![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Dit is ook een positief scenario van mijn kant hè
. Er zijn maximaal 240 autocombi kaarten, 1 busje SV zit je rond de 300 man. Komt bij dat het op zaterdag is waar er veel zelf voetballen en je dus op tijd weg moet zijn en de verkoop verloopt alleen via de servicebalie (dus niet naar de primera of via nactickets.nl) dus als we aan de 300 komen vind ik het al veel.Van Utrecht is ook ergens wel te begrijpen, gezien de reizen in europa denk ik. Celtic, Liverpool, Napoli en Boekarest is ook niet goedkoop. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Wij zullen denk ik niet met zo veel als normaal komen, reden woensdagavond. Vorig jaar viel Groningen-ADO ook al doordeweeks volgens mij toen werd het ook nog een keer afgelast. Binnenkort voor de beker ook al weer doordeweeks, Groningen-ADO doordeweeks lijkt wel een wet haha.
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
We hebben met deze regeling gewoon een uitvak van 600 man, als die vol is, is het volle bak.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
voor wat het waard is, je betaald je seizoenskaart wel voor 26 thuiswedstrijden, dit is inclusief de eerste 7 thuiswedstrijden in de CL en FAC.
Ter vergelijking, ik betaalde in 05/6 1475GBP voor de bijna duurste seizoenskaart destijds. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Oke, dat hadden ze er best bij mogen vermelden in dat stuk. Dat scheelt flink wat.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
7 thuiswedstrijden in de CL en FAC? Dan betaal je dus alvast voor tickets, terwijl er geen eens kans is dat je überhaupt die wedstrijden speelt?
Als je de CL-finale haalt, speel je namelijk totaal zes thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
En dan zit je ook nog eens in dat 13 in een dozijn stadion ipv op Highbury.
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Op deze manier zorgt Arsenal dat ze normaliter sowieso gegarandeerd van een vol huis, ook als ze thuis in de 3e ronde FAC spelen tegen een Port Vale om maar iets te noemen, een wedstrijd waar de publieke belangstelling toch minder voor is. In het seizoen dat ik daar een seizoenskaart had kwam je precies op 7 uit, 6 in de CL en eentje in de FAC, tegen Cardiff. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
171 pond voor een Student seasonticket
on the kop bij Wednesday. Dat is alleen als je renewed
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Proberen de 80 te halen, mag je gratis naar binnen!
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
misschien kan ik door als een onder 8 dan mag je met betalende gratis binnen
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Bliksem; 02-08-11 om 10:51 |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Wat is het verschil tussen de groene en rode cijfers? (duurste en goedkoopste?)
Ik vind het echt verschrikkelijk duur, ik heb gekeken hoeveel het kost om naar Arsenal - Liverpool of Chelsea - West Bromich te gaan en je mag echt je portemonnee trekken .
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Maatje wilde mijn CC lenen voor vier losse kaarten Ajax - Heerenveen. Gaat nooit, cadeautje voor z'n zoontje. Goedkoopste kaarten: 28 euro. Belachelijk
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ja duurste en goedkoopste kaartjes. Swansea en QPR profiteren ook wel van de promotie hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hartlepool United voor 20 pond? Wtf hee, hoe is het?
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
28? Mocht je willen, je bent nu minstens 43 kwijt.
![]() Als ik je maatje was zou ik een wedstrijd afwachten waar kindervakken in de verkoop gaan en je dus voor 50% van de normale prijs een kaartje aan kunt schaffen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Bij Cambuur is het goedkoopste kaartje nu 12 euro geloof ik, 3 jaar geleden was dat nog 8 euro. Valt natuurlijk wel mee maar wel meer dan 10% per jaar omhoog. Seizoenskaart ook in 2 jaar van 140 naar 170 op de tribune waar ik zit.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Tja, SCH thuis viel precies rond die verjaardag. Goedkoopste losse verkoop kaart was iig 28 euro. Dat vind ik echt veel te veel voor zomaar een eredivisie pot.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Ja en nee... Ik vind het ook wel lastig te bepalen hoor, maar Heerenveen is niet zomaar een Eredivisie pot als eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Dan is het natuurlijk ook nog eens zo dat hij en zijn zoontje niet de enige twee zijn die naar de wedstrijd willen. In hoeverre moet je rekening houden met vaders en kinderen die een keer een wedstrijdje mee willen pakken? Je hebt natuurlijk die kids-club kaarten en goedkopere jeugdkaarten; bekerwedstrijden zijn opties om hem voor het eerst mee te nemen. Aan de andere kant, als je het vergelijkt met een dag pretpark is dit waarschijnlijk nog goedkoper ook. Een dagje uit kost echt klauwen met geld.
