|
|
#1 |
|
|
Hallo ik woon in Leek(Groningen)
Ik wil een voetbalvereniging opstarten in ons dorp. Op dit moment hebben wij er al drie, maar ik wil er 1 grote van maken onder een andere vereniging. Wie weet hoe dit moet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Misschien kun je hier iets mee:
Nieuwe voetbalclub __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt me een flinke opdracht...
Komt nogal veel bij kijken namelijk! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Je komt even vragen hoe je een voetbalclub opricht? Herstel, hoe je een nieuwe club van drie clubs maakt
?Kansloos .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
WZV is een leuke naam.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zou sowieso eerst maar eens gaan praten bij de clubs en de meningen peilen overigens. Hoewel ik denk dat het zeker als buitenstaander (neem ik aan) nog lastiger is..
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik schrok me kapot, zie het nu voor het eerst.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zou om te beginnen die drie clubs van je even informeren wat je van plan bent. Misschien zitten daar mensen met meer expertise die je daarbij kunnen helpen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zijn het zaterdag en zondag verenigingen?
opzich best interessant dit. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En ik denk dat er bij de KNVB ook best veel informatie etc. te halen is. Die zullen je best willen helpen.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En hou rekening met protestacties van supportersverenigingen. (Wij willen nooit FC Leek!) (VEV'67 RIP!)
En stenen door je ruit. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dit is vast zo'n topic waarin we de TS nooit meer terugzien
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Het gaat sowieso jaren duren, dood eenvoudige reden is dat alle clubs op een lijn moeten zitten, je daarna de gemeente(raad) moet overtuigen en een nieuw complex moet laten maken (omdat je zoveel leden hebt/krijgt dat ze niet bij een van de 3 bestaande sportparken allemaal te plaatsen zijn) en dit in het bestemmingsplan moet passen en in de begroting. Dat zijn alleen nog maar de grote dingen, krijg je al die details ook nog bij..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nooit FC Leek! Forza Tolbert!
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vinnemo vind ik nou niet echt een goede naam voor het nieuwe forum
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik wou net aangeven dat dit geen nieuwe stunt is van Nico.
![]() Vinnemo, geef eens wat meer info, dan kunnen de mensen beter helpen. Een nieuwe club is inderdaad niet zomaar opgestart, komt een hoop bij kijken. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Anders moet je Plato even een PM sturen. Die weet wel hoe je een nieuwe fusieclub kan opstarten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Overigens zou hij eens contact kunnen opnemen met het bestuur van Groen-Geel in Groningen. Die lui hebben vorig jaar de club helemaal van 0 opnieuw opgezet heb ik begrepen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, zo maak je het aantrekkelijk voor nieuwkomers om te komen posten.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat kan je ook prima in zulke woorden doen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar ook prima in die van Zandman.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
waarom niet gewoon een 4e club in Leek? goeie afzetmarkt lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prima, alleen dan niet gaan janken als het een keer weggemod wordt he?
|
|
|
|
|
|
#30 | |
.
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eerst maar eens kijken of er draagvlak voor is
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Is dat Leek zo groot dan? 3 Clubs voor 1 dorp vind ik eigenlijk best wel veel.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|