Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25-10-10, 13:04 Standaard   #1
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk het niet. De kans dat zijn vervanger fouten maakt is net zo groot. Daarnaast maak je het de scheidsrechter alleen maar een stuk moeilijker, na iedere fout zal immers worden gesproken ''over de scheidsrechter die niet voor niets al eens een tijdje gepasseerd werd''.

Natuurlijk zijn er een aantal nobodies die er echt helemaal niets van kunnen. Dat soort figuren moeten natuurlijk niet geschorst worden, die moeten gewoon niet of op een lager niveau aangesteld worden.
Blawh is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 25-10-10, 13:07 Standaard   #2
Ik denk dat het zin heeft in zoverre dat iedereen het wilt, als een soort rechtvaardigheid. Als een speler een fout maakt wordt hij gestraft -> dan een scheidsrechter ook.
vaatwasser is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 14:57 Standaard   #3
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat de kans dat de vervanger dezelfde fout maakt niet even groot is eigenlijk. Er is wel degelijk verschil tussen de scheidsrechters.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 14:59 Standaard   #4
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, denk dat de kans alleen maar groter wordt dat hij de volgende keer weer fouten maakt door voorzichtiger fluiten.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 15:01 Standaard   #5

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, geen zin. Dan kan je elke week wel 1 of meerdere scheidsrechters schorsen.

Oud 25-10-10, 15:04 Standaard   #6
Hup Holland!

De Brandweer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door neilpad Bekijk bericht
Nee, geen zin. Dan kan je elke week wel 1 of meerdere scheidsrechters schorsen.
Dus omdat ze zoveel fouten maken moeten we het maar gewoon allemaal door de vingers zien?
De Brandweer is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 15:05 Standaard   #7
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat mij betreft zou je na grote fouten even een divisie lager moeten fluiten. Even wat minder druk en aandacht.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 15:05 Standaard   #8
...

Oorspronkelijk geplaatst door De Brandweer Bekijk bericht
[...]

Dus omdat ze zoveel fouten maken moeten we het maar gewoon allemaal door de vingers zien?
Nee, dan kan je de scheidsrechter in kwestie bijvoorbeeld een maandje in de juup laten fluiten. En als hij het daar weer verneukt in de topklasse, etc.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 25-10-10, 15:06 Standaard   #9
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk Bekijk bericht
Wat mij betreft zou je na grote fouten even een divisie lager moeten fluiten. Even wat minder druk en aandacht.
Dit inderdaad.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 15:08 Standaard   #10
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat Suijk zegt; op de volgende wedstrijd na hun blunder is de aandacht en de druk net zo aanwezig als wanneer je zou schorsen en ze komen dan terug. Daarnaast moet je toch ook echt een signaal af kunnen geven aan je 'werknemers'. Doe je het fout, en kan je dat niet eens onder ogen zien, dan moet je 'gestraft' worden.

Webb heeft trouwens nog geen wedstrijd van Man City gefloten ivm de Jong.

Oud 25-10-10, 15:08 Standaard   #11

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De Brandweer Bekijk bericht
[...]

Dat zeg ik niet, maar schorsen is mijns inziens niet de oplossing.

Oud 25-10-10, 17:03 Standaard   #12
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, heeft geen zin. Behalve als er echt iets structureels of dubieus aan de hand is en je kan aantonen dat een scheidsrechter onbetrouwbaar, omkoopbaar is oid of anderszins van het padje. De KNVB zou juist wel eens wat meer achter de scheidsrechters mogen gaan staan en die spreekkoren harder aanpakken e.d.

Oud 25-10-10, 17:41 emo   #13
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Komt ie weer hoor
Elke keer dezelfde discussie opzoeken

Wat hebben spreekkoren hier nou weer van doen met het schorsen van een scheids?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 17:46 Standaard   #14

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Als scheidsrechters gewoon voor de camera komen als ze een fout hebben gemaakt en gewoon keurig excuses aanbieden. Ben ik het al weer vergeten, het zijn mensen maar dat geneuzel van niet willen/mogen reageren roept zo'n misselijk gevoel bij me op.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 27-10-10, 14:54 Standaard   #15
Scheidsrechters verdienen meer krediet, maar na een extreem slechte wedstrijd moet men ook de hand in eigen boezem kunnen steken. Openbare excuses zijn niet meer dan gepast, en een goede manier om toch wat geloofwaardigheid te houden!

Oud 31-10-10, 09:29 Standaard   #16

groenenV's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook wel fijn om een geschorste scheidsrechter naar de Jupiler League te sturen. Alsof ze daar geen capabele scheidsrechters willen.

Sowieso worden ze alleen maar geschorst vanwege media aandacht heb ik het idee, als er iemand in de Jupiler League loopt te prutsen heb ik nog nooit wat gehoord over een schorsing.
groenenV is offline   Met citaat reageren
Oud 31-10-10, 11:16 Standaard   #17
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Charie Bekijk bericht
Als scheidsrechters gewoon voor de camera komen als ze een fout hebben gemaakt en gewoon keurig excuses aanbieden. Ben ik het al weer vergeten, het zijn mensen maar dat geneuzel van niet willen/mogen reageren roept zo'n misselijk gevoel bij me op.
Wordt dat dan ook verplicht voor spelers en trainers?

Oud 31-10-10, 11:33 thumb up   #18

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Charie Bekijk bericht
Vind ik ook. Of na de wedstrijd 5 minuten op de middenstip gaan staan en zich door supporters laten bekogelen met vuurwerk en pakjes Wicky. Dat lucht gewoon op.

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 31-10-10, 11:34 thumb up   #19
...

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Vind ik ook. Of na de wedstrijd 5 minuten op de middenstip gaan staan en zich door supporters laten bekogelen met vuurwerk en pakjes Wicky. Dat lucht gewoon op.
Beter de moeder van de scheids dan.

Oud 31-10-10, 11:35 Standaard   #20

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Wordt dat dan ook verplicht voor spelers en trainers?
Volgens mij heeft Charie het niet over verplichtingen. Het is verschrikkelijk irritant dat scheidsrechters hun fouten niet durven toe te geven. Ik denk dat daar meer woede over bestaat dan de fouten zelf.

Zelfde geldt toch ook voor spelers en trainers?
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 31-10-10, 11:40 Standaard   #21

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar nee, ik geloof niet dat schorsen zin heeft. Ik vind dat er veel te overspannen op wordt gereageerd. Scheidsrechters maken fouten, spelers en trainers maken fouten. Geen probleem. Is het structureel slecht, word je gewisseld, zit je op de tribune of word je ontslagen en dan mogen scheidrechters een tijdje in de Juup fluiten.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 31-10-10, 11:45 Standaard   #22
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Mag Tjolk ook?

Oud 31-10-10, 11:47 Standaard   #23
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Ungeheuer Bekijk bericht
Maar nee, ik geloof niet dat schorsen zin heeft. Ik vind dat er veel te overspannen op wordt gereageerd. Scheidsrechters maken fouten, spelers en trainers maken fouten. Geen probleem. Is het structureel slecht, word je gewisseld, zit je op de tribune of word je ontslagen en dan mogen scheidrechters een tijdje in de Juup fluiten.
Ben het hier wel mee eens. Over dat toegeven: is soms lastig te beoordelen wat daar achter zit. Op zich is het wel netjes om het even terug te kijken en dan te zeggen of ze er nog steeds achter staan en uit te leggen hoe ze tot de beoordeling zijn gekomen.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site