![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Dat zal die clubs helpen ja..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik snap je sentiment, maar slecht gedrag en wanbeleid moet je niet stimuleren.
De clubs weten het ruim op tijd. Als ze over twee jaar nog steeds lopen te zeuren dat het niet eerlijk is dan hebben ze het toch echt aan zichzelf te danken. __________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Corrupte teringbende als het niet doorgaat.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
hou dan helemaal op met die regels
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik ben bang dat het alleen de ENgelse (en andere clubs met sheiks) in de kaart gaat spelen. Inter/Milan en Barcelona/Real gaan er de dupe van worden.
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|||
|
|
|
|
|
#60 |
De details van de overeenkomst tussen Manchester City en Etihad Airways zijn vertrouwelijk, maar de genoemde cijfers kloppen niet. Met betrekking tot de financiële regels werken we actief en transparant. x1000
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#62 | |
. Regels .
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
BBC:
Manchester City reveals record £194.9m loss |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nu ook die naming-rights bij Chelsea en Newcastle. Nou, ik zal je eerlijk zeggen, liever verlies draaien (mits je dat kan permitteren), dan een hele koers van inkomensmaximalisatie om maar niet achter te blijven met verneukte stadionnamen, zelfs moeten verhuizen naar een 13-in-een-dozijn-stadion a la Arsenal, hoge ticketprijzen, duurdere shirtjes en dat soort ongein.
Zijn maar een paar dingetjes, die voor anderen misschien helemaal niet zo belangrijk zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe dit zich de komende jaren gaat ontwikkelen, want ik denk niet dat het alleen maar polonaise en hiephoi is wat er uit voort komt. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Zou toch enorm mooi zijn als al die hijgerige marketingmannetjes straks de das om gedaan wordt met een door de Uefa i.s.m. de EU vastgestelt maximumsalaris. Dan zit je daar in je spiksplinternieuwe betonbak miljoenen aan geld om te zetten dat je toch niet mag investeren. Vraag me af hoe snel de voetbalwereld dan met zulke mensen afrekent.
Wishful thinking natuurlijk, dat wel, maar het zou zo lekker zijn.... |
|
|
|
|
|
#66 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Denk dat de situatie met Valencia anders ligt. Die hebben mss veel schulden maar zijn wel solvabel en liquide.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Indeling financiële categoriëen
Categorie 1: AGOVV Apeldoorn (1), FC Den Bosch (1), FC Dordrecht (1), FC Emmen (1), Feyenoord (1), Helmond Sport (1), NAC Breda (1), Roda JC Kerkrade (1) en SC Veendam (1). Categorie 2: ADO Den Haag (2), Almere City (1), AZ (2), sc Cambuur (1), FC Eindhoven (2), Fortuna Sittard (1), De Graafschap (2), FC Groningen (2), sc Heerenveen (3), Heracles Almelo (2), VVV-Venlo (2), PSV (2), RKC Waalwijk (1) Sparta Rotterdam (2), FC Utrecht (2), Excelsior (1), NEC (1), Willem II (1) en FC Zwolle (1) en Vitesse (2). Categorie 3: Go Ahead Eagles (3), Telstar (3), MVV (9) FC Twente (3), FC Volendam (3), Ajax (2) en FC Oss. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Feyenoord, Roda en Agovv moeten dit jaar uit categorie 1 zijn volgens mij.
http://bin617-01.website-voetbal.nl/...%202011_12.pdf Allemaal sinds 2009 in cat. 1 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Dat is Man City ook.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Man city krijgt geld van een 'suikeroom'. Dat mag straks niet meer
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Veel schulden maar wel solvabel, net als Valencia.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
En zo verandert er lekker niks
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Dan gaan ze sponsoren voor 100 miljoen. Of ze kopen alle shirtjes op.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Financial Fair Play
Hele informatieve site erover. Analysis by www.financialfairplay.co.uk reveals the increased ticket price that clubs would need to charge if they were to manage on a 'break-even' basis and if the ticket prices were increased to account for the shortfall. The study of Premier League finances reveals that fans receive match-day ticket subsidies averaging at £25 per ticket. Although Man City's place at the top of the subsidy table will surprise few, the level of loss per ticket sold (£161) is somewhat shocking. Perhaps more surprising are the unsustainable subsidies provided to Aston Villa and Bolton fans (£63 and £49 respectively). __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
Die Spaanse belastingachterstand
. Verder lees ik weer verhalen over dat de regels misschien minder streng worden? De sancties althans. Naja, het leek leuk op papier in ieder geval...
|
|
|
|
|
|
#82 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
Dit gaat dus nooit doorgezet worden! Moet zeggen, dat ik steeds meer een afkeer krijg van clubs waar vanuit Rusland/VAE of weet ik veel waarvandaan geld in gepompt wordt. Ik moet er niet aan denken, dat mijn club door zo een Arabier oid overgenomen wordt. Het voetbal van tegenwoordig wordt steeds minder mijn voetbal...
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
'Financial Fairplay' - het aanpakken van de schulden.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|