![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Walgelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Zes ogen? Met videotechnologie heb je er wel 20. Kutargument.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Welke grote sponsor heeft zich tegen hulpmiddelen uitgesproken?
tering, ik dacht dat Platini wel wat meer wilde.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Tot eind november
![]() Dikke faal kut FIFA Spoiler
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Of gewoon een dikke taser stroomstoot, valt er tenminste nog eens wat te lachen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Waarom mogen de beelden van wel of niet over de lijn niet aan de toeschouwers kenbaar gemaakt worden? Met de technologie is het toch duidelijk en kan het gezeur in de stadions dan toch stoppen?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Als er een goed systeem kan worden gevonden... ALS
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Wat een onzin weer van Blatter
Hij draait gewoon alle kanten op om gewoon ieder bevriend te houden, maar als het er op aankomt gebeurd er toch niks.
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Sepp
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ik begin de humor van die kerel nog te waarderen ook.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Blatter zal wel tevreden zijn geweest met het optreden van z'n landgenoot gisteren
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Gaat toch niet door.
|
|
|
|
|
|
#121 | |
|
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Serieus
? Beste ontwikkeling van de afgelopen 10 jaar.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
||
|
|
|
|
|
#126 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Erg goed nieuws, wie had dat voor het WK 2010 durven dromen!
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
mee manipuleren. nu zit iedereen er tenminste bovenop. straks is het van 'oh, het zal wel kloppen'.
daarom had ik liever een grootschalige verandering gezien, een soort hawk eye systeem bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Neem aan dat ook met de doellijntechnologie men de herhalingen zal laten blijven zien?
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik snap de grap niet kloefke.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Koekebakker ziet overal complot theorieën in. Vermoeiend lijkt me dat.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ken je de uitdrukking 'beren op de weg zien' niet, nee?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik zat het brood te zoeken maar deze uitspraak ken ik niet
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Zo is het in tennis ook gegaan: ze hadden daar goed over nagedacht hoe je dat moet doen. De truuk lag erin dat je het dus ook gewoon laat zien, hoe de baan van de bal was. Ook zijn herhalingen van dat soort momenten niet verboden. Transparantie is de sleutel. En ja, ik ben zo wantrouwend dat er mee gemanipuleerd kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
O.a. ja. Het wordt gepresenteerd als een waarheid en met oneindige nauwkeurigheid. Het Federer-verhaal is er maar een deel van, en een topje van de ijsberg. Het doet me denken aan media die over één zetel stijgingen of dalingen in politieke peilingen berichten...
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Het systeem heeft een afwijking van 4 mm, maar soms worden dus calls van 1 mm gemaakt, compleet onterecht. 4 mm vind ik ook weinig en ik geloof nooit dat hawk-eye dat waar kan maken, sterker nog, ik denk niet eens dat 4 mm binnen de regels gedefinieerd is, maar daar zal ik de makers dan bij gebrek aan kennis van mijn kant het voordeel van de twijfel in geven.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Laten we wel wezen, slechter zullen de beslissingen er zeker niet van worden.
Maar alles gaat zo fokking traag en dit is maar 1 van de vele zaken waarin technologie de arbiter moet helpen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Oooh, ik ben ook zeker voor elektronische middelen, heel erg zelfs, ik wilde echter aangeven dat twijfelgevallen altijd zullen bestaan.
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Eerst zien, dan geloven.
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
||
|
|
|
|
|
#150 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Conservatisme in de voetballerij #2: Zolang Blatter blijft zitten gebeurt er niks.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|