Beijerland kwam, wie had ooit kunnen vermoeden dat ik er 5 jaar later zou gaan wonen
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Okee, dacht ik al, dat het niet een kaartje was zoals we dat nu hebben.
Oud-Beijerland, nou ja, het kan altijd erger.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
nóg erger?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
.Wil jij dat kaartje van afgelopen maandag nog...? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bijna iedereen heeft hier wel wat spullen van zijn of haar favoriete club liggen. Dus de vraag is waar bestaat jouw voetbalcollectie uit? Shirtjes, sjaals, boeken, glazen, mokken etc.
Hier mijn collectie op club en algemeen. Allemania Aachen: Sjaal: Oprichtingsjaar, clubnaam en logo Bayer Leverkusen: Sjaal: Heimsieg/Auswartssieg Borussia Dortmund: Sjaal: '100 jahre echte liebe' Sjaal: 'Jubileumswedstrijd 100 jarig bestaan tegen Freiburg' Sjaal: 'Ich bin schwarz gelb" gekregen bij aanmelding als lid van de club Sjaal: 'Wir Gratulieren GE 50 jahre kein meister 1958-2008" Sjaal: 'Der BVB ist wieder da Europapokal" Sjaal: 'Herzblut Borusse' Shirt: Seizoen 2008/2009 bedrukking nr 23 Sahin Shirt: Zwart met Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Shirt: Zwart met Derbysieger 19.09.2010 Shirt: "The unity" Vlag: 1,50 bij 2m met het clublogo DVD: Seizoensoverzicht 2008/2009 DVD: Seizoensoverzicht 2009/2010 Jaarboek: 2008/2009 Jaarboek: 2009/2010 Muts: "The Unity" Pin: Met clublogo en mitglieder gekregen als lid van de vereniging. Magazine: Magazines van al mijn bezocht wedstrijden thuis Poster: Choreo 100 jarige bestaan "uitgegeven door de groepen die de Choreo hebben mogelijk gemaakt" Borussia Monchengladbach: Sjaal: You'll never walk alone Sjaal: Geblokt met clublogo Shirt: 'Ultras MG "Fur immer mein VFL' Stickers: Fight Cologne Stickers: Rockin since 1900 Curva Nord Muts: Kerstmuts Eintracht Frankfurt: Sjaal: Frankfurt met adelaar aan de buitenkant Muts: Kerstmuts Feyenoord: Boek: Hand in Hand Kameraden Sjaal: Feyenoord Rotterdam in groen wit Fortuna Dusseldorf: Sjaal: Ultras Dusseldorf Sjaal: Eine heimat eine Liebe met stadswapen DVD: Auwarts mit Fortuna in Liga 2 NAC: Sjaal: Europe here we come Shirt: Europe her we come Shirt: 2009/2010 Shirt: Seizoen 2010/2011 MSV Duisburg: Sjaal: Blauw wit met clublogo PAOK: Shirt: 2009/2010 (nep) RBC: Sjaal: Oranje blauw met clubnaam Royal Antwerp FC: Shirt: This is Deurne-Noord (GTA style) Sjaal: Royal Antwerp FC Sparta Rotterdam: Sjaal: Sparta Rotterdam met het Kasteel VFL Bochum: Sjaal: Mein Revier ist Hier Algemeen: Boek: Faszination Fankurve 4 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Een nep Liverpool shirt
Een 'echt' Liverpool retro shirt, met Crown Paints ![]() Uuuuh, dat is het. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Conundrum; 10-12-10 om 16:16 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zou dit topic niet meer geslaagd zijn met foto's ?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jensarsenal:
Arsenal Thuisshirt seizoen 2010/2012 (ECHT) Thuisshirt seizoen 2008/2010 (ECHT) Thuisshirt seizoen 2007/2008 (NEP) Pet met Arsenal logo Bus met Arsenal logo Uitsokken seizoen 2008/2009 (ECHT) DVD 100 doelpunten Dennis Bergkamp bij Arsenal |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Real Madrid:
2001/02 thuisshirt "Figo 10" (nep) 2003/04 uitshirt "Raúl 7" 2008/09 thuisshirt "Sergio Ramos 4" 2009/10 thuisshirt "Alonso 22" Liverpool: 2004/05 uitshirt "Luis García 10" 2007/08 thuisshirt "Gerrard 8" Dat was het. Ben niet zo'n sjaaltjesspaarder
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ajax:
Uitshirt 2010-2011 Thuisshirt 2009-2010 Thuisshirt 2008-2009 Uitshirt 2002-2003 Thuisshirt 2001-2002 Uitshirt 1999-2000 Uitshirt 1998-1999 Thuisshirt 1995-1996 Sjaal FC Kopenhagen - Ajax 2001 AJAX AMSTERDAM (2x) SUPER AJAX Bronzen borstbeeld Ajax Jaarboeken 2007-2010 DVD Ajax 1995 Verder natuurlijk duizenden pennen en ander prul. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Zooi shirtjes natuurlijk, wat sjaaltjes en ander prul. Waaronder ballen, een vlag, een replica van een stadion en nog wel meer.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wil wel wat foto's plaatsen hoor.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat van mijn sjaaltjes:
![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Stickers:
![]()
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nice Mario. Momenteel heb ik hier alleen een sjaal van Ajax en het shirt van dit seizoen en van 2 seizoenen geleden.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Shirtje:
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
STAND YOUR GROUND
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
STAND YOUR GROUND
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
We hebben liever dat je ze voortaan gewoon hier neerzet, al je foto's. Het moet geen spam worden
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
deze week ff fotos maken
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
De enige bijzondere items van mijn collectie zijn het onderstaande AC Milan shirt en een Kappa trainingspak van F.C. Barcelona dat ooit door Tonnie Bruin Slot is gedragen toen hij daarr assistent-trainer van Johan Cruijff was.
![]() Ook heb ik nog een replica van het onderstaand standbeeld. Deze wordt jaarlijks door VVV uitgereikt aan de jeugdspeler van het jaar. Het betreft een beeldje van Jan Klaassens, de beste VVV-speler uit de geschiedenis van de club. Voor de rest heb ik nog het een en ander VVV-spul liggen en wat cliché-shirtjes van andere clubs. __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat Milan shirt heb ik ook, in een kindermaat
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
veel sjaals en wat shirts verder nog heel wat programmaboekjes met eventueel bijbehorende kaartjes nog wat voetbaldvd's en boeken dus beetje teveel om op te sommen
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik heb 95 originele spelershirts en keepershirts van VVV. Plus nog een stuk of 20 dubbelen en replicashirts. Deze foto is al meer dan een jaar oud, inmiddels hangt het nog voller.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tof Peter
!Welkom trouwens, stel je even voor als je tijd hebt: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/d...-voor-4-a.html |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooie collectie
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jouw persoonlijke voetbalcollectie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|