![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Als Ajacied begin ik met deze 5 spelers.
1 Johan Cruijff 2 Marco van Basten 3 Piet Keizer 4 Tsjeu la Ling 5 Johan Neeskens Sorry Dennis, Sjakie en Jari. Maar een mooie reservebank is ook niet erg. ![]() Nu jullie.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik ga alleen spelers noemen die ik live in het stadion heb zien spelen.
![]() 1. Hugo 2. Joop Gall 3. Martin Drent 4. Erik Nevland 5. Magno __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geen Suárez Verve?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1. Arjen Robben
2. Ruud van Nistelrooy 3. Gomes 4. Alex 5. Mark van Bommel (of Cocu) Sinds 2000 denk ik... Laatst gewijzigd door Dj_Day-V; 10-09-10 om 20:37 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1. N'Kufo
(x10.000)2. Wout Brama 3. Jeroen Heubach 4. Peter Niemeyer 5. Orlando Engelaar. 1. Roy Keane (x 100.000)2. Wayne Rooney 3. Michael Carrick 4. Ryan Giggs 5. Paul Scholes |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jari Litmanen
Dennis Bergkamp Rafael van der Vaart Patrick Kluivert Zlatan Ibrahimovic Francesco Totti Daniele De Rossi Antonio Cassano Simone Perrotta Mirko Vucinic Josep Guardiola Lionel Messi Xavi Hernandez Andres Iniesta Gerard Pique __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Qua kwaliteiten hoort hij wel bij de eerste 5 natuurlijk. Ik was en ben wel fan van zijn spel. Alleen zo zonde dat hij hier maar één seizoen speelde. Ik heb hem zijn transfer naar Ajax nooit echt kwalijk genomen overigens.
Robben zou er ook tussen passen. Had ik echter weinig mee in zijn Groningen-periode. Ik was meer een fan van Hoogstrate in die tijd. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
1. Romario
2. Luc Nilis 3. Mark van Bommel 4. Phillip Cocu 5. Eric Addo 1. Frank Lampard 2. Tore Andre Flo 3. Gianfranco Zola 4. Claude Makelele 5. Michael Essien |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mokum
|
1. Zlatan Ibrahimovic
2. Richard Witschge 3. Jari Litmanen 4. Dani 5. Stefan Petterson 1. Oliver Kahn 2. Franck Ribery 3. Jean Pierre-Papin 4. Giovanne Elber 5. Adolfo Valencia |
|
|
|
|
|
#10 |
|
1. Kwame Quansah
2. Piecke 3. Rudy Jansen. 4. Rik Platvoet 5. Marko Vejinovic |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Niet live meegemaakt, wel legendes:
1. Steve Bloomer: echte Derby legende. 2. Dave Mackay: de man die een gróót aandeel had in de gloriejaren. Wel live meegemaakt en dan wel cult dan wel goed bezig: 3. Robbie Savage: gewoonweg cult. 4. Rob Hulse: pikte genoeg goaltjes mee. 5. Georgi Kinkladze: omdat je nooit wist wat je moest verwachten! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Robbie Savage
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Krijgen we ook een topic met spelers die je het meest haat, want dan heb ik er ook nog een paar.
Geen Savage hoor
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
1. Spira Grujic
2. Blaise N'kufo 3. Vennegoor of Hesselink 4. Eljero Elia 5. Douglas |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Alleen uit de tijd dat ik de clubs volg uiteraard:
Mendieta Villa Canizares Marchena Aimar Bergkamp Adams Pires Vieira Henry |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Barnes
McManaman Fowler Redknapp Gerrard (maar Reina zit er dicht tegen aan Redknapp te vervangen!) Laatst gewijzigd door kabonk; 10-09-10 om 22:41 __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1. NKufo
2. Brama 3. Douglas 4. Heubach 5. Niemeyer |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
1. Gomes
2. Van Bommel 3. Alex 4. Kezman 5. Manolev
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moeilijk, moeilijk. Bij dit soort lijstjes ben je toch snel geneigd om vooral naar de laatste paar jaar te kijken. Toch denk ik dat ik met dit rijtje het afgelopen decennium aardig gecovered heb:
- Scott Booth - Spira Grujić - Blaise NKufo - Karim El Ahmadi - Wout Brama __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
- Johnny Heitinga
- Rafael van der Vaart - Luis Suárez - Jari Litmanen - Dennis Bergkamp - Paolo Maldini - Gennaro Gattuso - Cafú - Filippo Inzaghi - Andrea Pirlo Laatst gewijzigd door Otis.; 10-09-10 om 23:55 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Suarez, Chivu, Litmanen, Van der Sar en Blind.
