![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Teveel om op te noemen. Uitschieters zijn natuurlijk het EK voetbal en de Olympische Spelen maar ook de tennistournooien dreigen weer prachtig te worden en wat te denken van de Tour de France nu er zoveel Nederlandse wielrenners zijn die weer eens echt mee kunnen doen.
Waar verheug jij je het meest op? En waarom? En wat zijn je verwachtingen? Belangrijkste evenementen (puur persoonlijk) 6 - 8 Januari 2012 Lange Baan Schaatsen - Europees Kampioenschap Allround 16 - 29 Januari 2012 Tennis - Grand Slam - Australian Open 21 Januari - 12 Februari 2012 Voetbal - Africa Cup of Nations 17 - 19 Februari 2012 Lange Baan Schaatsen - Wereldkampioenschap Allround 9 - 11 Maart 2012 Atletiek - Wereldkampioenschappen Indoor 1 April 2012 Wielrennen - Ronde van Vlaanderen 8 April 2012 Wielrennen - Parijs-Roubaix 15 April 2012 Wielrennen - Amstel Gold Race 28 Mei - 10 Juni 2012 Tennis - Grand Slam - Roland Garros 8 - 19 Juni 2012 Voetbal - UEFA European Football Championship 25 Juni - 8 Juli 2012 Tennis - Grand Slam - Wimbledon 30 Juni - 22 Juli 2012 Wielrennen - Tour 25 juli - 12 augustus Olympische Spelen Laatst gewijzigd door SCH; 01-01-12 om 17:17 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed topic. De OS geniet ik altijd van, het EK wordt weer 30 dagen zuipen, maar ik kijk nog het meest uit naar de Tour. Rabobank kan een fantastisch team opstellen mits iedereen fit, met een Nederlands blok van 3 toprenners. Genieten!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
EK kijk ik het meeste naar uit, maar zulke toernooien vallen mij uiteindelijk altijd nogal tegen. Olympische Spelen wordt weer erg leuk, vooral de atletiek vind ik leuk om te volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vooral naar de wielerwedstrijden en de Olympische Spelen kijk ik uit. Hopelijk ben ik vrij in juli en augustus. En dan na de Spelen maar op vakantie, als het kan.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik stel mijn zomer er wel op in, ik zal de OP nog wat aanpassen met data en dergelijke.
Het meest kijk ik uit naar een Elfstedentocht maar die komt vast niet. Ik vergeet sowieso het schaatsen, wat al meteen geweldig is. Maar Olympische Spelen hebben altijd iets bijzonders en ik speel nog steeds met de gedachte om in die tijd even naar Londen te gaan. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zag het beginstukje van studio sport ook net, kreeg meteen zin in het nieuwe jaar!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja, daar werd ik door geinspireerd voor dit topic Suikie.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vooral de Olympische Spelen natuurlijk, de hele dag sport kijken en vooral juichen voor sporten en sporters die je absoluut niet kent, maar die wel kans maken op een medaille
![]() (al blijf ik het jammer vinden dat de OS maar zo kort is, had wat mij betreft wel een week extra mogen worden) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het jaar begint in elk geval weer heerlijk met Garmisch.
Verder verheug ik me op het EK, de OS en natuurlijk de weken vlak voor het nieuwe voetbalseizoen waarin iedereen weer een topelftal heeft en toch wel minimaal kampioen wordt/europees haalt/niet degradeert. Ben nu al nieuwsgierig welk team er in augustus weer staat bij de FC bv. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Roeien tijdens de Spelen. Hopen dat een bekende goud gaat halen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sportjaar 2012
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reem vs JDS natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
27 juli heb ik genoteerd want dan begint de OS. Tijdens het EK wordt het aan mijn scriptie overdag en s'avonds foebele kijken
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik heb in de OP de data van een aantal grote evenementen neergezet
Het loopt ook zo heerlijk in elkaar: voetbal. tour. wimbledon. OS. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alleen het voetbal doet me wat, eigenlijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
De Giro boeit mij persoonlijk niet zo heel erg eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Alleen Giro, Tour en wat klassiekers buiten het voetbal (EK en op Olympische spelen) boeien me wat.
