![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Welkom bij WZV: Wereldvoetballer van het jaar ![]() Mooie banner zou wel welkom zijn .Inmiddels de vijfde editie die ik organiseer. De tweede jaargang op dit forum. Vorig jaar ging Messi er met de titel van door. Concept is heel simpel. In de voorronde, die nu gaat lopen, mag iedereen vijf spelers noemen die in kalenderjaar 2010 heel bepalend zijn geweest en/of geweldig hebben gevoetbald. Kortom wie zijn de spelers in 2010? Als de stemperiode voorbij is gaan de tien meest genoemde spelers naar de finaleronde toe waarbij volgens het 5-3-1 principe de winnaar zal volgen. . Stemmen in deze ronde kan tot en met 15 december 23:59. Kortom noem vijf spelers die volgens jullie de titel verdienen van wereldvoetballer van het jaar. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Joris Mathijsen
Philipp Lahm Bastian Schweinsteiger David Villa Mark van Bommel WK weegt altijd wel mee toch, in zo'n jaar? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Xavi
Messi C. Ronaldo Lampard Schaken __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Xavi
Messi van Bommel Robben Sneijder __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van der Vaart
Sneijder Stekelenburg Robben Van Bommel Omdat sommige namen toch wel genoemd worden, ga ik lekker chauvinistisch doen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stekelenburg
Xavi Sneijder Thomas Müller Forlan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aangezien ik meer waarde hecht aan een heel goed jaar dan aan een WK:
Diego Milito Sebastian Schweinsteiger Lionel Messi Xavi Wesley Sneijder Al vond ik Van Bommel ook goed, was Sneijder vooral heel bepalend, maar dat was Milito in mijn ogen nog veel meer (voor Inter althans). Cambiasso en Zanetti ook het vermelden waard trouwens... Laatst gewijzigd door El Capitano; 02-12-10 om 19:24 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Buiten de standaardnamen:
Stekelenburg Suarez Muller Higuain Di Natale __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Xavi
Messi C. Ronaldo Sneijder Schaken |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Robben
Sneijder Vd Heide Villa Schaken |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flikker op met Schaken joh
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Robben
Sneijder Stekelenburg Van der vaart Bale Chauvinisme? Omdat het kan. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Messi
Sneijder Robben Milito Xavi __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Iker Casillas
Iker Casillas Iker Casillas Iker Casillas Iker Casillas (als dat niet mag dan maar vier andere namen erbij )Xavi Hernández Xabi Alonso Rafael van der Vaart Arjen Robben __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Robben
Sneijder Müller Xavi Messi |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Xavi
Messi Robben Sneijder Muller Over het hele jaar gezien hebben deze 5 toch de meeste indrukgemaakt als je het mij vraagt. __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Xavi
Iniesta Casillas Van Bommel |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Xavi
Messi C. Ronaldo Stekelenburg Iniesta __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forlan
Schaken Xavi Sneijder Granqvist __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Schaken maakt een goede kans dus
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zou leuk zijn als ie het haalt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als Schaken straks wint, moet er een persbericht door Nico worden geschreven. Krijg je gegarandeerd publiciteit.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Cesc
Stekelenburg Sneijder Robben Xavi |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Gareth Bale
Wesley Sneijder Lionel Messi Cristiano Ronaldo Samuel Eto'o __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lionel Messi
Maarten Stekelenburg Rafael van der Vaart David Villa Xavi |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lionel Messi
Blaise N'Kufo Bryan Ruiz Cristiano Ronaldo Diego Forlan |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
boris mag ik Robben nog inruilen voor Forlán?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Messi
Cristiano Ronaldo Cabau Sneijder Xavi Claudemir |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik snap die C. Ronaldo's niet zo, die heeft een wanstaltig WK gespeeld en niks gepresteerd dit jaar, toch?. Het gaat toch alleen om dit jaar of is het gewoon een favoriet?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Anders gaat ie weer huilen!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Messi
Xavi Villa Robben v Bommel |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Javier Zanetti
Bastian Schweinsteiger Xavi Hernandez Didier Drogba Mesut Özil Laatst gewijzigd door Blawh; 02-12-10 om 09:34 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Xavi
Messi Robben Forlan __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sneijder
Xavi Robben Forlan Van Bommel |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Graziano Pellč
Iniesta Messi Iker Casillas Manolev __________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Muller
Xavi Sneijder Forlan Özil __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sneijder
Xavi Messi Schaken Robben __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Sneijder
Xavi Iniesta Özil Pantellic __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Xavi
Messi Cambiasso Lúcio Schweinsteiger |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wesley Sneijder
Xavi Hernandez Angelo Cijntje Diego Milito Andres Iniesta __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Xavi
Messi Sneijder Özil Ruiz __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als je afgelopen jaar geen wedstrijd van Inter gezien hebt, klopt je redenering redelijk.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tjeuke is de grootste Italië hater op WZV, dus zelfs al wint Inter 10 CL's, dan zal er geen Inter speler in komen. Schijnt dat hij nog steeds ontkent dat Italië in 2006 wereldkampioen werd. Zidane kreeg dan ook geen rood, Materazzi kreeg dat in volgens hem.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gelukkig maar dat hij Sneijder niet genoemd heeft dan.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sneijder
Robben Stekelenburg Messi Forlan |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Iniesta
Messi Xavi Sneijder Robben Hilarisch de namen die door sommigen verzonnen worden
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wij zijn Voetbal: wereldvoetballer van het jaar.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|