![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De winterstop, en dus ook transferperiode, staan alweer bijna voor de deur. Goed moment om te discussieren over mogelijke aanwinsten voor je favoriete club. Zijn er versterkingen nodig? Zo ja, voor welke posities?
Heracles Nieuwe keeper. Wie? Maakt niet uit, urgent. Rechtsback. Breukers heeft er al een paar seizoenen weinig van gebakken. Gewogen en te licht bevonden. Tim Cornelisse mag weg bij Utrecht? Bovenberg doet het leuk bij Excelsior. Linksbuiten. Rendla is geen linksbuiten en van Houtkoop mogen we nog geen wonderen verwachten, Boerrigter zou een leuke aanwinst zijn om met Everton te concurreren. Klassieke buitenspeler met een goede voorzet. Duarte zou leuk zijn, maar ondanks de malaise bij Sparta acht ik hem nog niet haalbaar voor Heracles. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV
Een rechtsback erbij, zodat Hutchinson naar het middenveld kan. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geen.
Geef die Jol aub geen geld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Met een nieuwe keeper ben ik al tevreden, scheelt al snel 5 tegendoelpunten op een totaal van 20
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ajax:
Iemand die Jol duidelijk maakt dat je met een drie mans middenveld, waarvan alle drie de spelers ook uit vorm zijn, je geen potten gaat breken. En dat het niet "zomaar" opeens weer op zijn plek valt. PAOK: Geen versterking, maar die verschrikkelijke Kresic op de bank flikkeren en Chalkias er weer in. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mag ik dan iemand wensen die Raiola naar buiten schopt?
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een beetje concurrentie voor Manolev is niet verkeerd.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
We hebben er nog een, ruilen voor Engelaar
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Litmanen als trainer in de jeugdopleiding
. Kwa spelers niet echt iemand, hoewel ik graag Chivu of Seedorf zou zien komen. Die kunnen het middenveld eens goed onder handen nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Je hebt eindelijk die achterlijke kutnaam laten veranderen
.Held .
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vitesse:
2 verdedigers (1x centraal en linksback) 1 spits en miss nog iemand voorin! volgens mij zijn dat de plannen ook trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat Feyenoord met een stabiele en vooral voetballende LCV al een stuk beter presteert
-Horvath, Wuytens ( ) en Rajkovic zijn goede voorbeelden.En verder kennen we op elke positie wel een speler gebruiken, maar ik denk dat je met een Vormer en een Schöne al een team kan bouwen dat zich makkelijk bij de top-4 voetbalt. Maarja, dromen...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een contractverlenging van Kris Commons en ik ben gelukkig. Zijn al weken aan het sukkelen met die verlenging en hij wil blijven, maar tegelijkertijd zijn z'n salariseisen te hoog voor Derby. Hopen dat ze er nog uit komen..
En Luke Varney zou best terug mogen komen, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik wil Horvath behouden. Daarnaast nog een jonge centrale verdediger met talent, een voetballende middenvelder. En graag een rechtsbuiten zodat leonardo pleiten kan.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik zou Bulyking gaan halen van ADO ... en ADO krijgt Janko ervoor terug .. Deal Charie ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bulykin is nog altijd eigendom van Anderlecht tjek.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dudek graag
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ok, dan bel ik de Belgen ff op ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hahahaha...
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik zou graag Ooijer, Tainio, Lindgren en Atouba zien vetrekken. Worden we direct 25% sterker mee.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, ik kan er niets aan doen , maar weer een grappige opmerking .. Leuk bedacht .
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee, het probleem zit hem eerder in de aanvoer naar de spits.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Welke versterkingen zou jij graag zien bij je favoriete club?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|