![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Eén van de vreemdste internationals van de laatste jaren: WijZijnVoetbal.nl - Vergeten voetballers deel 2: Romano Denneboom
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Heb ik nog vaak geschreeuwd zeg: Denneboom, Denneboooooooooooooooooooom
![]() Was dat onder Van Basten dat hij international werd? Want dan is het weer niet zo heel vreemd, die had zelfs mijn moeder nog bijna geselecteerd
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kevin Bobson, Dave van den Bergh ook.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#154 |
|
En Slory
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Victor Sikora.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Die is gewoon trainer bij Heerenveen geworden na het beeindigen van zijn carriere in 2002/2003
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Leroy Echteld
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Leuk dat VI deze week Karim Saidi opzocht.... beetje jammer dat het alleen over randzaken ging alleen.
Wat een ongelofelijke eindbaas was dat
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Nicolae Mitea zit ook weer zonder club nadat Petrolul Ploiesti zijn contract heeft laten ontbinden.
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Raymond Victoria? En woont die nog steeds in HIlvarenbeek?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Gisteren is een speler van ons gebeld door een zaakwaarnemer, die twee interessante spelers in de aanbieding had. Vraag me af of die man in de gaten had dat het om de hoofdklasse gaat, maar goed. De één is een Ierse spits, ken de naam niet, maar de ander is er één die prima in dit topic past: Pius Ikedia. Volgens Nederlandse wiki zit ie in Azerbeidzjan, volgens de Engelse wiki in (Turks) Cyprus.
Ik denk niet dat het verder ooit tot een overgang zal komen, al weet je het nooit. Maar vond het wel grappig om zijn naam weer eens te horen opduiken. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Leuk verhaal over Bouaouzan ook. Heb de afgelopen jaren nog wel eens aan hem gedacht, maar om eerlijk te zijn wist ik niet eens wat voor speler het nou was. Kokmeijer komt toch als eerste naar boven
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Denneboom gaat spelen voor Harkemase Boys
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Niet lachen, goede stap van 'm 8). Nu hopen dat ie mee kan helpen om degradatie te voorkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
O Denneboom...
De topklasse wordt steeds beter __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Ik vraag me af in hoeverre Denneboom een verrijking voor de topklasse is hoor. Qua naam wellicht, qua spel is het afwachten. Net als met Andy van der Meyde bij WKE.
Maar Syb kan ons op de hoogte houden, ben benieuwd. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ik heb vandaag al gehoord dat ie minstens even dik is als Andy van der Meyde, dus dat belooft nog niet heel veel goeds. Hopelijk gaan de wedstrijden volgende week door, kan ik even kijken (als ie meedoet).
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
Mooi stuk over Nando Rafael. Toch apart hoe een carriere kan verlopen.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
In het begin van dit filmpje overigens nog dat gedoe tussen Hosé en Hulfshoff
![]() |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Sansoni. De Franse Slag
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Die Hose, voetbalt die nog?
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Ja was al aan het zoeken maar die taffessite zit te kutten.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Check die wigger er tussen staan.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Zo slecht is hij er toch helemaal niet vanaf gekomen?
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Die stoelen
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Hebben die prijs zeker gewoon met 'Leven als een profvoetballer'
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Da's een Amerikaan, die mag dat.
![]() Hosé speelt overigens vaker niet dan wel, meestal reserve of geblesseerd. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Vers van de Rijnmond-pers:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
Zo opmerkelijk is die laatste alinea nou ook weer niet. Onder Marco van Basten mocht zowat half voetballend Nederland debuteren...
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Klopt ook, bij Marco was je zo international.
![]() Deze valt ook wel onder de vergeten voetballers overigens:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Kampers natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Die is nog een tijdje best wel in beeld geweest voor de (toekomstige) rechtsbackpositie van Oranje toch?
Bij Besiktas vond ik het wel een baas eigenlijk. Weinig talent, maar wel heel veel inzet. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Moest net ineens aan Niedzielan denken. Even gecheckt maar die heeft weinig meer van gebakken:
Na NEC twee jaar bij Wisla, daarna: Ruch Chorzów, Korona Kielce, Cracovia, Ruch Chorzów. Had niet verwacht dat hij het na NEC zo matig zou doen, vond 'm daar altijd wel aardig. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Hij voetbalt daar samen met die Ntizibonka (ofzo) die ook bij NEC heeft gezeten.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Moest ineens aan Bombarda denken, die knakker had toch altijd zo`n maatje voorin bij Willem II, hoe heette die gast ook alweer?
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Huub Loeffen? Clyde Wijnhard? Jatto Ceesay? Papa Mama Sanou?
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Zal wel Jatto Ceesay zijn
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
|
Jatto Ceesay? Shoukov? Sanou? Dat zijn de namen van rond 2000 die me te binnen schieten
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
Haha, heerlijk.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Huub Loeffen stond in de spits bij Willem 2 toen ze Europees voetbal haalden. 3 jaar later was die laatste man bij Top Oss
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Gijpie zou 'm geweldig vinden.
|
|