![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Johan Cruijff
Tsjeu la Ling Johnnie Rep Rob Witschge Ronald Koeman
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ha wat leuk. Eerst denkt iedereen 'wat raar tong heeft toch geen hekel aan Ajax'. En dan zeg jij opeens zo van 'haha nee hoor ze speelden bij Feyenoord'.
Leuk man. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kut topic, slotje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Zeeuw
Suarez Vertonghen El Hamdaoui een 5de kan ik niet verzinnen |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mido.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
1 Xavi Hernández
2 Michael Laudrup 3 David Villa 4 Bernd Schuster 5 Roberto Bonano (wat een held was dat )
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1. Philip Cocu
2. Mark van Bommel 3. Ruud van Nistelrooy 4. Ji Sung Park 5. Gomes Al is 'een hekel hebben' wat overdreven. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
1. gabor babos
2. lasse schone 3. bjorn vleminckx 4. ramon zomer 5. leroy george |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oow en Arsenal
Keown Keown Keown Keown Gallas
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Puur en alleen door de WK finale?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nee
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nevermind. Ik begreep de insteek van dit topic in eerste instantie verkeerd.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1: Alessandro del Piero
2: Roberto Baggio 3: Pavel Nedved 4: Gaetano Scirea 5: Claudio Gentile __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik begrijp het nu ook pas
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Redondo
Raul Hierro Helguera Figo
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Laatst gewijzigd door Arcturus; 12-09-10 om 02:42 |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volgens mij snap je de titel van het topic niet.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ajax: 1. Bergkamp(dubbel, omdat ik Arsenal eigenlijk ook niet mag
)2. Litmanen 3. Van der Vaart 4. Litmanen 5 Suarez Feyenoord: 1. Kuyt 2. Kalou 3. Fer 4. Cruz 5. Gio |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Andere clubs waar ik een hekel aan heb:
Milan: 1 Paolo Maldini 2 Clarence Seedorf 3 Andrea Pirlo 4 Rui Costa 5 Marco van Basten Juve: 1 Zinedine Zidane 2 Michael Laudrup 3 Alessandro del Piero 4 Pavel Nedved 5 Gianluigi Buffon Man Utd: 1 Edwin van der Sar 2 Michael Owen 3 David Beckham 4 Jaap Stam 5 Ryan Giggs __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik had bij jou Baggio wel verwacht in een top 5 van Juve Weebl, als ik een beetje je favorieten her en der zie (stijlvolle technisch begaafde middenvelders).
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nou, vooruit dan maar.
Bergkamp Chivu Litmanen De Ridder Stam Kon ik altijd nog wel een beetje sympathie voor opbrengen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. Kiprich (kun je geen hekel aan hebben)
2. Van Hooijdonk Verder kom ik even niet. Vul het nog wel aan. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
-van Bronckhorst
-Bosvelt -van Hooijdonk -Babos - |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
DKV: (Dertig Kilometer Verderop, SC Heerenveen dus)
Tomasson Korneev Nistelrooij Vonk Yildrim |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
1. Kiprich
2. De Wolf 3. Gyan 4. Taument 5. Blinker Gewoon van die heerlijke ontzettende Feyenoorders. Stom, maar toch leuk. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
henke Larsson zou er ook bij mogen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ohja, dat was ook wel een baas.
Eigenlijk zou ik graag het hele elftal van Feyenoord van 1993 willen nomineren. Dat waren gewoon heerlijk lompe houthakkers die soms ook nog eens wat konden presteren. Een waardige rivaal! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb over het algemeen niet zo'n hekel aan feyenoord spelers eigenlijk. Ik heb gewoon een hekel aan de fans.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Nou moet ik eerst eens een club verzinnen waar ik een hekel aan heb.... Dan maar een club waartegen ik toch wat gezonde rivaliteit heb gevoeld de laatste jaren. Absoluut geen hekel aan, maar zag het gewoon als een rivaal. Heerenveen:
1. Samaras 2. Bradley 3. Nurmela 4. Sulejmani 5. Tieme Klompe Samaras omdat ik altijd wel genoot van z'n techniek. Bradley omdat ie een enorme mentaliteit heeft, scoorde trouwens ook geregeld, wat ook helpt. Nurmela kwam op mij gewoon over als een aardige vent. Sulejmani was een genot om naar te kijken. Tieme Klompe omdat mij dat een echte clubman leek, en ook omdat ik zo niks anders wist. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Litmanen
Petterson Stekelenburg Kluivert Nummer 5 kan ik niet bedenken. Suarez beetje misschien. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vooruit, doe ik er ook eentje voor Ajax:
1: Litmanen 2: v/d Vaart 3: Finidi George 4: Soren Lerby 5: Rijkaard __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Post hier je favoriete top 5 van van de club waar je een hekel aan hebt
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|