![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Conservatisme-in-de-voetballerij-Veranderingen-noodzakelijk
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
FIFA
![]() ![]()
__________________ PSV | Borussia Mnchengladbach |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ongelofelijk >90% van de mensen in de voetballerij willen het maar die achterlijke Blatter niet.
schandalig
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat zijn de argumenten?!?!?!?!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Echt ongelofelijk.
Die Blatter mag van mij per direct een hartaanval krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben benieuwd hoe lang de FIFA dit standpunt kan vasthouden. Op een gegeven zijn de clubs en bonden het wel zat. Al zal Blatter tegen die tijd allang dood zijn en hebben we hopelijk een heel andere FIFA.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat een lachertje weer.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Dat die tv-camera's ook lang niet altijd accuraat zijn zou er 1 kunnen zijn. Heb zelf de beelden van een proef gezien, en het werd er eerlijk gezegd in een aantal gevallen nauwelijks beter zichtbaar op. Dan zou zo'n chip misschien beter werken. Of de 4de official toegang geven tot de tv-beelden die je toch al hebt.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Las van de week op voetbalzone(
) iets over een bal die van kleur verandert zodra die de lijn gepasseerd is. Dat is een topidee zeg
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
Slaat helemaal nergens op idd, wat ze zeggen. Stelletje fossielen .
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
Dan kan dat tijdens een wedstrijd ook. Heel snel. door de 5de en 6de man in een hok met meerdere schermen. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Camera's zoals bij American Football hadden er 20 jaar geleden al moeten zijn. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Toch fijn dat de FA van Wales en Ierland zo'n invloed kan uitoefenen
|
|
|
|
|
|
#19 |
Blatter
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik kan hier zo kwaad door worden.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Holland!
|
"We willen emotie op het veld". Maar als je de scheids even verkeerd aankijkt dan krijg je wel al geel.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Schaf dan de gele en rode kaarten af en laat ze in een echte arena spelen met wapenuitrusting op leven of dood.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
spuitje geven, rustig in laten slapen !
Of krijg ik nu een ban wegens doodverwensingen
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Klinkt misschien hard, maar dit is één van de weinigen waarvan ik echt hoop dat ze zo snel mogelijk de pijp uitgaan, al zal er wel een net zo seniele idioot als opvolger naar voren geschoven worden.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Waarom niet gewoon zo'n challenge regel net zoals in het tennis, die je dan een X aantal keer per wedstrijd mag gebruiken
?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wanneer tyft die oude lul eens op
![]() Geen hulpmiddelen, maar wel geel geven als er wordt geklaagd bij de scheids
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Nee fijn meneer Blatter, door dit soort onzin krijg je inderdaad emoties en niet alleen op het veld, wat dacht je van die tienduizenden fans die allen zien hoe een scheids onterecht een penalty geeft en hun club doet verliezen en vervolgens zoals je zelf wenst hun emoties even de vrije loop laten op alles wat maar te slopen valt, mensen en materialen. Natuurlijk niet goed te praten, maar wellicht accepteren fans een verlies een stuk sneller als er nooit discussies zijn over penalties/hands etc.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik stel voor dat Sepp dit statement de komende weken even herhaalt in diverse Ierse kroegjes.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een smiley dekt de lading:
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Technologie-schadelijk-voor-voetbalsport
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ach ja Blatter. Een fossiel restant uit de tijd van de dinosaurussen. Hij doet me denken aan president Mugabe van Zimbabwe, ook al zo'n hoogbejaarde despoot, zo dement als een garnaal maar toch lekker tot z'n honderdste in het pluche blijven zitten, zakken vullen etc. En laat zijn opvolgers het puin maar ruimen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Die wedstrijden die iedereen zich herinnert vanwege die "fantastische emoties" Als ik hem ooit voor m'n bumper zie opduiken, geef ik gas, echt wat een randmongool. Wordt tijd dat de pensioenleeftijd van de hoge heren bij de FIFA omlaag gaat, naar een jaar of 40 of zo. Mensen van Blatters leeftijd mogen daar dan alleen nog de post open maken. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
O sorry Tong, nu deed ik het alweer, iemand iets naars toewensen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Met het gebruik van tv-beelden is er natuurlijk minder kans op omkoping.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
't Is goed met je, ouwe zak. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Blatter
![]() Corrupte oude zak. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
De emoties die los kwamen na het onterechte doelpunt van Frankrijk tegen Ierland was inderdaad een goed voorbeeld van de charme van het spel. Daarin zie je toch dat voetbal hartstikke mooi is en technologische hulpmiddelen absoluut niet gewild zijn
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vanavond, 21.00 uur, Nederland 2:
KRO Reporter over Sepp Blatter: Koning Voetbal Als een staatshoofd heerst hij over honderden miljoenen voetballers en miljarden euro’s. Beschuldigd van grootschalige corruptie. Maar hij is altijd uit handen van de rechter gebleven. Als een staatshoofd zullen we hem moeten ontvangen als Belgie en Nederland het wereldkampioenschap voetbal 2018 willen organiseren. Geroemd én verguisd: Sepp Blatter, de voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA. De carrière van de kleine Zwitser begon bij de ijshockeybond van zijn vaderland. Via het Zwitserse Olympisch Comité belandde hij bij 's werelds belangrijkste voetbalorganisatie. Opvallend: nergens waar hij kwam, was hij onomstreden. Zijn verkiezing tot FIFA-voorzitter in 1998 ging gepaard met aantijgingen van fraude en corruptie. Er zouden tonnen zijn betaald om stemmen te winnen. Sommigen omschrijven Blatter als dictatoriaal en megalomaan. In deze uitzending komen niet aan het woord: Programmamaker Cees Overgaauw heeft uiteraard om gesprekken gevraagd met Nederlandse voetbalgrootheden als Johan Cruijff, Harry Been (secretaris generaal van de KNvB) en KNvB-voorzitter Michael van Praag, maar die waren niet bereid tot een gesprek. In deze uitzending komen wel aan het woord: - Alain Courtois, een senator uit het Belgische parlement, die als voetbalbestuurder een van de belangrijkste krachten is van de kandidatuur van België/Nederland als organsator van de WK in 2018; - Andrew Jennins, een van de onderzoekers die Blatter op de hielen zitten en schrijver van het boek 'Vals Spel' - David Yallop, een bekende onderzoeker/schrijver die o.a. 'De Voetbalmaffia' schreef; - Anna Schwöbel, directeur van Transparency International in Zwitserland, die daar natuurlijk een onmogelijke baan heeft vanwege de strenge regels wat betreft bankgeheim, maar die toch een tipje van de sluier oplicht; - Jens Weinrich, een bekende onderzoeksjournalist uit Berlijn die Blatter volgt als een luis in de pels. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Conservatisme in de voetballerij #2: Zolang Blatter blijft zitten gebeurt er niks.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|