![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Teun de Nooijer (35) en Taeke Taekema
(31) zijn door bondscoach Paul van Ass gepasseerd voor de trainingsstages in Australië en Spanje.Van Ass zegt ruimte te willen creëren om andere hockeyers te laten groeien en te laten opstaan. De Nooijer is met 445 interlands (217 treffers) recordinternational en werd drie keer uitgeroepen tot beste speler van de wereld.Taekema speelde 239 keer voor Oranje en scoorde daarin 221 keer. Van Ass:"Ik weet dat ze veel voor het hockey betekend hebben,maar voor de Spelen moet ik over het allerbeste team kunnen beschikken en dat zijn niet per se de beste 18 spelers.Taekema:"Dit is mijn grootste nederlaag ooit."
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
plaatjes van dames hockey?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die bondscoach is echt een beetje raar...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
goed nieuws.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De Nooijer valt ergens nog te begrijpen. Taekema eruit gooien snap ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hockey
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Daar gaat weer een gouden medialle.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die hadden ze toch nooit gewonnen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Taekema had de strafcorners in zijn taekenpakket zitten en dat was toch altijd wel effectief.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leuk he, anti zijn om het anti zijn...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stelletje arrogante ballen zijn het gewoon. Toevallig wat controllers en sales-managers die leuk met een stikje kunnen spelen. En dan achteraf als aanvoerder gaan zeggen dat het niet aan jou ligt maar aan de jongere generatie want 'zo speelt Australië al 35 jaar'. Huilie, huilie.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat wel voor Van Ass spreekt is dat hij met de vuist op tafel durft te slaan en duidelijkheid verschaft.
Ergens kan ik er ook wel inkomen. Nederland is wel heel erg afhankelijk gebleken van Taekema's corners en De Nooijer's bevliegingen. De taak van Van Ass om er de komende tijd wél een echt team van te smeden. Toch had ik wel graag de strafcorners van Taeke achter de hand gehad... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Daadkrachtig? Klinkt meer als seniel
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoe zit het met die gast die bij de OS 2008 elke dag bij Smeets aan tafel zat en tussendoor zijn stikkie in elk mogelijk gaatje stopte? Maakt die nog een kans? Hoe heet ie ook alweer... Was iets van Graverts ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Dit is echt niet nomaal.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nou stop de persen. Het is maar veldhockey hoor.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
BREKEND!!!!!11111
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kut man. Dit is wel dé sport die alleen bij Olympische toernooien ineens belangrijk is.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Inderdaad. Couldn't care less
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vond die keeper wel geinig die Oranje ongeveer persoonlijk goud bezorgde, voor de rest zijn mijn hockeyherinneringen ook niet in overvloed.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ronald Jansen was in Sydney (en Atlanta) inderdaad de doelman. Vogels was beide keren reservedoelman.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Trouwens als dit bij voetbal zou zijn, bijvoorbeeld door Sneijder en Van Bommel (zomaar een paar namen) niet te selecteren, zou het land te klein zijn. Zou het als eerste in het journaal komen, bij hockey staat het ff in de krant en op sportjournaal en verder niks.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Normaal dat het NOS journaal er niet mee begint. Maar was wel een groot item.
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Paul van Ass was uitgebreid in nieuwsuur om zijn besluit toe te lichten. De nationale hockeyteams hoeven niet te klagen over de aandacht. Hun grote toernooien zijn zeker van mediaaandacht met liveverslagen. De eindfase van de competitie en Europa Cup is ook altijd live op de NOS.
Qua TV Aandacht is het denk ik de vierde sport in NL na Voetbal, schaatsen en wielrennen. edit: Welllicht de vijfde. Tennis zou er ook nog bij kunnen. Maar we zien alleen RG live en de finales van Australie en Wimbledon. Laatst gewijzigd door Boris; 13-01-12 om 12:19 |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Van hockeywedstrijden worden tenminste nog fatsoenlijke samenvattingen uitgezonden, bij tennis komt men niet verder dan 2 mooie punten en het matchpoint
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Om nog maar niet over het commentaar bij tennis te beginnen
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind dat je niet over tennis hoeft te klagen. Het heeft ook met geld te maken maar in de hoogtijdagen werden alle vier de toernooien uitgezonden bij de NOS, zeker de belangrijkste wedstrijden. Vroeger, in de jaren 90, hadden ze ook nog (lange) samenvattingen van de masters toernooien. Ik vind dat best veel voor een sport waar Nederlanders geen deukje in een pak boter slaan.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat klopt. Maar tot vorig jaar zat Wimbledon bij de commerciëlen, Australian Open bij de NOS, US Open had de Nos samenvattingen van en Roland Garros bijna alles live. Ik vind dat nog steeds veel voor een sport waar Nederland weinig in de melk te brokkelen heeft. Niet té veel, maar veel. In de jaren '90 was het zogezegd nog meer. Ik weet dat omdat mijn oom daar verzot op was. Zat hij om half drie zaterdag urenlang naar de TV te turen, de masters van rome oid.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
In de jaren '90 misschien een piek door Krajicek?
Tot een aantal jaren terug had je inderdaad Wimbledon op Net 5 maar dat is volgens mij alweer 3 jaar geleden. Over de kwaliteit van tennisverslag op de NOS wil ik het niet eens hebben. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Wel vind ik Jan Roelfs een dramatische commentator met zijn Federer-geruk. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
RTL zat ooit met 20 man en een eigen studio daar op het wimbledonpark. Marie Carmen Oudendijk en Wilfred Genee als presentatoren. Sjeng Schalken haalde daar toen een aantal jaar op rij de QF en dan nor wat andere Nederlanders plus toppers, dat kregen ze financieel wel rond. Nu zal dat niet meer denkbaar zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Maar goed weer terug naar Hockey .
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
Commentaar is idd slecht maar je negeert mooi mijn punt over de BBC. Het duo Mantingh en Eltingh was ook niet altijd een pretje. Zelfde met de commentatoren op Eurosport. Als Roelfs het niet doet dan kijk ik gewoon NOS. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Shocking hockey-nieuws, Taekema en de Nooijer uit Oranje gezet.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|