|
|
#1 |
|
Na het grote aantal deelnemers aan de Tourpoule, die glansrijk gewonnen werd door NumberNine, gaan we het nog weer ff proberen met de Vuelta.
De regels zijn iets anders: - 10 renners selecteren; - deelname voor zaterdag 20 augustus 17.00 - deelname per DM Punten: Etappezege: 1. 25 2. 20 3. 16 4. 12 5. 8 6. 6 7. 4 8. 3 9. 2 10. 1 Rode trui (klassement): 1. 5 2. 3 3. 1 Blauw met gele vissentrui (punt): 1. 5 2. 3 3. 1 Wit met blauwe bolletjestrui (berg): 1. 5 2. 3 3. 1 Oranje-groene trui (combinatie): Nummer 1: 5 punten Ploegentijdrit: Renner van nummer 1: 10 punten Renner van nummer 2: 6 punten Renner van nummer 3: 3 punten Eindklassement: 1. 50 2. 40 3. 30 4. 20 5. 10 Vissentrui: 1. 15 2. 10 3. 5 Bolletjestrui: 1. 15 2. 10 3. 5 Combinatieklassement: 1. 10 Bonusvragen: De eerste betrapte renner: 25 (geen renner mag niet )Nummer laatst: 25 Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 20-08-11 om 11:59 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik wacht nog even tot de definitieve startlijst.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vuelta a Espaa 2011 - Spain - Startlist, participating teams and riders - Racespecial by CyclingFever.com - The International Cycling Social Network
Startlijst die wordt bijgehouden als er nieuwe selecties bekend zijn. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Top, ik doe mee!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zo laat mogelijk een team insturen!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik doe weer mee
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ik doe ook weer mee
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Deze ga ik winnen, de tour was de warming-up
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Team verzonden
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ook ingezonden.
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Team van de organisator:
Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 18-08-11 om 11:45 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik doe het zo laat mogelijk.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ohja, ik ben net als bij de Tour de ploegentijdrit vergeten, maar dat is weer gewoon:
Renner van nummer 1: 10 punten Renner van nummer 2: 6 punten Renner van nummer 3: 3 punten __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ga ook weer meedoen
![]() Leuk dit soort initiatieven! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Definitieve startlijst:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ook ingestuurd, wel lastig dat je maar 10 namen mag.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
13 deelnemers inmiddels
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is wel een beetje jammer ja.
Veel dezelfde namen zijn er ook gekozen... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Je zag het bij de Tour ook, de eerste 8-9 namen waren vaak hetzelfde, de namen daarbuiten maakt het verschil... Waarom is er voor 10 namen gekozen?
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
14 deelnemers nu.
Nog een paar uurtjes tot de start
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dagtoptien:
1. EnGCatjuh 25 2. PyTh 22 3. witikvil 22 4. Tjeuke 19 5. Zwoerd 19 6. methodmich 16 7. Hendril 15 8. NumberNine 15 9. Rucebo 15 10. Suijk 15 Klassement: EnGCatjuh 25 PyTh 22 witikvil 22 Tjeuke 19 Zwoerd 19 methodmich 16 Hendril 15 NumberNine 15 Rucebo 15 Suijk 15 Sybrand 15 vinnie06 15 Zappie 12 Da_Sandman 9 El Presidente 9 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mijn team:
01. Denis Menchov 02. Igor Anton 03. Vicenzo Nibali 04. Joaquin Rodriguez 05. Jurgen Van Den Broeck 06. Steven Kruijswijk 07. Tyler Farrar 08. Marc Cavendish 09. Marcel Kittel 10. Taylor Phinney Bonus: Betrapt: Jan Bakelandts Laatste: Albert Timmer __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. WIGGINS Bradley SKY GBR
2. NIBALI Vincenzo LIQ ITA 3. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin KAT ESP 4. SAGAN Peter LIQ SVK 5. CAVENDISH Mark THR GBR 6. VAN DEN BROECK Jurgen OLO BEL 7. PETACCHI Alessandro LAM ITA 8. FREIRE GOMEZ Oscar RAB ESP 9. ANTON HERNANDEZ Igor EUS ESP 10. FARRAR Tyler GRM USA De eerste betrapte renner: KASHECHKIN Andrey AST KAZ Nummer laatst: HAEDO Juan José SBS ARG __________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Populaire jongens bij de bonusvragen zijn Timmer en Kashechkin.
