|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Doe het dan altijd of helemaal niet. Maar niet mits er is gewonnen
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Vind het meer iets voor Hans Kraay jr.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Gelukkig winnen SC Heerenveen, Heracles Almelo, NAC, NEC, Vitesse, FC Utrecht, VVV-Venlo en Willem II dan ook niet zo heel vaak.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
een goeie man .... Ik zou het fantastisch vinden als ik in de kleedkamer kon meekijken en meeluisteren ( ook vooral meeluisteren ) bij een overwinning , maar ook bij een nederlaag en als het kan ook ff in de pauze, maar dat zal wel onmogelijk blijken . Ik zou er zelfs wat meer geld er voor over hebben om dat te zien . Op deze manier zoals het nu wordt geschetst heeft het voor mij geen enkele waarde en zou er nog niet 1 cent meer ervoor geven . Peace . |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Totaal overbodig.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gaat echt geen extra klanten opleveren, alsof mensen dan ineens wél EL nemen.
![]() Peace (klik) weg |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vind het wel een goede toevoeging op dat wat er al is, als Barbera B. maar niet het verslag gaat doen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zoiets is toch alleen leuk als er verloren is?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
![]() balen dat van Gaal niet meer in Nederland traint
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Of Atteveld die vd Bergh op zn muil stompt
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Nico Dijkshoorn had er laatst wel een aardige column over...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Totaal geen interesse in eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Voegt geen drol toe.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Na de match is er altijd al ergens een nieuwe match begonnen.
In de rust zou veel leuker zijn, bij de partij die achter staat. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wordt dit ook ingevoerd bij de Eredivisie voor vrouwen?
Zoja goed idee .
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dingetje
|
Klinkklare onzin dit.. alsof je ook maar iets hebt aan een aantal voetballers die zich vrolijk omkleden en wat nabespreken. Worden dan ook nog eens geïnterviewd terwijl ze daar zitten.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ajax gaat het sowieso niet toe staan. FC Groningen bij monde van Jans ook niet.
Dit interesseert mij ook bijzonder weinig. Na de bekerfinale is het nog wel grappig. Maar that's it. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bij Heracles is het overigens niet per definitie alleen wanneer er gewonnen wordt. Wel wil men baas in eigen huis blijven, wat betekent dat men de camera uit kan drukken wanneer men wil.
Zelf lijkt het me ook weinig toevoegen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het kan mij werkelijk niet minder boeien.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind het wel zo'n onzin
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
en dan zeker van gangelen weer met tenenkrommende interviews
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Echt onzin vind ik het, gun die spelers ook wat privacy. Sowieso voegt het imo niets toe, alleen bij een kampioenschap of bekerwinst idd, dan is het wel grappig. In de rust moeten ze het al helemaal niet doen, het is niet voor niks de "rust"
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het is allemaal gewoon zwaar nep. Ik zag dat een keer bij Vitesse... Is iedereen gewoon weg uit de kleedkamer zitten er 3 spelers (die hadden wrs verloren met strootje trekken
) quasi naturel in die kleedkamer en stelt die JJ van Gangelen een paar open deuren vragen
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoi
|
Elke wedstrijd tijdens rust lijkt me wel vet
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Go Your Own Way
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Hoi
|
![]() Zonder geluid anders
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
NEC doet hier niet aan mee. Er zal een woordvoerder in de catacombe het woord doen, maar de camera gaat de kleedkamer niet in.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
"En dan uit beeld: " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "En dan Rutten twee deuren verderop: ![]() ![]() Jongenfs! We moeten oppfasssssen! Jol gaat aanvallendser spfffelen! Pieters, jij gaat erin! Je kan sssszzieiem de jong wel hebben!"En dan op het veld staat Suarez natuurlijk gewoon keihard op Pieters en knalt 'ie via Pieters' reet de 1-0 binnen! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Was het wat gister?
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Ik heb Wim Rip en Gert Aandewiel met trillende stem gezien in de rust, hadden zoals verwacht niks te melden.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Op zoiets zit ik echt niet te wachten
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Wat een format, wat een performance, wat een nieuwe inzichten.
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gert Aandewiel was toch bij NAC? "Ja euhh, eerste half uur ging goed, daarna zag je toch dat Ajax het beter ging euhhh doen!" (Joh
)Verwacht je wissels? "Ehhh, nee". Ok, bedankt! Nou, ik denk dat ik nu zelf ook maar een abonnementje ga nemen! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat wat ik er van gezien heb, die interviews direct op het veld nog best prima te doen zijn, direct na de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Ik vind dat best vreemd: interviews meteen na de wedstrijd op het veld, zelfs meteen na de eerste helft met spelers en trainers is in België eigenlijk al jaren ingeburgerd bij alle clubs.
Camera's in de kleedkamers zie je dan weer zelden, enkel op speciale momenten (bv. een kampioenschapsviering, of een grote stuntzege van een kleinere club). |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Camera's in de kleedkamer
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|