Enoh zit er dicht tegenaan. Laatst gewijzigd door Erwtensoep; 11-09-10 om 00:03 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
- Sjonnie
- Jari - Bergkamp ![]() - Luis Suárez - Chivu - Viera - Henry ![]() - Bergkamp - Pirès - Cesc In onwillekeurige volgorde. Laatst gewijzigd door Cyberia; 11-09-10 om 00:37 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
- Ronaldo
- Cocu - Gomes - Stam - Cantona - Stam - Keane - Yorke Ik weet 't eigenlijk niet, deze komen nu in me op
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1. Johan Steur
2. Frank Berhuis 3. Jack Tuyp 4. Edwin Zoetebier 5. Robert Molenaar |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1) Litmanen
2) Heitinga 3) Bergkamp 4) Frank & Ronald de Boer 5) Suarez __________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ajax:
Litmanen Suarez Heitinga Bergkamp vd Sar |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Veel Heitinga, wist niet dat hij zo hoog zat in 020 e.o.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Mannen als Danny Blind, dat zijn clubmensen. Maar toch niet Johnny fucking Heitinga. Nepgedoe tegenwoordig
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als Danny Blind in deze tijd gespeeld had, zat ie allang bij Man City.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En als het nu een goede voetballer is/was, maar hij heeft voor Ajax een paar leuke wedstrijdjes gespeeld, niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Dat hij naar het buitenland is gegaan doet daar niet aan af. En hij gaat echt wel weer terugkomen bij Ajax. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja, als Johan Cruijff in deze tijd voetbalde dan kwam ie ook niet verder dan FC Den Bosch.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Maar ik zeg toch ook niet dat ik van m'n vriendin houd om vervolgens 3 jaar bij een ander te liggen neuken?
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Beetje een non-vergelijking. In de periode dat Blind bij Ajax speelde won hij de CL en deed Ajax nog mee in Europa, daar is nu allang geen sprake meer van. Het verschil in geld en niveau wordt alleen maar groter. Ik denk wel dat Heitinga 1 vd grotere Ajacieden van de laatste 10 jaar is. Je bent niet alleen maar een clubman als je je hele carrière bij die club blijft
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
1. Jari Litmanen
2. Luis Suarez 3. Dennis Bergkamp 4. Johan Cruijff 5. Danny Blind __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
1. Van Wonderen
2. Bosvelt 3. Cruz 4. Van Hooijdonk 5. Gyan |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Luc Nilis
Bjorn vd Doelen Alex Timmy Simons Philip Cocu Roy Keane Paul Scholes Ryan Giggs Jaap Stam Eric Cantona __________________ Voor Rood-Wit gezongen _O_ |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
verrassend, dat PSV rijtje
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Alleen spelers die ik zelf heb meegemaakt:
1. Mika Nurmela 2. Petter Hansson 3. Gerald Sibon 4. Danijel Pranjic 5. Mika Väyrynen 1. Alwin Kooistra: een echte Harekiet, nooit bang om er in te vliegen 2. Robert Herder: heeft hier maar twee jaar gespeeld (tweede jaar zelfs degradatie), maar wat een held 3. Erdem Yeni: is in die zeven jaar hier ook een Harekiet geworden, inmiddels zelf aanvoerder. 4. Wierd Kuipers: leidde samen met Alwin Kooistra de verdediging in naar het eerste kampioenschap in de Hoofdklasse 5. Jelmer Slager: hier gekomen in het degradatiejaar, maar bleek later nagenoeg onverslaanbaar met Martijn Barto en Oebele Schokker in de aanval. Ging altijd voor de actie, nooit bang om een keer te falen. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Cambuur:
Sandor vd Heide Jaap Stam Rob Alflen Frank Berghuis Fred Grim |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik ben meer een beetje voor de cultspelers, dus niet perse de beste spelers
.- Noh Jung-Yoon (Voor NAC een geweldige speler, die heel snel vertrok omdat hij heimwee had maar alleen de naam is cult laat staan de song! noh noh noh noh noh there's no limit noh noh ).- Tamas Petö (Iemand die een tattoo neemt met de kruizen van Breda, zo tof was en hard werkte is voor mij al . Jammer dat hij vaak geblesseerd was)- Rob Penders (Al 10 jaar lang bij NAC, goede verdediger voor NAC en heel erg aardig) - Graham Arnold (Een van de beste spitsen OOIT bij NAC, die ik heb zien spelen in ieder geval) - Ferry van Vliet (Veel te vroeg overleden )
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Charlie George
Liam Bradie Dennis Bergkamp Thierry Henry Ian Wright
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
1 Raúl González Blanco
2 Alfredo di Stéfano 3 Emilio Butragueño 4 Fernando Hierro 5 Ferenc Puskás __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Post hier je 5 favoriete spelers all time van je favoriete club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|