![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vrouwen
Inge Dekker: 50 en 100m vlinderslag; 4x100m vrije slag, 4x100m wisselslag Femke Heemskerk: 100 en 200m vrije slag, 100m rugslag; 4x100m vrije slag; 4x100m wisselslag Sharon van Rouwendaal: 100 en 200m rugslag; 4x100m wisselslag Ranomi Kromowidjojo: 50 en 100m vrijslag; 4x100m vrije slag en 4x100m wisselslag Marleen Veldhuis: 50m vlinderslag, 50m vrije slag, 4x100m vrije slag en 4x100m wisselslag Tessa Brouwer: 100 en 200m schoolslag; 4x100m wisselslag Moniek Nijhuis: 50 en 100m schoolslag 4x100m wisselslag Maud van der Meer: 4x100m vrije slag, 4x100m wisselslag Ilse Kraaijeveld. 4x 100m vrije slag 4x 100m wisselslag Linsy Heister: 10 en 25km open water Mannen Bastiaan Lijesen: 50 en 100m rugslag; 4x100m wisselslag Job Kienhuis: 800 en 1500m vrije slag Sebastiaan Verschuren: 100 en 200m vrije slag; 4x100 wisselslag Lennart Stekelenburg: 50,100 en 200m schoolslag; 4x100m wisselslag Nick Driebergen: 100 en 200m rugslag; 4x100m wisselslag Joeri Verlinden: 50 en 100m vlinderslag; 4x100m wisselslag Joost Reijns: 200m vrije slag; 4x100m wisselslag Inmiddels goud voor de vrouwen estafette. Te zien bij de NOS. Trouwens vreemd dat er nog geen topic was.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lekker leesbaar tong. Tering man. Ben je dronken ofzo.
Na dat riro topic is dit weer kut. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Femke Heemskerk faalt op de 200 vrij en wordt 7e.
En ik heb gewoon een CP gedaan voor de OP. Ik zag gewoon een normaal bericht.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oh ja de mooie Pellegrini won.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jemig, ik lees dat ze op 50 meter van de finish gewoon nog voorop lag. Die is helemaal ingestort dan.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja ze keerde als eerste met een halve seconde voorsprong.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Phelps en Lochte
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stekelenburg 7e op de 50 schoolslag. Braziliaan Da Silva wint.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Stekelenburg nu 7e geworden op de 50 school
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Morgen de 100 meter vrije slag finale met Verschuren.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Schiterende 200 wissel. Logte in een wereldrecord en Phelps er één tiende achter.
![]()
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kleine docu nu over Melissa Franklin, een Amerikaans toptalent. Wordt al gesproken over de nieuwe, vrouwelijke Phelps.
Dat belooft wat voor volgend jaar. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lochte fucking koning
![]() Bezorgt Amerika hoogstpersoonlijk het goud op de 4x200m door in de laatste 100m weg te zwemmen bij Gillot, de Fransman. Wat een onderwatertechniek heeft die gast. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja dat zag er vrij netjes uit inderdaad. Wanneer is de 50 vrij?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Inge Dekker is net wereldkampioen geworden op de 50m vlinderslag.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
en brons voor Sharon van Rouwendaal
Weer een stuk van d'r PR af.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Knappe prestaties
![]()
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van Rouwendaal wat is die goed zeg dit toernooi
![]() Maar op Franklin staat geen maat, die gaat dat WR nog wel een keer verpulveren wat een toptalent. En wat leuk voor Dekker, compleet onverwacht. Alles gewonnen op haar perfecte finish. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Is geen olympische afstand toch?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wereldkampioenschap zwemmen in Sjanghaai.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|