![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Yo peeps.
Ik ben 20 jaar en ik heb niet echt heel veer ervaring met voetbal. wel eens op straat gespeelt. Maar ik zou wel graag op een vereniging willen maar ben ik daar niet te oud voor?. Groeten Sbizzle. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nee helemaal niet, je kunt best in een vrienden team. Zolang je opbouwende kritieken maar tot je neemt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ok gelukkig ik dacht namelijk 20 jaar. Dat is best wel een late leeftijd om met voetbal te beginnen. Misschien een domme vraag maar wat houdt een vriendenteam eigenlijk in?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vrienden team is vaak een team lager dan 4e elftallen bijvoorbeeld. De rest zijn prestatie elftallen ik weet niet hoe goed je bent.
Recreatie voetbal kun je dat beter noemen bedenk ik me net.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
PSV Eindhoven!
|
Bij een vriendenteam voetbal je leuk mee maar het gaat uiteindelijk om de derde helft.
Niet echt druk om te winnen maar meer om het plezier. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik kon wel goed voetballen maar in de loop van de jaren is het wat minder geworden. Maar ik ga dan op zoek in den haag naar een vriendenteam. Bedankt voor de hulp.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heb je geen vrienden die ergens bij een voetbalvereniging zitten?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ja heb wel vrienden die op een vereniging zitten. Ik zou dan effe moeten na vragen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat is veel leuker om mee te gaan voetballen, zeker als je gaat beginnen. Moeten zij niet op al te hoog niveau spelen uiteraard
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wel net te laat om nog mee te doen met het WK denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kent er iemand eigenlijk profs die pas laat (±20) begonnen met voetballen?
Ben ik wel benieuwd naar
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
gewoon lekker een leuk recreatieteam zoeken
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vond mezelf op mn 12de al te oud
![]() Uiteindelijk ben ik op mn 19de op voetbal gegaan, ook bij een vriendenteam, je merkt wel dat je iets minder bent dan de rest, maar dat maakte geen fuck uit, heb wel een leuke tijd gehad. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Salcido (psv ) en douglas (twente) volgens mij ook pas laat.
Geen idee hoe oud precies. __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben dit jaar ook pas weer begonnen. Had vroeger wel bij de Fjes gespeeld maar verder niet echt in teamverband. Heb samen met wat vrienden een elftal gestart bij de lokale club. Je moet gewoon bij wat vrienden informeren en ik weer zeker dat er ergens wel een 5e of 6e elftal is waar je prima bij kunt. Als je maar goed met de jongens op kan schieten en aan het eind een biertje kan drinken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Mwa, vriendenteam is perfect
je doet een beetje gezond, het is gezellig en na afloop kun je pilsen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
In dat soort elftallen is het al heel erg handig als je erg veel fysieke kracht of snelheid met je mee brengt, dan val je nog niet eens echt uit de toon denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De meeste kunnen in een lager elftal niet eens voetballen, zelf ben ik ook weer begonnen voetballen op mijn 18de. Heb vroeger wel 5 jaar gevoetbald, F en Etjes etc.
Maar als je gewoon een beetje fysiek bent en conditie hebt dan kun je al veel :p Of fit zijn op zondagmorgen ipv er helemaal bezopen bijstaan . Je kunt het beste ook op de back staan, niet opbouwen maar de tegenstander voor de voeten lopen of tackelen. :p |
|
|
|
|
|
|
#21 | |||
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
||||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van Hanegem begon ook laat. Werd ook pas later prof dan gemiddeld.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Oh ja iemand waarmee ik jarenlang in het eerste speelde begon pas op zijn 16de bij een club. Hij speelde vervolgens 15 jaar in het eerste het grootste deel als aanvoerder. Maar zulke talenten zijn uniek.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Door op latere leeftijd te beginnen mis je wel een basis, maar dat hoeft in lagere elftallen geen probleem te zijn. Het wordt pas een moeilijk verhaal als je echt geen bal kan trappen. Maar dan kan je nog altijd grensrechter worden
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bierteam
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mijn broertje voetbalde vroeger vaak 2 wedstrijden achter elkaar. Was een goede speler. Na een ziekte speelt hij nu alleen maar in vriendenelftallen en aangezien hij echt uit vorm is, vaak maar een kwartiertje ofzo. Als je maar lol hebt. Je hoeft niet de allerbeste te zijn. Ik kan ook amper een bal raak trappen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
ben 38 en pas begonnen met voetballen omdat ik dat nog nooit gedaan had en wel eens wilde proberen,gisteren heb ik mijn eerste wedstrijd gespeeld,de laatste 20 minuten want ik begon op de bank en maakte na 10 minuten al mijn eerste goal, dus het kan allemaal wel, ik moet er wel bijzeggen dat ik verschrikkelijk hard kan lopen en sprinten omdat ik ook nog al jarenlang heel erg fanatiek aan andere sporten doe,dus ik was nogal heel snel voor de goal,dat voordeel had ik dan tewijl ik niet eens echt kan voetballen haha
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ik ben 24 een zoek een club iemand intresse in mij?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik wel. Kun je nog andere dingen dan voetballen?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
ja wielrennen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
In welke omgeving?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
In heel nederland
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Je gaat verhuizen voor je nieuwe cluppie? Als je echt goed bent krijg je misschien wel wat van de club! Nieuwe racefiets ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
of een wielerpakje
|