![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vorig topic: De rol van de aanklager, niet straffen na waarneming scheids en media-aandacht.
Krijgt Brama nog een onderzoek? Zeg het maar jongens..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
KNVB, Twente...
En toch zeg ik ja, omdat obvious. __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Soms denk ik wel eens, schaf dat hele achteraf straffen toch gewoon af. Waarom dit soort dingen wel met video beoordelen maar een bal wel of niet over de doellijn niet. Waarom en met welke bedoeling is dat hele circus eigenlijk ooit ingevoerd?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zo vreselijk inconsequent zijn ze ook weer niet, want Martins Indi kreeg mijns inziens een terechte rode kaart (1 duel) en wegens handtastelijkheid jegens Bossen 2 duels, samen maakt dat 3 toch?
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vond dat van Brama wel meevallen eik.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jij vindt het niet een bewuste actie?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toch is het enigszins krom dat Fledderus nu 1 duel krijgt, omdat hij 2x geel kreeg, terwijl Brama misschien wel 3 duels krijgt.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als acteur zal Brama iig niet worden aangenomen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik snapte de heisa ook niet echt, hij raakt hem echt heel lichtjes
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
ach zal wel weer 5 duels krijgen
en van der wiel, sulejmani en suarez krijgen weer niks. |
|
|
|
|
|
#13 | |
.Ik vond het van Brama overigens ook niet zo heel schokkend. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik krijg altijd het idee dat de aanklager niet naar de wedstrijden in zijn geheel kijkt, maar naar die 5 minuten op studio voetbal.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
dat van brama werd zeker weer heel erg uitvergroot door studio ajax? verrassend.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is toch niet zo vreemd dat hier een vooronderzoek naar gestart wordt?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb die actie van Brama niet gezien eigenlijk, nu dus wel. Vind het wel een overtreding, maar ja, het is niet zo'n harde overtreding.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Begint op 0:39. Later zie je het nog duidelijker. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Johan is het koud zonder jou |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zul je zien dat Brama meer krijgt dan die Fledderus
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fleddures krijgt twee keer geel, dan kan hij toch niet meer dan één wedstrijd krijgen? Als Brama alsnog wordt geschorst zal het ongetwijfeld meer dan één wedstrijd zijn.\
edit: wat Hendril dus zegt. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dit gaat een aparte wending aan het topic geven..
De aanklager zag af van vervolging na verklaringen van betrokkenen van FC Twente en Heracles. Die gast die Berg raakte gaf een ontlastende verklaring, toch kreeg ie vier wedstrijden.. Nu niet? Spel lag al stil, toch kwam ie zo achterlijk in. Dit zag er ernstiger uit dan wat Berg deed. "KNTB? Zeg het maar, jongens". __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Apart dat dat wel zo snel 'bekeken' kan worden, maar dat ze niet effe tussendoor de zaak rond Berg kunnen afhandelen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Onbegrijpelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Schandalig. Dus als club A en club B elkaar onderling matsen in iets, spreekt Pietje Henk vrij om zo te zorgen dat ie geen schorsing krijgt. Die beelden zijn toch overduidelijk? Hij mist de bal op een meter.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Maar als Derijck Berg vrijpleit is dat niet voldoende. Wat gaf daar de doorslag dan?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sja en wat gaat Fernandez krijgen na die aktie op Moreno?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#36 | ||||
|
Wout Brama topic: Stofzuigen op het middenveld
|
|||||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Snap niet dat die aanklager nu al klaar is met zijn onderzoek, terwijl het beroep van Fernandez al bijna 2 weken op zich laat wachten.
Overigens denk ik inderdaad ook dat het zo goed zou kunnen dat je mekaar soms eens kunt matsen met die verklaringen. Ik heb overigens niet het idee dat Everton uberhaupt heeft gezien wat er gebeurde, hij keek volgens mij de andere kant op. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het is toch niet zo gek dat Brama niks krijgt. Dat werd vooral een zaak om dat die tv-commentator zo opgewonden deed en niet door wat er nou echt gebeurde, niet veel namelijk?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Daar ben ik het wel mee eens.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Denk dat Blawh het nog beter heeft gezien, die zat er 5 meter vandaan. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gek dat die ene persoon altijd SCH of DAM is he
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vond het ook niet zo veel, maaaaarrrrrr het is weer een typisch voorbeeld van volstrekte willekeur. Ik vind wel vaker iets niet zo heel erg en dan worden er prompt straffen van minimaal drie wedstrijden uitgedeeld. En nu dus weer niet. Klopt geen zak allemaal van
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
De enige persoon die 'hele systeem weer op de schop wil hebben' is Bliksem, die het blijkbaar niet kan hebben dat er autoriteiten zijn
||
|
|
|
|
|
#46 | |
![]() Dat ben ik met je eens maar ik denk niet dat willekeur het goede woord is. Ze doen het denk ik naar eer en geweten en vinden dit gewoon zo. Het blijft natuurlijk mensenwerk en geen exacte wetenschap. Hoe zou je het anders willen doen? __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
Zoals met elke vorm van autoriteit, gaat het om consequent de regels toepassen, anders is die autoriteit geen zak waard en neemt niemand het meer serieus. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() Ik snap je bezwaren wel en ik deel ze voor een deel maar ik weet niet of het willekeur is, of niet consequent. Het is een andere beoordeling dan jij maakt en dat gebeurt op basis van interpretatie en inschatting. Dat hoeft geen willekeur te zijn maar gewoon een andere inschatting. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#49 | ||
.
Je kan namelijk niet aan de hand van tv-beelden verschillende gradaties aan iets vastleggen. Of je gebruikt het en het is belastend (bal is drie meter verderop en je krijgt een trap na); of je gebruikt het, en het is ontlastend (speler kijkt compleet de andere kant op bij elleboog bijv). Maar je kan niet zeggen, het is voor een deel belastend, maar niet genoeg, dus we hebben dit en dit nog extra nodig. Want dan kunnen clubs, en dat gebeurt onderling gewoon, deals maken en elkaar vrijspreken als het net even wat beter uitkomt. Dat zorgt voor willekeur en onbetrouwbaarheid. Je kan het heel erg simpel maken. Automatisch 1 wedstrijd schorsing bij een zaak op basis van tv-beelden, binnen een week uitsluitsel. Is er sprake van een overtreding, onbewust maar wel vermijdbaar, krijg je 2 wedstrijden. Bewust, krijg je er 4. Voor elke overtreding. Ben je er zo klaar mee. |
|||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De rol van de aanklager, niet straffen na waarneming scheids en media-aandacht #2.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|