![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 | |
En waarom is het bij Armstrong nooit aangetoond? Omdat ie niet gebruikt heeft of omdat er krachten zijn die het niet mogelijk maken dat het aangetoond wordt. Maar los van Armstrong vind ik de veroordeling van Contador echt onzinnig. Heeft niets maar dan ook niets met dopingbestrijding te maken. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#152 |
|
Ik snap ook nog steeds niet welk signaal er wordt afgegeven wanneer iemand na anderhalf jaar nog es geschorst wordt voor het eten van een niet prestatieverhogend stukje biefstuk.
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
![]() Bovendien heb je ook maskeringsmiddelen enzo, weet niet of dit zoiets is, maar je hoeft niet per se betrapt te worden op een prestatieverhogendmiddel om geschorst te worden. |
||
|
|
|
|
|
#154 | |
Wat vind je van de verklaring van Contador dat het in zijn vlees zou hebben gezeten, terwijl Europese dieren bijna nooit worden geďnjecteerd met dat spul? __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Natuurlijk wel man. Lekker, biefstukje. Wel raar dat hij niet direct door had dat er een micromini hoeveelheid clenbuterol in zat, ik heb dat vaak direct door.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Dat is dan wel weer frappant inderdaad. Vooral hij het achteraf juist heel goed wist. Cero cero cero etc.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ja, ik geloof wel dat het door vlees kan komen, dat is gewoon vastgesteld. De regelgeving rond doping rammelt gewoon aan alle kanten. Sporters zijn bij voorbaat al schudlig, je kunt nog beter een moordenaar zijn.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
||
|
|
|
|
|
#159 | |
Maar de regelgeving rond doping rammelt wel ja. Vooral het feit dat het allemaal zo lang moet duren. Het is gewoon abnormaal dat iemand 2 jaar schorsing krijgt maar daarvan al 1,5 heeft gehad en in die tijd gewoon heeft gefietst. Om 'm dan nu z'n overwinning van bijvoorbeeld de Giro af te pakken is ook vrij bezopen. En nee, je kunt niet nog beter een moordenaar zijn, want dan ga je de gevangenis in, met een beetje pech nog levenslang ook. Dan toch liever twee jaar niet in wedstrijdverband mogen fietsen. |
||
|
|
|
|
|
#160 | ||
|||
|
|
|
|
|
#161 | ||||
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|||||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Het probleem is dat er bijna geen openheid van zaken wordt gegeven. En ja, het rammelt inderdaad aan alle kanten en het is niet te volgen wat er allemaal gebeurd. Dat is gewoon zonde, want het is zo'n ontzettend mooie sport, maar de randzaken blijven op deze manier overheersen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tour de France #24 - Yell for Cadel!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |