![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
Topprestatie van onze mannen! __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#102 |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Nog stukje gezien toen ik lam thuis kwam om half 5
![]() Wel erg netjes. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Unieke, prachtige prestatie. Jammer dat het zo laat moest beginnen. Ik lag lekker te pitten.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Dan maar de Cardinals __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Het blijft natuurlijk een ultieme kutsport maar wel leuk dat we wereldkampioen zijn, het dondert mij nooit waarin
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Jij gaat zelfs uit je dak bij de 147e wereldtitel op rij van de korfbalploeg?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ja man. We kunnen niet vaak genoeg die kutBelgen verslaan
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Kutsport? Waarom dat?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Om te doen is het vast leuk maar als kijksport vind ik het waardeloos. Het duurt maar en het duurt maar en iedereen staat daar maar wat. Als het loopt, is het wel even leuk maar dat zijn vlagen. Ik heb wel pech gehad in de VS met de wedstrijden trouwens, dat het na 9 innings nog 0-0 was en zo, dat soort dingen.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ja ok, maar dat is hetzelfde als Amerikanen die zeggen dat voetbal kut is omdat ze twee keer een 0-0 wedstrijd gezien hebben.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Een wedstrijd kan toch ruim 3 uur duren? Dat is niet echt kijkersvriendelijk ook. Ik vind er ook geen kak aan om te kijken zoals bij bijna alle Amerikaanse sporten.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ja, maar dat maakt het juist tof vind ik. Echt goede wedstrijden duren zeven wedstrijden
|
|
|
|
|
|
#116 | |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ik verveel me nooit bij een honkbalwedstrijd. Vooral niet in die prachtige stadions in de Major League. Amerikanen weten hoe ze mensen moeten bezighouden.
En Honkbal is, als je je er wat verder in verdiept, een prachtige sport. Na voetbal zowat de enige sport die me wat interessert. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Jouw idee van een goede sport wordt bepaald door hoe je in het publiek zit?
![]() Dan zou darts topsport moeten zijn. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
![]() Als mijn geschetste beeld een beetje klopt tenminste ![]() Vriend van me (half Amerikaans) is ook gek van honkbal, snap d'r geen klote van waarom
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Een oud-klasgenoot van mij is gewoon wereldkampioen
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Daar hebben ze dan ook wel een punt, niet zelden neem ik me voor om eens wat minder te kijken.
|
|
|
|
|
|
#122 | |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik vond het vroeger op school om te doen een ongelooflijke kutsport.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
Moeten ze dan voor wat 'onwetende Europeanen" de regels aanpassen? Wat zou je dan anders willen zien, wat zouden ze aan moeten passen? __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Er gebeurt veel te vaak niks doordat het spel zo vaak stil ligt. Dat is trouwens ook een belangrijk bezwaar van me tegen ijshockey, wat ik op zich wel een mooie kijksport vind.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Dat is vooral de NHL, Olympisch (en WK) hockey heeft minder onderbrekingen, dat is ook wat leuker om naar te kijken over het algemeen.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ik had het ook over olympisch hockey.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
De NHL die veel stil ligt?
![]() Het moet niet gekker worden. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Te veel naar mijn smaak in ieder geval (en ja ik zie regelmatig wedstrijden).
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Het gaat niet om onwetende Europeanen. Ik ben ook helemaal niet voor aanpassing van de spelregels maar je ziet bij heel veel sporten dat het gebreurt omdat het aantrekkelijker moet zijn en zo, nou dan komt honkbal wel in aanmerking. Maak de kans op slag groter en de rol van de werper minder belangrijk, en minder innings. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
IJshockey vind ik geweldig trouwens, ging ik vroeger heel vaak heen toen heerenveen nog bijna jaarlijks kampioen werd en Europees speelde, was voor mij bijna belanger dan voetbal.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Dat was tevens de tijd dat SC Heerenveen nog in de eerste divisie speelde en slechts kon dromen van de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#133 | |
Het is toch ook mooi om een Pitcher een no-hitter te zien gooien of zelfs een perfect game. Jammer dat de meeste alleen maar die bal over het hek willen zien gaan. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Inderdaad het mooiste vind ik de verdedigende acties. Als het makkelijker zou worden om de bal te raken dan ga je bij de wereldtoppers echt korfbal uitslagen krijgen constant.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Heerlijk, dat lopen en het veldspel is toch het leukste, die honken moeten bezet zijn.
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Dit.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik vind het trouwens jammer dat ijshockey in Nederland zo'n kleine sport is. Met al die schaatsers is er in principe de potentie wel, als al die kinderen die schaatsen zouden gaan ijshockeyen dan zouden we echt aansluiting bij de wereldtop kunnen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Schaatsen en grote gasten ja, vind het ook maar raar
|
|