![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Naar aanleiding van het topic van Dagglala kunnen we natuurlijk ook de andere kant op.
Welke aankoop heeft jou juist positief verrast. Bij mij is dat toch wel de transfer van Hatem Trabelsi van Club Sportif Sfaxien naar Ajax. Kwam op dacht ik 24 jarige leeftijd naar Ajax toe. Ik had echt zo iets van, wat moeten wij met een Tunesiër die al zo oud is? Maar wat bewees hij mijn ongelijk. De man met 8 paar longen en die maar bleef gaan. Jammer genoeg heeft hij ook 1 seizoen niet kunnen spelen door blessureleed maar wat was ik fan van de stoommachine! ![]() Welke meevallers herinner jij je vooral? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Quansah. Wat moeten wij met dat rare kleine Afrikaantje? Groeide al snel uit tot 1 van mijn favorieten en is inmiddels al een tijdje met afstand mijn favoriete speler. Met dank aan Louis.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pierre van Hooijdonk natuurlijk, niemand had er ooit van kunnen dromen dat hij Feyenoord de UEFA-cup zou bezorgen.
Verder in de periode 95-97 uit mijn hoofd de binnenlandse transfers van Bosvelt, Van Wonderen, Van Gastel en Konterman die uiteindelijk de basis waren van het kampioenschap in '99.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pantelic ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Christian Chivu!
Vond het op het begin maar een rare, lompe speler en volgens mij begon hij bij Ajax met een aantal rode en gele kaarten. Later uitgegroeid tot één van de sterkhouders in Amsterdam en een prachtige carrière in Italië opgebouwd |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Chivu was ook het eerste waar ik aan dacht.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik was vooral sceptisch over Kris Commons. Hij was goed, dat was wel duidelijk, maar een speler die van Forest komt. Tja. Daar wordt je gewoon niet graag enthousiast van. Maar wat is die jongen goed! Zou makkelijk mee kunnen in de Premier League, en ik vrees dat dat ook gaat gebeuren gezien zijn contract aan het einde van het jaar gaat aflopen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat vond ik geen verrassing, van hem wist ik gewoon dat ie goed was...
Denk dat de grootste verrassing bij Ajax van de laatste tijd Rommedahl was.. Ik heb lopen vloeken als een beest, maar uiteindelijk was ie vaak echt goed als invaller. Bij PAOK is er natuurlijk maar 1: Koning Pablo Garcia. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zag in Pantelic geen aanspeelpunt, dacht dat het een typische Ajax-aankoop zou worden.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Was vooral leuk toen iedereen met een . reageerde als ik zei "het komt nog wel goed" na 2 waardeloze maanden.. Wat weken later was het mijn beurt om . te doen .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ook hier valt weer een aardig lijstje te maken...
Blaise Nkufo ![]() ![]() ![]() Kennedy Bakırcıoğlu Luke Wilkshire Orlando Engelaar Edson Braafheid Douglas Eljero Elia Nikolay Mihaylov Theo Janssen Cheik Tioté Kenneth Perez Peter Wisgerhof Luuk de Jong Bryan Ruiz Dwight Tiendalli Nacer Chadli Stuk voor stuk aankopen die Twente hebben gebracht naar waar we nu staan __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kufo, potverdorie, ik zag zijn clubgeschiedenis en dacht, die is na een jaartje meehobbelen weer weg. Wordt 'ie gewoon een van jullie clubiconen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Machlas
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Engelaar, Braafheid, Janssen en Ruiz waren niet echt verrassingen voor mij. Daar wist je van dat ze voor Twente begrippen goed konden voetballen. De rest is dat wel, met op kop natuurlijk Kufo. Grujic, Peiremans en McKinnon hebben mij destijds ook positief verrast trouwens.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Grujic ja, die deed het ook leuk
Peiremans en McKinnon zijn van voor mijn tijd
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ivanovic bij Chelsea schiet te binnen. Speelde het eerste half jaar ook geen seconde, maar is in de 2 jaar erna toch een belangrijke speler geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Spira Gruji Frédéric Peiremans - Wikipedia Rob McKinnon - Wikipedia |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sotirios Kyrgiakos - Wikipedia, the free encyclopedia
Ik dacht; wat moet dat logge dier nou bij Liverpool, maar bleek de ideale back-up te zijn __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Aankopen die positief verrassen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|