|
|
#1 |
|
Iedereen kent ze wel, de technische hoogstandjes die je tegenstander doen vernederen en vaak ook nog nuttig zijn.
In Engeland hebben ze er een mooi woord voor: Showboat. Toon hier dus je mooie showboat acties die je kent van spelers: TS begint natuurlijk. De eerste is de actie van Taddei van AS Roma. Met een reverse elastico zet hij zijn tegenstander voor schut. De tweede is de speler die bekend is geworden als de zeehond en tegenwoordig in Nederland bij Ajax is te bewonderen. Het filmpje heeft denk ik iedereen al gezien maar voor degene die het niet hebben gezien, enjoy: De derde die ik post is een verdediger die een middenvelder tot een paar keer over zijn hoofd dolt. Cafu drijft hier Nedved een beetje gek en uiteindelijk wordt Cafu neergeschopt door een teamgenoot van Nedved: Welke showboats vinden jullie de moeite waard en hoe denken jullie überhaupt over het fenomeen? Laatst gewijzigd door denthemen; 26-06-10 om 09:03 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja, dat zijn de beste
![]() Kanchelskis! ![]() Dat was ook de aanleiding van het openen van dit topic |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik miste de filmpjes ook al in de OP, sjimz.
Maar dan kan er nu toch een slotje op
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Overigens kan ik het best waarderen als het een beetje zin heeft. Zoals Taddei, die daarmee in principe een kans voor zichzelf creëert om op doel te schieten.
Maar Cafu had ik bijvoorbeeld ook wel naar de grond geschopt denk ik, dat is mij te erg 'trucje om het trucje'. Ook zoiets als Witschge, daar is niemand in de buurt en dan moeten we het maar knap vinden dat hij in de loop kan hooghouden? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Waarom zou je het knap moeten vinden?
Is toch fantastisch dat hij gewoon in de meest beladen wedstrijd van Nederland ff 40 meter gaat hooghouden. Begrijp me niet verkeerd, mocht het een Feyenoorder zijn geweest dan had ik 'm ook omver geschopt willen zien worden, maar nu is het natuurlijk fantastisch.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Witschge.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Meen dat een PSVer het in de UEFA cup finale tegen Bastia de bal ook een aantal keer hooghield, zoals Witschge deed in een eerder gepost filmpje
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik houd wel van paar trucjes, mits effectief.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik las snowboots
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heeft toch niks met showboats te maken
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | ||
De meeste filmpjes bevatten mooie schijnbewegingen of doelpunten, maar echt je tegenstander vernederen vind ik het niet. In het geval van Suarez vind ik het toch wel een vernedering, dus vond ik hem wel toepasselijk eigenlijk... |
|||
|
|
|
|
|
#26 | ||
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Best knap, het filmpje staat er gewoon bij en je quote hem alsnog verkeerd
. Maar goed, we begrijpen de boodschap en inderdaad, hij's fijn !
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laatst gewijzigd door denthemen; 26-06-10 om 09:01 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Verder ben je natuurlijk ook treurig als hier tientallen filmpjes staan die blijkbaar wel voldoen maar je alleen de moeite neemt om te reageren op dat ene filmpje dat blijkbaar niet voldoet, maar dat is weer een hele andere discussie ![]() Nu maar weer ontopic dan, deze man hoort dan natuurlijk ook in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=yObIYDOv1Qc |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=9enS14BfKHY
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Om het topic een beetje actueel te houden:
Altintop had een zeer fraaie actie vanavond en ook de actie waarbij Govou met zijn aanname een tegenstander passeerde was leuk om te zien. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
ik mis de taaie scharen van Hasselbaink
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik mis een bijdrage met Djalminha in dit topic! Hoewel hij al weer enkele jaren gestopt is was dat toen hij bij depor speelde toch wel de ultieme showboat. Alleen al voor hem zette ik vroeger de tv aan om zowat alles van depor te kunnen zien. Wat een speler!
Djalminha was ook een van de redenen dat ik Spaans voetbal ben gaan volgen en ondanks dat ik meer Valencia fan ben is het nog steeds mijn favoriete speler ooit. Ondanks zijn maniertjes en het feit dat het vaak een erg irritant ventje was op en naast het veld was het toch een briljante speler. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hmm ziet er niet echt werkend uit
Doe deze videokneus eens helpen
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=73NrZj_3MSo[/youtube]
Je moet de link tussen [youtube][/youtube] tags zetten. |
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() Al voel ik me nu wel erg dom ![]() Die goal mocht er ook zijn ja, maar die pass is mooier ondanks dat hij niet wordt afgemaakt. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|