![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Dat was het doel ja, maar ze waren al failliet voordat ze dat konden bereiken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Omdat daaruit blijkt dat Eredivisie Live helemaal niet duur is, dat blijkt ook wel uit dat grafiekje, De Eredivisie haalt relatief weinig geld uit media-inkomsten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Dat is waar. Alleen kan je een product nooit om die reden duurder maken, dus die omzet zie ik niet gauw stijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
..
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Morgen zijn de eredivisie cijfers te downloaden: http://www.knvbexpertise.nl/home/exp...ijfers-2010/11
Wel is er bekent dat er nog een verlies van 58,6 miljoen is.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ajax dus naar categorie III. Nu graag verdergaan met verstandig beleid.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Zonder CL en Suarez zouden we wéér een mega verlies hebben geleden....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Als er ook daadwerkelijk wat veranderd (lees, salarissen niet meer zo hoog gaan worden als eerst).
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Dat roepen we al 5 jaar volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
In het laatste jaarverslag vond ik de loonkosten nog steeds schrikbarend hoog bij Ajax, ik weet niet of de premies voor het kampioenschap daarin verwerkt zaten.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Dus ze zitten nog steeds niet categorie I
Pas als ze vormbehoud tonen gaan ze dus naar categorie II.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik hoorde van de week dat Vitesse, omgerekend naar wat er binnenkomt, relatief meer uitgeeft dan City
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Wat ik me ervan herinner was het ook veel te hoog, zeker met het vertrek van Suarez en Urby.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Een gezonde PL-club heeft natuurlijk een betere ondergrond dan het eredivisie-clubje dat aan de beademing lag. Maar het blijft een bijzonder verhaal van een buitenlandse eigenaar met verschillende geldstromen...
|
|
|
|
|
|
#69 | |
De topcompetities, het is een grote wassen neus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
NEC zoals verwacht ook weer in categorie 2. Belangrijke stap in de richting van uitbreiding van het stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Twente is door de KNVB ingedeeld in categorie 3. Dat betekent dat FC Twente financieel gezond is.
De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. De financiële situatie van de betaald voetbalorganisaties wordt aan de hand van financiële ratio’s beoordeeld. Op basis van de meest recente toets op de jaarcijfers 2010-2011 en de prognose 2011-2012 is FC Twente wederom in categorie 3 ingedeeld. Het doel van het licentiesysteem is een eerlijk en ongestoord competitieverloop te bevorderen. Licentie-eisen zien niet alleen toe op financiën, maar ook op zaken als accommodatie en veiligheid. FC Twente realiseerde over het boekjaar 2010-2011 een omzet van € 53,1 miljoen (2009-2010: € 37,6 miljoen) en er werd een nettowinst van € 1,5 miljoen behaald (2009-2010: € 1,2 miljoen). Dit is voor mij eigenlijk het allerbelangrijkste nieuws wat je kunt hebben . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Tis wel zo : In het begin verdient men niet zo veel aan de spelers , maar daar vanaf nu wel verandering in komen en dus zal Jordania er wel iets aan verdienen . Kijk maar naar Wilfried : Voor 4 miljoen gekocht , maar zal voor zeker 10 weggaan , denk ik . Jordania zal de begroting van Vitesse ook steeds sluitend maken en dus is er niets aan de hand . Natuurlijk is dit niet terecht tegenover andere clubs die op een houtje moeten bijten , maar Jordania heeft het geld en er bestaat geen wet die hem verbiedt om geld uit te geven . Laatst gewijzigd door tjekkie; 16-12-11 om 17:22 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Opvallend dat er ineens zo veel clubs hoger worden in geschaald, ik dacht dat het zo slecht ging.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Die 137% was alleen nog maar de spelerssalarissen.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Gaat nergens over
Als Jordania weg gaat is die club meteen dood, zul je zien dat ze dan weer bij de Gemeente aan moeten kloppen. Benieuwd wat die dan doen.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Zou wel grappig zijn als die ineens van de ene op de andere dag vertrekt.
|
|
|
|
|
|
#78 |
![]() Volgens mij kloppen die gegevens van Vitesse niet, als ze een begroting hebben van 26 miljoen. Hoe willen ze dan bij 137% komen als ze iets van 15 miljoen uitgeven. Ah dit is natuurlijk vorig seizoen maar met al die aankopen is het fors gestegen. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Dit is 2010-2011.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Dus Ajax heeft iets van 42 miljoen aan salaris.
|
|
|
|
|
|
#81 | |
Een begroting van 26 miljoen betekent trouwens niet dat er ook 26 miljoen binnenkomt. __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Vorig seizoen inderdaad, maar er zijn toch wel heel wat grootverdieners vertrokken.
|
|
|
|
|
|
#83 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Maar je rolt van die situatie nu wel meteen in het andere uiterste: onbeperkt belachelijk veel geld uitgeven en volledig afhankelijk zijn van één persoon.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Zo belachelijk veel wordt er niet uitgegeven. Natuurlijk lopen ze te ver vooruit met de salarissen t.o.v. de inkomsten. Vandaag is er begonnen met het bouwen van het nieuwe trainingscomplex t.w.v. 8 miljoen.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
5,7 miljoen winst voor de Jupiler League.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Een van de redenen van het grote verlies van Vitesse:
Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 17-12-11 om 14:56 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Is dat de toekomst?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Klopt
![]() Dat moet idd binnen een jaar klaar zijn. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hoe werkt dat straks met Vitesse eigenlijk ivm met het fair play systeem?
Op deze manier mogen ze toch niet Europees spelen? |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Op het moment dat dat systeem ingevoerd wordt, zal het wel iets beter er voor staan qua financiën. Verder vraag ik me af in hoeverre dat ingevoerd gaat worden.
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Hoe lang zit Roda in categorie 1? Moeten die er binnenkort niet uit zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ja en dat gaat vrijwel zeker ook lukken. Je moet op twee meetmomenten achter elkaar minimaal 60 punten halen. Bij het laatste meetmoment had Roda er 84, het moet heel gek lopen wil dat bij het volgende meetmoment weer minder dan 60 zijn.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Financiën topic # 2 - KNVB categories
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|