![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Nu alle namen bekend zijn maar een EK arbitragetopic geopend. --> http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/e...op-het-ek.html
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Ben ik de enige die zich doodergert aan dat wijzen met de rode kaart naar de kleedkamer van Nijhuis?
!
Laatst gewijzigd door RayMania; 22-12-11 om 12:48 |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Zoiets is standaard, dat doe je als scheids eigenlijk zonder erbij na te denken.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Nijhuis staat er niet echt bij dat hij het vervelend vind om Esteban eraf te sturen. Kan zich blijkbaar niet echt verplaatsen in de speler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Jezus wat een aannames maak jij op basis van een foto zeg. Dat is net zoiets als die keer dat een bepaald persoon zei: Op de foto kun je zien dat speler X sneller is dan speler Y.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Ik zag dit gisteren al op tv, maar door deze foto herinnerde ik me dat weer.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Hij krijgt op dat moment het seintje van zijn assistent dat Esteban die supporter trapt, hij volgt gewoon de regels. Ik kan me voorstellen dat hij op dat moment nog niet echt tijd heeft om zich te verplaatsen in de speler, want hij wordt belaagd door de spelers en niet veel later ook door Verbeek, die zijn ploeg van het veld haalt. Ik vraag mij af of hij uiteindelijk de beelden heeft teruggezien en vervolgens nog een reactie heeft gegeven.
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Hij moet die kaart gewoon geven, elke andere scheids had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, helemaal omdat het op advies van een assistent wordt gedaan. Laten ze dit na dan gooien ze hun eigen glazen in bij de KNVB. Ik vind het een debiele aanname van je. Nijhuis kan in deze niks kwalijk worden genomen, eerder de regelgeving.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Scheidsrechters #1: Letten op de ellebogen en het trappen op tenen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|