![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De Nederlandse honkballers hebben op
het WK in Panama voor een enorme stunt gezorgd door 25-voudig wereldkampioen Cuba met 4-1 te verslaan.Door de zege is Oranje met nog één duel voor de boeg al verzekerd van een finaleplaats. Aan Orlando Yntema was de schone taak toebedeeld het Cubaanse slaggeweld in toom te houden.De 25-jarige pitcher van UVV slaagde,na een wat wilde start,met vlag en wimpel. Alleen in de vierde inning kwam hij even in de problemen.Yntema moest (bij nul uit) drie honkslagen op rij en een punt toestaan,maar geholpen door het foutloze veld redde hij zich knap uit die benarde positie. ![]() Zaterdagnacht live bij de NOS.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik las "de 25-jarige pitcher van het UWV".
![]() Zat vanochten op espn.com en mlb.com te kijken of er wat over te vinden was, helemaal niks. Topprestatie wel, misschien dat ik wel ga kijken zaterdagnacht. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
Gewonnen van Cuba! Heuj!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Kut MLB met hun world series
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
De play-offs in de MLB zijn verdomme aan de gang! Dat is het echte werk! __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tsja, dat houd je, maargoed, winnen van Cuba:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als ze vanavond maar niet de sigaar zijn...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Cuba wint van Canada en Panama en haalt dus de finale.
Nederland klopt nog even Venezuela met 12-2 ![]() Finale om 0:00 live op Ned 1 ![]() Troostfinale Canada - VS om 18:00 |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Ik pobeer het te kijken
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Misschien ook wel even meepakken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maken we hier maar een live-topic van!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wil ik bij zijn. Wel een saaie sport
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Cuba zal toch makkelijk winnen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stel je nou eens voor dat je een keertje positief zou zijn, je moet er niet aan denken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 |
Cuba tegenstander Nederland in finale WK honkbal __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoe lang duurt zo'n wedstrijdje gemiddeld?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volgens mij kan het nog wel lang duren zo'n potje. Begint waarschijnlijk ook later vanwege de regen in Panama.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gemiddeld 3 tot 3,5 uur.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hup Holland!
|
Gewoon voor zorgen dat je na 5 innings met 15 punten verschil voor staat.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het is maar 7 innings he.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hup Holland!
|
De laatste wedstrijd was 7 innings omdat het toen 10 punten verschil was.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee hoor, kijk maar naar de andere groepswedstrijden.
Wereldkampioenschap honkbal 2011 - Wikipedia |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
Ok, vreemd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vanwege de regen moest het programma ingekort worden, vandaar de 7 innings. Of dat in de finale ook zo is weet ik niet.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Oh ok, nou ja we zullen wel zien
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Half uur uitgesteld
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Half uur uitgesteld las ik op twitter. Veel kijkplezier, ik moet morgenochtend weer vroeg opstaan, dus ik ga helaas niet kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Oh, wat Jasper zegt dus
.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Rain delay.
Daar gaan we dus niet op zitten wachten. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik ga er ook wel even met een schuin oog naar kijken icm Dit was het nieuws.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het gaat nog langer duren dus.
Wedstrijd om het brons is geannuleerd, ze krijgen allebei de medaille
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
[QUOTE=Jasper;2915368]Het gaat nog langer duren dus.
Wedstrijd om het brons is geannuleerd, ze krijgen allebei de medaille [/QUOTE]Is dit serieus?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gaat nog zeker 1,5 uur duren.
Ga ik niet op wachten. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Half 3 wordt het ....
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dan kan ik het einde beter morgenochtend meepikken
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het wordt wel gebracht als zo'n hoe-werkt-dat-eigenlijk-allemaal-sport.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zie het zo wel tot half 3 ga ik niet wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zit ook geen kip daar zo te zien
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die zitten binnen te borrelen in het clubhuis.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat is al het hele toernooi
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Benieuwd wie morgenvroeg eerder is de wekker of de uitslag van de finale
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ze draaien wel fakkin' goede muziek steeds.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De WK-Finale honkbal livetopic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|