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Alsof het stadion vol zit, naar een wedstrijd gaan is net zo duur als een dagje uit. Drankje, hapje wat ook al lekker onfatsoenlijk geprijsd is. Zomaar een keer een wedstrijdje meepakken omdat je in de buurt bent doe je niet even.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Tsja, hoe minder vaak je gaat, hoe duurder het eigenlijk 'per wedstrijd' is. Als je nooit gaat en je wil alleen naar Ajax - Real Madrid betaal je het volle pond (heel wat ponden) en als je een SCC hebt betaal je omgerekend 14 euro voor een Ajax - PSV.
Hoe beter de tegenstander en hoe belangrijker de wedstrijd, hoe hoger de prijs. Immers is de vraag dan ook groter. Als de vraag klein is (KNVB Beker thuis tegen Schubbekutteveen) kun je voor een 10tje naar de ArenA. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ik zag het ook ja. Vriend haalde altijd 415 zodat hij bij ons kon komen, maar die valt nu volgens mij onder een andere prijscategorie.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Ik betaal voor m'n SCC 210 EUR, vind ik echt een prima prijs.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Ja hebt twee kanten aan de middellijn
. De hoofd is bij ons echt geen €266 .Maar bij VVV ook aardig prijzig.. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Bij Feijenoord durven ze wel zeg
.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Dit zijn wel echt de duurste kaarten, want daarmee kunnen ze weer een kwalitatief sterk staaltje journalist afleveren ( Doelpunten in Amsterdam duurst van Eredivisie - Eredivisie - AD ), maar het is wel een aardige indicatie.
Even snel een beetje rondgekeken, maar bij Feyenoord zijn de goedkoopst beschikbare losse kaarten ook 27,50 (achter het doel), jong kan voor 15. PSV verkoopt de goedkoopste kaarten voor RKC en Excelsior, maar ook Utrecht thuis voor 23 euro... Familie vak is 22e met 8,50e voor kind tot 12 jaar. PSV - Ajax kan al voor 25e, dat is wel een rare opzet imo; maak wedstrijden tegen RKC gewoon goedkoper dan en tegen toppers duurder; dat verschil van 2 euro is echt belachelijk .Bij Twente is het goedkoopste 25e, maar moet je voor wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord en Heracles 35e afrekenen. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
De duurste kaarten zijn bij NAC aan de zijlijn met SCC's B5 voor € 339
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Vraag en aanbod, zolang die prijzen rustig betaald worden, dan kun je ze prima handhaven, dat principe geldt ook voor die prijzen in de PL. Bij Fulham betaalden we indertijd iets van 35 pond voor een plek aan de lange zijde, maar wel weer achter de palenrij. (best irritant). Gelukkig stond de pond toen lager dan de euro en kostte het kaartje tijdens bestellen omgerekend 30 euro. Veel geld voor een verminderd zicht plek nog steeds, maar relatief niet duur.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Tja, dat het marktwerking is begrijp ik allemaal wel, maar ik vind dat we met z'n allen nog al makkelijk zeggen dat het relatief allemaal niet zo duur is. Maar dat is 28,- eu voor een gewone eredivisie wedstrijd wel naar mijn mening.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Bij Vitesse hebben ze wel Oost genomen dan zit je meer onderaan , als je meer naar boven gaat zitten ben je wat goedkoper uit maar als je dan pech hebt heb je last van een paal.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Tja.. ik betaal omgerekend iets van 11 euro per wedstrijd. 2e ring, achter de goal, prima overzicht. Ik klaag dus nog niet eigenlijk. Maar een potje lange zijde bij grotere clubs doe ik ook niet zo snel inderdaad, omdat ik ik 25+ voor eredivisie wedstrijden teveel vind. Zeker als je voor dat bedrag ook een prima bundesliga potje kunt bezoeken.
|
|
|
|
|
|
#236 | |
is ook wel een van de redenen waarom het uitvak steeds leger wordt. voorbeeld Ado - Vitesse ( zonder servicekaart ) 30 euro en dat terwijl EL ook steeds duurder wordt dan is de keuze snel gemaakt. Over thuiswedstrijden klaag ik dan niet (omgerekend een 10tje ook het tarief rond oefenwedstrijden ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#237 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#238 |
|
Die bij VVV is de laatste jaren ook flink gestegen of niet
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Met name als je geen goedkope tickets hebt uberhaupt (Swansea).
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
Twente heeft wat dat betreft nog een flinke kloof te dichten (of beter gezegd, potentie er nog duidelijk meer uit te halen). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#241 |
|
Is dat inclusief inentingen Hepatitus B?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Bij QPR overigens
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
8e finales CL:
![]() ![]() ![]() Die prijzen bij Napoli nu ineens ![]() Ter vergelijk nog even min. en max. prijzen bij de overige wedstrijden: Zenit - Benfica 34 - 103 Euro Lyon - Apoel 35 - 100 Euro Bayer Leverkusen - Barcellona 34 - 48 Euro CSKA Moskou - Real Madrid 22 - 504 Euro Basel - Bayer Munchen 40 - 53 Euro Basel en Leverkusen doen het netjes. Bij CSKA mag je voor de duurste kaarten direct 4 hoeren meenemen, gok ik. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Tering, CSKA
|
|
|