Timmer voor de laatste plek en Kashechkin voor de dope. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mijn team :
Igor Anton Peter Sagan Greg van Avermaet LL Sanchez Steven Kruijswijk Nibali Menchov Scarponi Rodriguez Roche Betrapte renner Manuele Mori Nummer laatst Marc de Maar |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
Igor Anton
Mark Cavendish Joaquin Rodriguez Steven Kruijswijk Oscar Freire Tyler Farrar Vicenzo Nibali Andreas Kloden Jurgen Van Den Broeck Fabian Cancellara Doping: Menchov Laatste: Haedo |
|
|
|
|
|
#29 |
|
1 Greg Van Avermaet (BMC)
2 David Moncoutié (Cofidis) 3 Igor Anton (Euskaltel) 4 Denis Menchov (Geox) 5 Joaquin Rodriguez (Katusha) 6 Daniele Bennati (Leopard) 7 Vincenzo Nibali (Liquigas) 8 Andrey Kashechkin (Astana) 9 Oscar Freire (Rabobank) 10 Stijn Devolder (Vacansoleil) Eerste doping: Eduard Vorganov (Katusha) Nummer laatst: Jesus Rosendo Prado (Andalucia) En gelijk in de top 10, al is dat nu minder moeilijk gezien het aantal deelnemers.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dagtoptien:
1. Tjeuke 44 2. Da_Sandman 28 3. Zwoerd 28 4. Hendril 17 5. El Presidente 16 6. methodmich 16 7. NumberNine 13 8. Rucebo 13 9. Suijk 13 10. vinnie06 13 Klassement: Tjeuke 63 Zwoerd 47 Da_Sandman 37 EnGCatjuh 37 PyTh 34 witikvil 34 Hendril 32 methodmich 32 NumberNine 28 Rucebo 28 Suijk 28 Sybrand 28 vinnie06 28 El Presidente 25 Zappie 13 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laatste
![]() Nouja, ik ga knallen in de bergen en die zijn er genoeg deze vuelta. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hehe ik dacht al dat ik hoog zou eindigen, ondanks dat ik er met Kittel en Farrar er maar twee bij de eerste tien had... Verrassende uitslag gister.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goede eerste dag, dra-ma-tische 2e.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Post ff allemaal je team, is leuker
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hier de mijne:
001 Vincenzo Nibali 007 Peter Sagan 051 Igor Anton 065 Denis Menchov 072 Mark Cavendish 081 Joaquin Rodriguez 091 Michele Scarponi 127 Jurgen Vandenbroeck 155 Steven Kruijswijk 191 Tyler Farrar Eerste betrapte: 069 Dmitry Kozontchuk Nummer laatst: 146 Nikolas Maes |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
My Squad:
O. Freire T. Farrar M. Scarponi J. Rodriguez M. Cavendish I. Anton F. Cancellara V. Nibali S. Kruijswijk J. van den Broeck Eerste betrapte renner: D. De La Fuente laatste: S. Lagutin |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wiggins
Sastre Brajkovic Van den Broeck Nibali Cavendish Farrar Cancellara Freire Velits Doping: Andrey Kashechkin Laatste: Aleksejs Saramotins |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Toch nog veel verschillende namen, leuk
. Zelf erg gegokt met Kittel en Phinney. Methodmich weer een typische Methodmich ploeg.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 22-08-11 om 17:09 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
34 verschillende renners geselecteerd
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hendril, is mijn wijziging niet meer doorgekomen? Sagan voor Cobo. Kom net terug van Lowlands dus zie het nu pas. Heb ook geen hersencellen meer over trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Via DM gedaan of wat? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
El Presidente +7 dus.
Op 17 augustus heb ik wel een mail gehad van El P. DM is zoek. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ah, hij heeft dus zelfs al punten gehaald? Mooi, nogmaals dank voor het vertrouwen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik ben de enige met een renner in de top10 volgens mij
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lol. Je hebt gelijk; de enige met punten...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dagwinnaar:
Zappie 8 Klassement: Tjeuke 63 Zwoerd 47 Da_Sandman 37 EnGCatjuh 37 PyTh 34 witikvil 34 Hendril 32 methodmich 32 NumberNine 28 Rucebo 28 Suijk 28 Sybrand 28 vinnie06 28 El Presidente 25 Zappie 21 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Niemand punten verder
?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee. Verrassende top 10 en verder Lastras die alle truien pakt.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|