![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Hey all,
Ik wou me misschien inschrijven op een vereniging ofzo om te voetballen. Maar is dat niet vreemd als je al 20 bent? Ik kan best goed voetballen. Heb vaak meegedaan aan 7v7 competities en vaak 1e of 2e van de 15 teams ofzo. 'k Speelde ook wellis met vrienden die wel op voetbal zaten en daar kon ik goed mee meekomen. Maar kwa conditie is 't een beetje bagger nu. Zit op HBO en doe weinig aan sport behalve 1 of soms 2 keer in de week sportschool. Duss 'k hoor 't wel |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat zou daar vreemd aan zijn? Meld je aan bij een club en spelen maar.....
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Altijd doen. Je kunt ook zo weer stoppen als het je niks lijkt.
Zorg dat je eerst gewoon even vrijblijvend mee kunt trainen, dan kun je zien of alles (team, niveau ed.) bevalt. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gewoon aanmelden, geen probleem.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zeker als je al een balletje kan trappen is het geen probleem. Ook genoeg studenten die bij studententeams pas het voetbal 'ontdekken'.
Conditie komt van zelf wel. Behalve als je echt met intervaltrainingen jezelf fit wilt maken heeft het toch geen zin maar wat te gaan lopen of fitnessen. Voetbalconditie is heel anders dan een hardlopen o.i.d. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Is het handig om nu bij een club aan te melden? Of beter na de winter?
Ik ben wel van plan om de komende drie maanden een beetje conditietraining te doen. Of heeft dat eigenlijk geen zin? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Zoals ik al zei moet je dan wel echt intervalachtige trainingen gaan doen. Ik weet nog dat ik eens terug kwam van een lange blessure en in die tussentijd met gemak een halve marathon kon lopen of de 5 km in minder dan een kwartier, maar eenmaal op het voetbalveld liep ik na 5 minuten bezweet en kotsend van het veld.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
hmm, oke. Dan ga ik me maar gewoon binnenkort aanmelden bij een vereniging. Dan zie ik wel hoe het gaat
![]() Evt. nog andere tips zijn welkom |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Precies.
![]() Ik denk dat het wel handig is om eens te kijken bij welke vereniging je je aan wilt melden. Er zit nogal eens verschil tussen, qua gemoedelijkheid, materiaalkwaliteit en dergelijke. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je kan het hier vragen of aan je omgeving. In welke buurt wil je ongeveer gaan spelen?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als ik jou was zou ik gewoon eens in het weekend naar een paar clubs in de buurt toe gaan en rond gaan kijken. Dan krijg je al een beetje een idee wat voor sfeer er bij een club hangt. Dan kun je ook eens vragen hoe het zit met lid worden en wat zij denken wat het handigst is qua team enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waar zit je? Grote kans dat er hier iemand rondloopt die bepaalde clubs kan aanbevelen of al direct kan afschieten.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ik zit momenteel in Amsterdam. Maar in de buurt van Gorinchem is ook mogelijk (randje Zuid-Holland Gelderland en Brabant).
Laatst gewijzigd door highmastdon; 30-11-10 om 11:38 Reden: Typo |
|
|
|
|
|
#16 |
|
In Gorinchem zijn zat clubs, SVW, Unitas, GJS om maar wat te noemen. Daaromheen zijn ook veel voetbalclubs. Zou niet precies weten waar de beste sfeer hangt, maar heb er regelmatig tegen gevoetbald.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gewoon aanmelden bij de club waar ook veel dames spelen
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Unitas is de grootste club trouwens, zaterdag en zondag, dus wanneer je tijd hebt, kan allebei.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Tip is om zeker in de beginperiode regelmatig na te zitten. Op die manier word je sneller (volledig) geaccepteerd. Jongens die in de voetbalkleding aankomen en gelijk daarna verdwijnen zijn vaak niet zo populair, zeker niet als ze er nieuw bijkomen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Tnx voor de antwoorden.
Ik ga denk ik ff bij Unitas of GJS kijken. 'k Woon in Dalem dus da's lekker dichtbij. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|