![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Staat zelfs op 101 van Teletekst. Lekker belangrijk.
Bayern heeft natuurlijk gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bayern kan de tyfus krijgen, gewoon opstellen man...waarom moeten ze hierover nog in beraad gaan?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Schijt aan Bayern.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik heb nog wel een fax-tip voor de KNVB.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Boeiend, laten we de Jong toch spelen?
Oh wacht.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Of deze terugmailen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
TeleGuus TeleGuus
by telegraaf BREKEND Van Bommel blijft bij Oranje! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dus de Zeeuw start op pole position?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Via Johan van Boven: BREKEND: Oranje negeert verzoek Bayern om Van Bommel niet te laten spelen, omdat hij gewoon fit is. Van Bommel speelt dus tegen Zweden.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
-Laat maar te flauw
-
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Die drommelse Duitsers willen ons gewoon niet naar het EK hebben ;-)
Competitie vervalsing. boehhhh. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Logisch van Bayern gezien dat geintje met Robben. Denk alleen niet dat ze in hun recht staan
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Schijt aan die moffen
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
ja zout lekker op.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee, dan heeft Bayern pech gehad en van Bommel heeft hier zelf ook nog een stem in.
De eredivisie clubs kunnen ook alle Zweden in de Zweedse selectie terugroepen, ze kunnen weleens geblesseerd raken. Winnen we vanavond wel veel makkelijker van de Zweden. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja, als hij nou iets van een blessure heeft snap ik het wel, weet niet hoe fit Bommeltje is. Anders lekker later spelen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Krijgen in iedergeval geen stem van Duitsland voor het Wk-bid
Van Bommel had er wel vaker last van dus waarom zou die nu dan plotsklaps in 1 keer terug moeten ? __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
't Zou wat zijn als hij nu ernstig geblesseerd raakt, dan is WOIII in aantocht
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Whehe, die gekke Duitsers ook.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lekker chauvinistisch allemaal. Ben benieuwd wat de reacties zouden zijn als het een speler van een Nederlands team betrof.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik vind dat clubs niet moeten zeiken, je weet dat er interlandvoetbal is en dat er wat kan gebeuren. Een speler terug 'eisen' is echt te belachelijk voor woorden. Gelukkig ziet de KNVB dat ook.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ik vind deze interland onderbrekingen sowieso waardeloos, maar dat is weer een ander verhaal. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
nou,nou..breaking...
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Clubs moeten niet zeuren.
Ze hebben ook goede zaken gedaan, toen spelers op het WK schitterden. Krijgen de bonden een deel van transfer sommen mee ? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nigel de Jong is toch meer BREKEND!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Echter is Bayern zijn werkgever, niet de KNVB.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat met Robben vind ik nog steeds een twijfelachtig verhaal. Tenslotte, als je een spierscheuring hebt dan speel je geen 120 minuten in de finale... Plus dat hij heel voorzichtig is gebracht en constant door de medische staf in de gaten is gehouden. Ik vind niet dat er roekeloos is gehandeld.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Terecht dat Bayern iets probeert.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Bayern
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
En Hans Kraaij Jr. wist natuurlijk nog dat Robben naar een beachsoccer toernooitje is geweest na de WK-finale.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Weet iemand of van Bommel speelt ? Volgens mij niet .. Hij zou er mentaal niet klaar voor zijn of zoiets ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat klopt helemaal : Spelers worden miljoen meer waard als ze een WK spelen en het goed doen , maar dan hoor je ze niet zeuren .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik zou het stiekem toch wel geinig vinden als Bommel nu vanavond geblesseerd raakt, gewoon voor een paar weekjes, niks ernstigs.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
PSV is weer blij met Affelay vanavond.
Die clubs zitten wel tegen het landen voetbal aan te schoppen. Maar ze profiteren er ook van, dat willen ze snel vergeten, volgens mij. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Van Bommel speelde een superwedstrijd en Van Oostveen gaat keihard tekeer tegen Bayern
Dat zou KeSSler nooit gedurfd hebben.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Misschien moeten we ze weer de oorlog verklaren!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Denk dat ze straks zeggen dat hij voor 2 maanden geblesseerd is...
Net als bij Robben... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Moet de UEFA niet ingrijpen? Bayern is toch helemaal niet gerechtigd om dit soort eisen te gaan stellen?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bayern slaat een beetje door. Natuurlijk is het ontzettend vervelend voor ze wat er met Robben is gebeurd, maar als je het zo gaat spelen zoals zij doen kan je het hele interlandvoetbal beter maar direct afschaffen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Komt die schuilkelder toch nog van pas.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ah, duitsers tegen elkaar. Die gekke herr kesler ook.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
''Oorlogsverklaring''
![]() lol __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bayern Munchen vs KNVB: Een rel over Robben en Van Bommel.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|