![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
Vooral omdat hij ook floot op appelleren na de handsbal van Van Bronckhorst. |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Die gele kaart voor De Zeeuw was terecht, ervan uitgaande dat ie 'm kreeg voor zijn fopduik. In dat geval: goed gedaan van Braamhaar.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Gele kaart voor Suarez was gewoon op appeleren.
Vond Braamhaar niet echt sterk overkomen, liet zich teveel beïnvloeden door de spelers. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Liesveld die terecht Scheimann er afstuurt na zijn debiele tackle.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Zeer goede beslissing. Meeste scheidsrechters doen dat af met geel, zeker in de 1e helft, maar hij geeft terecht rood. Prima!
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gebeurt niet veel in dit topic
Maar dit was inderdaad de enige juiste beslissing.. goed.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Samenvatting VVV-Venlo-FC Utrecht | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Logisch ook. Zie net 5 minuten van Barca met alweer een mega flater....
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Dat is echt onzin volgens mij.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nou, op een iets lager niveau (waarschuwing ipv geel) zie je 't vaak gebeuren, dus geel ipv meteen rood, waardoor je dus, zeker in dit soort wedstrijden, de wedstrijd dood maakt, zie je ook nog wel gebeuren.
Toegegeven, scheidsrechters zijn wel vaak meer van 'rood is rood' in vergelijking met 'geel is geel', maar soms zie je ze dan heel fanatiek geel trekken en een preek geven ipv rood. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Natuurlijk is dit rood, in welke minuut dan ook.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Hey wat een leuk topic
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Er is maar één echte oplossing voor fouten van de scheidsrechter: technische hulpmiddelen. Als Rutte, Verbeek en al die andere schreeuwende idioten op het veld, dug-out en tribune zich daar nou eens hard voor gaan maken. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hup Holland!
|
Wat heeft onze premier er mee te maken?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Scheids en grensrechters waren gisteren in Den Haag echt goed bij de les. Elk buitenspelgeval hadden ze goed, hoe miniem de verschillen soms. En omdat er ook niet te kinderachtig werd gefloten ook weinig kaarten en weinig onnodig oponthoud.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
De rode kaart voor Douglas, ik zag het pas na 5 herhaling.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Dat ie een heel licht tikje op de kuit van Toiboy gaf nadat Toiboi zelf heel erg ruw het duel aanging?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Maakt niet uit dat ie 'm nauwelijks raakt, het gaat om de natrappende beweging.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ik vind het nou ook niet echt goed gedaan van de scheids. Goed gezien wel, maar geel was wat mij betreft zeker genoeg geweest voor dit aaitje. Maar ik ben dan ook een groot tegenstander van de verrodekaarting van het hedendaagse eredivisievoetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Arbitrage in Rome zag gelukkig vandaag wel een bal over de lijn als goal, itt vorige week in Milaan.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik nog steeds niet, maar die commentator had het over slaan, maar het was dus natrappen?
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Ik wil speciaal voor jou wel een animated gif maken waarbij het aantal seconden wordt bijgehouden hoe lang de bal al weg was voordat Douglas de natrappende beweging maakt?
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Vink floot echt prima vandaag. En dan niet eens zozeer dat penalty-moment, maar gewoon heel de wedstrijd.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Eens. Geen fout gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ja floot goede pot inderdaad, al was het ook een makkelijke pot om te fluiten
.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Goed gefloten inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ik vind het zo baas hoe die erbij staat.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hij was zo hard bezig in die houding te komen dat ie de overtreding van Aissati daarvoor over het hoofd zag, zo baas is het dus niet.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Dit is het complimenten topic, ga lekker in een ander topic zeiken.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Haha goeie.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hij moest gewoon even goed positioneren om te kijken of Mertens niet onder de voet werd gelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hij moest gewoon ruften omdat ie teveel Erwtensoep had gegeten.
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Overigens geef ik wel toe dat wanneer het bij Ajax was gebeurd ik daar ook niet blij mee zou zijn In ieder geval niet in eerste instantie.
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Je kan toch niet ontkennen dat Aissati hem aan zijn shirt vasthield? Wat de consequentie daarvan is, daar kun je over discussieren maar dat het gebeurde is een feit.
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
1) De speler kwam in glijden op de bal en stond al dusdanig verkeerd dat hij überhaupt om zou vallen. 2) Hij weegt waarschijnlijk minstens 40 kilo meer en blijft in vrijwel elke situatie waarin het moet gewoon staan onder geweld van veel grotere en sterkere spelers dan Aissati. Dat is dus aangenomen dat je gelijk hebt, wat volgens mij al een verkeerde aanname is. Je ziet het shirtje niet eens van het lichaam van Hutchinson los gaan namelijk. Ik heb meer het idee dat Aissati zijn hand op de rug legt om beter te kunnen remmen. ![]() Conclusie: defensieve schwalbe. Je ziet dat soort dingen ontzettend vaak tegenwoordig en de verdediger krijgt bijna altijd de vrije trap mee. Pieters flikte vorig jaar hetzelfde. Die ging ook als een dode boom naar de vlakte nadat Eriksen hem een schouderduw gaf. Hij wist dat hij het nooit meer zou winnen en dat Ajax waarschijnlijk zou scoren, dus ging hij maar liggen in de hoop dat de scheidsrechter zou fluiten. Die deed dat toen ook. |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Aissati heeft hem wel degelijk vast hoor, wel best kort. Of hij daardoor omvalt, denk het niet, dat kwam vooral omdat ze allebei opeens de andere kant op moesten in volle vaart, maar vaak is het zo dat als scheidsrechters alleen maar zien dat je iemand vast hebt, ze al tegen je fluiten. Kortom, we hebben best geluk gehad, want dat pootje haken heeft hij goed gezien.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Hutchinson gleed overduidelijk uit met zijn linkervoet. Dat is de enige reden voor zijn val.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Niet relevant.
|
|
|
|
|
|
#100 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Grote Goed Gedaan Scheids Topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|