|
|
#1 |
|
Het bekende item, de elleboog van de week.
Plaats de meest fraaie, opmerkelijke, harde uitgedeelde ellebogen in dit topic. Om met een opmerkelijke te beginnen: Deze grensrechter weet precies wat een elleboog is: __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik las serieus Ellenhoog van de week
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die knakker van Ado nu net op TV. Ik waag me niet aan zijn naam Radoslaveciviivciicici ofziets.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Niet gezien in het stadion
![]() Die eerste rode kaart van Excelsior was trouwens zwaar terecht. Hij punchte Kubik vlak voor me neus in het gezicht haha. Maar eerlijk is eerlijk Kubik had ook wel geel of rood kunnen krijgen voor die wurging. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat zal nog wel een staartje krijgen. Of verzachting of Kubik ook een schorsing.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sowieso geen verzachting denk ik. Maar schorsing van Kubik zou wel terecht zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Radosavlevic (of zo) krijgt geen vervolging omdat dit al beoordeeld is door de scheidsrechter. Kubik weet ik niet, weet niet hoe het op het formulier wordt gezet weet niet of die 'tweede assistent' die rood oordeelde voor de nummer 3 van Excelsior ook dat zag etc etc. Kubik was wel wat onnodig opgefokt deze wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar er zijn dus geen beelden van die klap waar ie rood voor kreeg?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Weet ik niet, misschien van TV West of een andere lokale omroep of misschien heeft Eredivisielive nog ergens iets. De klap had in het boxen niet misstaan in ieder geval, en de wurging van Kubik had niet mistaan bij Judo. Terwijl we toch echt met voetbal bezig zijn haha.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er gebeurde sowieso wel een aantal rare dingen in de wedstrijd!
Ik ga wel voor de Ellen Hoog van de week... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Beelden van de klap zelf waren er bij de NOS in ieder geval niet, waarschijnlijk omdat de camera het spel volgde... |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dan heeft Nelom geluk, als die punch die voor m'n neus gebeurde op camera was kreeg die zeker minimaal vijf wedstrijden schorsing. Enfin had was ook niet netjes van Kubik, als ik eerlijk ben zag ik hem eerder in de wedstrijd ook al naschoppen terwijl niemand dat zag omdat de bal ergens anders was. Moet zich leren beheersen heeft ie namelijk helemaal niet nodig. Ook die elleboog van Rado zag er nogal smerig uit
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Elleboog van de week
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |