![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Van Marwijk heeft een voorstel ingediend, waar positief op is gereageerd door de andere coaches, om voortaan 4 keer te mogen wisselen tijdens een officiele wedstrijd. Dus geen oefenduel.
Roept u maar - wat zijn de meningen? Idee is dat het kans op overbelasting en blessures zou verlagen... Ik denk dan, pas de wedstrijdkalender aan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vraag het me af. Je ziet nu ook heel veel wedstrijden waarin niet 6x gewisseld wordt...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk niet dat die ene wissel heel erg veel uit gaat maken. Bovendien werkt het alleen maar anti-voetbal in de hand, geeft de coaches nog een extra mogelijkheid om tijdrekkende wissel toe te passen. Die extra tijd wordt meestal wel bijgeteld, maar het haalt wel al het tempo uit de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb daar weinig op tegen, alleen ben ik bang dat het ook veel misbruikt zou worden. Nog meer wissels in blessuretijd om tijd te winnen..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Precies en om dan te zeggen na de 80ste minuut nog maar een keer wisselen werkt ook niet, want wat nou als er daarna nog 2 dikke blessures vallen...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Verplicht 5 minuten extra bijtellen voor een wissel na de 85e minuut..
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
hmm, zo wordt het er niet simpeler op. Tijd voor een 7e man misschien
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vrees ook dat het slechts misbruikt zal gaan worden
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En als er een blessure is waardoor de wissel plaats zal vinden? Dan straf je een ploeg 2 keer
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
misschien iets van één keer extra wisselen, als je in de eerste helft al moet.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
de volgende stap is doorwisselen? speler erin -> eruit -> erin ??
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
van dit topic;
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben voor. Met dit als aanvulling. Als je al drie keer hebt gewisseld mag je de laatste vijf of tien minuten niet meer wisselen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voorstel van Bert van Marwijk: Voortaan vier keer wisselen in een wedstrijd.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|