![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Dat is natuurlijk omdat er geen andere leuke goede avonturier is die een gooi naar het podium kan doen
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
''Etappetje gewonnen, de Montana´s, winkelstraatje, oude kut auto´s, maar wel gezellig''
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ik was best goed in de Lezerstour, als ik Voeckler had in plaats van Gesink had ik gewonnen.
![]() Godver |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Wel weer mooie beelden van de zijkant van die sprint, al was vorig jaar veel vetter omdat Cavendish iedereen op een paar fietslengtes reed ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Mooie Tour toch wel gezien. Nu al zin in volgend jaar. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
In 2014 wellicht een start in Qatar.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Lijkt me dat ploegleiders en renners daar niet mee akkoord gaan. Het reizen, de hitte, slaat nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Op naar de Vuelta
![]() In ieder geval VDB aan de start daar, hopelijk voegen zich daar andere onfortuinlijke renners bij zoals Klöden, Leipheimer, Wiggins. Evans had volgens mij ook de Vuelta in de planning maar weet niet of dat nog doorgaat. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
In ieder geval geen Contador: contador slaat vuelta over | nusport.nl/wielrennen | Voor het laatste nieuws van elke sport
Maar er zijn nog genoeg Spanjaarden, zoals Anton, J. Rodriguez, Sanchez wellicht etc. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
![]() Succes. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
De Angliru is echt een bazenklim
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Het was weer leuk bij de Tour. Ben in Sestriéres geweest (niet echt actie, wel een leuke dag), 4km onder de top van de Galibier (toen ze daar aankwamen, heel mooi overzicht en erg gave etappe), Alpe d'Huez (5km onder de top, erg tof) en de tijdrit in Grenoble. Gisteren teruggekomen, totaal verbrand, zal kijken of ik nog wat toffe foto's heb.
Oh en ik heb niet meegerend en was ook niet verkleed als injectiespuit ofzo.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
. Ik moet volgend jaar ook echt weer.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ja, wij gaan volgend jaar ook, 2 week richting Alpen, zelf fietsen en af en toe de Tour bekijken. Iemand enig idee wanneer het Tourschema altijd bekend gemaakt wordt?
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Dadelijk naar Boxmeer, hopelijk kan ik nog wat mooie plaatjes schieten
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Angliru, altijd mooie beelden
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Wordt eens tijd voor een enorm grote zandstorm daar in het Midden-Oosten. Of een mini ijstijd.
Inderdaad opzouten met dat soort onzin, organiseer maar een tour de Qatar voor Kamelendrijvers of zo. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#121 | ||
![]()
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Boxmeer:
1. Boom 2. Hoogerland 3. Ten Dam Nipte sprint, Boom ging er nog net overheen. Ruijgh won de premieprijs voor degene die het vaakst als eerste over de finish kwam. We vingen de bloemen van Boom, die staan nu in een café in Boxmeer, waarvoor we een schaal bitterballen gescoord hebben
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Valt me nog mee dat Hoogerland niet won.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Wat een recuperatievermogen heeft die man
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Vandaag Stipthout
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Hoogerland en van Dam in de sprint
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Idd. Wat doet Marcel van Dam in een Sprint?
In Stiphout heeft Cavendish gisteren gewonnen. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
||
|
|
|
|
|
#129 |
![]() Aan de ene kant moeten ze de regels volgen, want als je de lijnen vervaagd wordt het een zooitje, aan de andere kant vond ik dit toch wel overdreven. Het ging om 1 picogram ofzo van een stof die niet eens prestatie bevorderend zou werken bij mensen. Maar goed, als je dit toelaat komen er meer aankloppen met vergelijkbare verhalen dus is het misschien wel goed zo. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Wat een drama
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Weer een winnaar die niet als winnaar is gehuldigd...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Hup Holland!
|
Wel vreemd dat hij in augustus 2012 al weer mag rijden. Van die 2 jaar schorsing die hij heeft gekregen heeft hij dan maar een half jaar uitgezeten.
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
Bah.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Gelukkig redelijk zware straf nog. Hoop dat het ook een signaal naar andere renners is...
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Welk signaal? Geen vlees meer eten?
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Jammer dit
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Belachelijk
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Het is een treurige dag voor het internationale wielrennen waarop defnitief blijkt dat mensen met (commerciele) macht vrijuit gaan. Schandalig, ik kan er echt niet bij, dat meten met 2 maten. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Nou da's dan een geluk bij een ongeluk, ze moeten nou echt kappen met die onzin.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#142 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Wat een onzin. Armstrong is gewoon nooit tegen de lamp gelopen en gaat daarom vrijuit. Dat is toch zonneklaar?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Lance
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
En dat is rechtvaardig?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Zolang iemand toch niet betrapt is, kun je wel erover door blijven gaan, maar dan is er geen bewijs van dopinggebruik. Is het dan wel rechtvaardig om daarover door te blijven zagen?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Wat hier boven al staat. Contador is betrapt, Armstrong niet. Daar kunnen we allemaal onze mening over hebben, maar dat zijn de feiten. Dat Contador nu een forse schorsing krijgt voor gebruik van doping (even buiten beschouwing gelaten hoe en van wat) vind ik een duidelijk signaal voor de rest van het peloton.
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
||
|
|
|
|
|
#150 | |
.
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tour de France #24 - Yell for Cadel!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|