![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Stevige uitspraken van Mario . Hoe denken we er hier over? Je ontkomt er niet aan dat mensen uit de voetbalwereld met een clubvoorkeur op bepalende posities komen, maar is het juist dat zo'n grote groep de dienst uit lijkt te maken? Of zijn het allemaal fabeltjes?
|
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ach, toen Twente in de middenmoot stond viel niemand er over.
Een beetje zoeken naar iets wat er niet is. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Natuurlijk is het gezeur en zal er echt niet bewust tegen concurrenten van FC Twente worden gefloten. Maar ik vind het wel apart dat een KNVB-scheidsrechter interviews maakt met spelers van FC Twente.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik vindt het provinciaal gezeur.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoi
|
Hoort erbij denk ik
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Waar slaat die TT op dan? Van der Ende zegt dat toch nergens...
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ik vind het gezeur en dat gezeik van Rutten na NAC-PSV sloeg nergens op.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bullshit ... maar ja ..
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mario vond ik altijd wel een goede vent, maar het valt allemaal best mee volgens mij.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een duidelijk teken dat Twente serieus genomen wordt..
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
als Twente kampioen wordt, is het excuus er iig.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zwaar triest dit.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind het al jaren vreemd dat een ex directeur van een club scheidsrechtersbaas kan zijn, maar goed.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
En de sponsor van de KNVB is ook de hoofdsponsor van PSV Zo is overal wel iets achter te zoeken
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Natuurlijk is het hele verhaal wel redelijk overdreven en gechargeerd; maar dat een scheidsrechter bij verdient als sportjournalist is toch wel enigszins raar?
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mario haalt tegenwoordig alleen nog maar de publiciteit met gejank.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik denk dat het ook wel meevalt. Scheidsrechter van Egmond woont letterlijk drie huizen naast Rob van Dijk en je kan nou niet zeggen dat Feyenoord bevoordeeld werd...
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Heeft Martin Jol iig een excuus erbij.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Dit is bovendien een teken dat het Ajax getinte mediacrcus nu toch wel een beetje bang wordt van Twente.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat vd Ende nog steeds gefrustreerd is door Uilenberg en de knvb kunnen we ook niks aan doen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik heb te weinig gezien om dat objectief te kunnen beoordelen, eerlijk gezegd. Maar je ziet ook nog wel eens dat scheidsrechters iets te enthousiast proberen te voorkomen dat men denkt dat ze voor de ene partij zijn waardoor ze juist de andere club bevoordelen.
Volgens mij is er vorig jaar zo'n onderzoek geweest waaruit bleek dat topclubs stelselmatig bevoordeeld worden door scheidsrechters. Langere blessuretijd bij ongunstige tussenstanden en dergelijke; kan het zo gauw niet terugvinden helaas. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ajax van der Ende wordt hij in de volksmond genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Denk niet dat Nederlandse scheidsrechters expres fouten maken, dat zou ze bijvoorbeeld een plek op het WK kunnen kosten.
Oh wacht.... |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Die Uilenberg is wel een naar ventje.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
van der ende begint een beetje bang te worden nu met nog maar een paar wedstrijdjes te spelen. wat een jankbal zeg,ik moet hem niet tegen komen.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
Hij was het beste wat we op dat moment hadden |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Bij de KNVB oordeelden ze anders, en het is echt niet alleen Uilenberg die scheidsrechtersrapporten opstelt. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Maar goed, die hebben en hadden er vast geen kijk op. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() Nee, en ik vind het ook triest hoe het op het eind gespeeld is door Uilenberg, o.a. die afscheidswedstrijd van Stam. Sjimz geeft als argument dat Jol de beste is omdat hij de Gouden Kaart won, een verkiezing met slechts enkele mensen die beoordelen. Waarom zou die beoordeling zoveel meer waarde hebben dan de scheidsrechtersrapporten van de KNVB? In beide situaties wordt er door enkelen beoordeeld, aan het 1 kun je daarom niet veel meer waarde hechten dan het ander. En Jol de beste? Dat hebben we 1 van z'n laatste wedstrijden wel kunnen zien, Sparta-Feyenoord floot hij inderdaad fantastisch. Jol maakte zeker net zoveel fouten, alleen kwam hij er waarschijnlijk door z'n uitstraling wat vaker mee weg. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
En hadden de scheidsrechters van tegenwoordig maar uitstraling ipv die eenheidsworsten die er nu rondlopen. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Koninklijke Twentse Voetbal Bond: 'De Twents getinte KNVB benadeelt Ajax en PSV bewust'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|