![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Er is uiteraard al een deeltje 3 van een dwalingentopic waarin gezeken en geklaagd wordt over scheidsrechters. Naar mijn mening veel te gemakkelijk en tegenwoordig ook veel te heftig en te veel. Het blijft mensenwerk, er kunnen fouten gemaakt worden maar ik geef het je ook maar te doen om scheidsrechter te zijn, met al die camera's en opgewonden standjes.
Bovendien was er gisteren een discussie waarin gesteld werd dat het onzin was om het te benoemen als scheidsrechters goede beslissingen nemen. Dat zou hun werk zijn, we mogen ze alleen maar aanspreken op fouten en geen complimenten geven. Absurd, in mijn ogen. Vandaar dit topic: geef hier de fluitende ridders een compliment, noem beslissingen die goed uitpakken en vertel wat je goed vindt en vond! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het blijft angstvallig stil.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vond die scheids bij Den Haag - Heerenveen laatst wel goed fluiten.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dean vandaag bij Chelsea v Arsenal floot goed, dat mag ook gezegd worden.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Luinge floot van de week heel goed bij VVV-Heerenveen. Hij gaf een pingel voor een situatie waarbij er niemand tegen de grond ging maar wel een aanvalller volledig omarmd werd.
Ik vond Wegereef vandaag ook goed fluiten bij Ajax, hij liet veel doorspelen en voelde het goed aan. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vond Braamhaar vandaag ook uitstekend fluiten, maar ja die penal........ en volgens mij was de 2-1 van AZ ook helemaal geen corner, maar dat weet ik niet zeker. En zo heb je toch in twee flitsen van een seconde een te grote invloed op de wedstrijd.
Maar verder was ie inderdaad prima. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De 1-1 van Feyenoord werd mede mogelijk gemaakt door Braamhaar, die perfect gebruik maakte van de voordeelregel. Hij had op safe kunnen gaan door direct af te fluiten, niemand die hem dan had aangevallen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Maar zullen we nu de goede beslissingen weer vermelden, daar is dit topic voor. dat dus |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wiedemeijer verdient wel een pluim.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat mij betreft mag er ook best wat discussie in maar Knikkerkoning greep dit topic weer aan om over een in zijn ogen onterechte beslissing te klagen, dat is niet waar dit topic voor is. Ook op een manier dat er geen twijfel over mag zijn, dat blijf ik altijd raar vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Maar goed.. ik geef het een kans. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
-dit is dus niet de bedoeling-
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Nou vooruit SCH. Komt ie dan. Had net een topic gemaakt van gelijke strekking. Was eigenlijk bedoeld als knipoog naar je kritiek op het 'känkeren' op de heren in het zwart, maar wist niet dat je ook een topic had gemaakt. Even een copypaste vanuit daar:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van Sichem floot uitstekend vandaag, liet lekker doorvoetballen en elke beslissing was terecht. Liet het alleen na om De Guzman met rood eraf te sturen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat kan ook hier natuurlijk Ungeheuer: http://www.vblforum.nl/Thread-Het-Danny-Makkelie-topic-De-Messi-onder-de-arbiters
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vond de scheids bij Heracles ook best aardig fluiten. Had iets meer blessuretijd bijgemogen, maar verder in orde. Van Boekel was het volgens mij?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Had Pieter Vink wel een wedstrijd dit weekend?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
![]() Vond het zelf wel aardig dat Bossen na die tackle Grindheim rood durfde te geven. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Luinge, voor wat ik verwacht had en voor wat het werd.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Goed van Van Sichem dat hij de wedstrijd stil legde. Minder goed dat hij hem ook weer hervatte.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Alleen positieve dingen hier!
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De voordeelregel bij de 3-0 van Ruiz van Makkelie.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Makkelie floot sowieso geweldig goed. Mag van mij een 9 krijgen. Die kerel mag vaker naar Enschede komen
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Alleen de penalty tegen Koenders was misschien wat zwaar, al kon hij die gewoon geven. Voordeelmoment was wel mooi in beeld gebracht door de NOS trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Makkelie floot idd erg sterk gister.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dus eigenlijk is dit het Makkelietopic aan het worden.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee die heeft al een topic, maar was de enige die goed floot gisteren
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die scheids van gisteren die inviel bij Twente-SCH die deed het echt goed.
En dat voor een debutant. Ketting was zijn naam volgens mij. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Klopt ook goed dat ie de kaarten op zak hield, lijkt me niet makkelijk zo instappen in een wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Blom vandaag. Floot een foutloze pot.
10/10 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Braamhaar floot goed vandaag, met name de kaarten voor overdreven gedrag van Suarez en De Zeeuw. Liet ook doorspelen waar mogelijk, alleen de kaart op het laatst voor Bruins was geen terechte.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Braamhaar is volgens mij sowieso aan een sterke reeks bezig. Kreeg in de doordeweekse speelronde een 8 voor zijn optreden bij Roda - VVV
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Voor de rest ben ik het wel met je eens, al weet ik niet of De Zeeuw hem kreeg voor zijn "schwalbe" of praten tegen de scheids. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Braamhaar liet zich teveel beinvloeden door de spelers. Verder vond ik hem ook wel sterk fluiten. Het is altijd moeilijk om de klassieker te moeten fluiten, maar hij heeft het er goed vanaf gebracht.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|