En de africa cup voor de tackles en de keepers dan. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mij ook, en de OS ook wel. Tennis en wielrennen kunnen me al jaren gestolen worden.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bazenjaar 2012
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Juichen voor Nederlandse sporters op de Olympische Spelen
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vakantie is precies gepland zodat ik geen groot sportevenement mis
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zo erg eens
.Voetbal staat nog wel op 1, maar redelijk snel daaronder staan een hoop overige sporten .
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Oh en mensen die schaatsen een sport noemen
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Maarja, de Tour is zo belangrijk he. Met afstand de minst interessante van de grote rondes.
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sowieso, met drie kopmannen de Tour starten is kansloos. Verder kan Gesink hemel en aarde bewegen om duidelijk te maken dat hij géén losermentalita heeft. Maar hij kan het gewoon niet aan. Ik heb m een keertje in het echt gesproken en het is echt een gouden kerel die voor iedereen tijd maakt. Maar daar zit het probleem ook meteen, hij is te aardig. Hij zou eens een jaartje bij Armstrong in de leer moeten gaan, dan rijdt hij Bertje zo uit het wiel.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De Tour heeft veel tijdritkilometers dit jaar (bijna 100), ver in het nadeel van onze mannen.
Zie ze daarom ook veel liever in de Giro en Vuelta acteren, maarja. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Gesink rijdt niet vaak zomaar iemand uit het wiel. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zit in de giro dit jaar niet die monsteretappe over de Mortirolo en Kronplatz ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
) dat kunnen zien. Dan moet de Rabobank dat toch ook doorhebben. Je moet je toch in alle rondes laten zien. En dat kan nu zo goed als je 3 subtoppers hebt. Kruijswijk en Gesink rijden sowieso de Giro niet en Mollema is erg onzeker voor de Giro. Zelf ben ik er van overtuigd dat je beter met de Giro in de benen de Tour kunt rijden dan dat je jezelf opblaast in de Tour en ook het goedmakertje in de Vuelta kunt doorstrepen. Al is het dan wel weer begrijpelijk dat ze Kruijswijk niet in de Giro laten starten als ze hem in de Tour willen. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik kan dat nooit meer zien, dus de glans is daar voor mij sowieso wel een beetje vanaf.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vond het wel leuk dat die arrogante amerikanen eens een timmer op hun neus kregen, maar toen gingen ze de medailleklassementen zo aanpassen dat ze toch bovenaan stonden
zielig volkje.Maar die doping-Chinezen, dat is echt ernstig en dat gesjoemel met leeftijden. Gadverdamme. Het gaat er ook niet zachtzinnig aan toe in China; natte droom voor elke reactionaire conservatief moet dat zijn. Wat me tegenstaat is dat de Spelen zo commercieel en groots zijn geworden. Gewoonweg teveel sporten, teveel nummers en de uitzendtijden zijn helemaal afgestemd op de Amerikaanse markt (in mindere mate ook de Europese markt). De glans is ook minder geworden doordat veel sporten, waaronder atletiek en zwemmen, tegenwoordig tweejaarlijks een wereldkampioenschap houden. Tien jaar geleden was dat nog niet eens zo. Wmb downsizen ze die hap weer. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het staat op de nominatie om de olympische status te verliezen. Dat hoor je steeds vaker.
Vwb betreft de wintersporten is het IOC helemaal de weg kwijt: ze willen daar meer en meer extreme sporten hebben. Korte, snelle, spectaculaire nummers die de 'jeugd' zouden moeten aanspreken. Het liefst breken de sporters nog net niet hun botten. Schaatsen past niet meer in die agenda. Vandaar dat de ISU ook met even achterlijke ideetjes als de 'mass start' aan komt proppen. Ze zijn als de dood... |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Natuurlijk. Meest prestigieus, meeste aandacht, beste deelnemersveld, meeste prijzengeld. Het is de Champions League van het wielrennen. En net als de Champions League zijn andere wedstrijden misschien wel mooier.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
acht maal olympisch goud | nusport.nl/boks | Voor het laatste nieuws van elke sport
1 medaille maar voor roeien !Ik gok op 2. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sportjaar 2012 - het wordt fantastisch
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|