![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
AZ - Nieuws Hierin word gesproken over de manier hoe AZ in dit geval in cat 1 is gekomen. Waarom is er een uitzondering voor de bovenstaande 3 en niet voor Twente en AZ bijvoorbeeld? Iemand die hier antwoord op kan geven... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die begrijp ik ook niet geheel, vanwaar die uitzondering?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
En wat heeft dat voor effect op de cijfers eigenlijk?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik kan me voorstellen dat indien je die inkomsten mag gebruiken op je positive balans je daarmee je "omzet" als club kan verhogen. Maar waarom de andere clubs dat niet mogen is mij een raadsel.....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En anders wordt dat geld wel weer ergens voor gebruikt wat ook invloed heeft op je balans, dus ik snap er niks van.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als ik het goed lees, zit er momenteel geen enkele club in de veilige categorie 3?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee, Twente ook niet. Las vandaag ergens dat er in de Eredivisie momenteel geen enkele club categorie 3 is. Dit omdat Heerenveen eruit was.
edit: Tegenstrijdig met dat bericht van Sjimmie dus.. edit2: Bericht teruggevonden en blijkt gewijzigd, Twente toegevoegd aan de clubs in cat 3. Laatst gewijzigd door Prosac; 01-12-10 om 12:59 __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
categorieën.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vorig seizoen mocht AZ deze transfergelden nog meenemen in haar begroting. PSV, Ajax en Feyenoord is wél gewoon toegestaan deze bedragen bij te schrijven. AZ ging dan ook in beroep tegen de uitspraak van de KNVB, maar kreeg te horen dat de streefdatum 1 juni zou blijven.
"Hoewel AZ zich niet kan vinden in de beoordeling van de licentiecommissie en het aangetekende beroep is afgewezen, legt de club zich neer bij de beslissing. Wel hoopt AZ dat alle clubs in de toekomst gelijk behandeld worden inzake het meenemen van transferinkomsten. Dit is ook een aanbeveling van de beroepscommissie. In plaats van juridische stappen te ondernemen, richt AZ zich op de uitvoering van haar plan voor de komende jaren", schrijft de club op haar website. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Categorie 1: AZ, Feyenoord, Roda JC, NEC, Excelsior, Willem II, Almere City, Cambuur Leeuwarden, RBC Roosendaal, Veendam, AGOVV, MVV, FC Den Bosch, FC Dordrecht en Helmond Sport. Categorie 2: Ajax, ADO Den Haag, FC Groningen, De Graafschap, Heracles, sc Heerenveen, Vitesse, FC Utrecht, NAC Breda, PSV, VVV-Venlo, Sparta Rotterdam, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Zwolle, Fortuna Sittard en RKC. Categorie 3: FC Twente, Go Ahead Eagles, FC Volendam en Telstar |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vitesse is onder voorbehoud nog in cat. 2 geplaatst ivm beroep!
Wordt waarschijnlijk ook nog cat. 1... |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
In België denken ze erover na om van 18 naar 16 clubs te gaan in de hoogste klasse. Misschien ook een idee voor NL
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Grotere landen hebben 20 clubs in hun competitie, moeten we dan nog zieliger gaan doen? Bovendien funest voor de kleinere clubs. Bovendien die overige twee moeten dan naar de Jupiler League? Nee dat is financieel gezien echt goed..
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Is het eigenlijk niet vreemd dat AZ en Roda JC (Categorie 1) zich bij VVV (Categorie 2) melden om Boymans over te nemen? Boymans staat nog twee jaar onder contract en er dient dus een transfersom betaald te worden.
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#21 | ||
Meer info daarover.... AZ heeft geld genoeg om Boymans over te nemen, indien AZ zou willen dan is er zelfs 7 miljoen extra beschikbaar op een rekening courant voor AZ. Speciaal gemaakt om transfers te doen. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|||
|
|
|
|
|
#22 | |
(Overigens horen clubs als Heracles en VVV ook gewoon in cat. 3 thuis...) __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Daarom kunnen ze echt wel die tonnen missen voor Boymans! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
Laatst gewijzigd door Thieske; 15-08-11 om 19:20 |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eerst maakten ze dat toch nooit bekend?
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Voor Roda dus wel fijn dat PSV een zak geld af is komen leveren voor Tyton.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vast, maar denk dat ze vooral hun best moeten doen wat betreft de lopende kosten en inkomsten. Dat moet op orde.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kan er inderdaad wel mee te maken hebben dat ze Tython voor een redelijke goedkope prijs hebben laten gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nu Vormer nog snel zijn contract openbreken en hem in de winter verkopen.
Volgend seizoen is te laat namelijk, ook al begint het seizoen eerder dan het transferwindow stopt.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Interessant:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Als Ajax kampioen was geworden, waren die bedragen precies andersom geweest denk ik.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sponsor
![]() ![]() Media inkomsten ![]() ![]() ![]() Salarissen ![]() Zoals je kunt zien is er bij de media opbrengsten wel een stijging te zien ten opzichte van 04/05 dankzij Eredivisie Live. Die 3 tussen jaren reken ik niet mee omdat John de Mol toen 35 miljoen betaalde voor de samenvattingen ten opzichte van 21 miljoen nu. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Puike post zo te zien. Ga er volgende week 'ns naar kijken!
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Conclusies: Eredivisielive is veel te goedkoop en we hebben geluk dat we zoveel van sponsors krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Zie ook deze film: Hele duidelijke vergelijking ook met België
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hier nog een filmpje van RTL nieuws
Samengevat, genoeg abonnees 600.000 betalend, grote omzet maar er gaat te weinig naar de clubs toe omdat de kabelmaatschappijen te veel van de taart pakken. Ik denk dat Eredivisie Live best wel gaat werken. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik vind het ook relax. Makkelijk, goedkoop al het voetbal kijken. Alleen dat Ajax nu altijd op kuttijden speelt is kut
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goedkoop? Als je EL wilt bij Ziggo, verdubbelt je TV geld. Vind ik heel erg veel.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik betaal 10 euro volgens mij. Hoeveel was dat vroeger bij sport7 of Canal+? Hartstikke veel (ook omdat je er buitenlands voetbal bij kreeg).
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goedkoop ja, zeker in vergelijking met de meeste andere landen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Meer, terwijl je toen lang niet alles te zien kreeg. Tegenwoordig vind ik Sprot 1 trouwens helemaal niet duur, integendeel.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sport7 was trouwens gewoon op het open net te zien.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Maar het idee was wel dat het 'achter de decoder' zou komen. |
||
|
|