|
|
#201 |
|
ook mooi
en dit. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Laatste week flink teruggevallen, zonde dat m'n team letterlijk uit elkaar is gevallen.
![]() Gefeliciteerd 9
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Ik ging lekker in de top 10. Maar het vergeten van Andy en het buiten laten van Frank heeft mij veel gekost. Dom.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Was weer leuk, zoals meestal met dit soort dingen een goede subtopper, maar winnen doe ik nooit
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Thanks Hendrikus, leuke poule geweest
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Bedankt Hendril! Goed georganiseerd en ook behoorlijk wat belangstelling. Een idee om dit ook voor de Vuelta te doen?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Graag gedaan.
Ik zal vanavond nog ff het sterkst mogelijke team uitzoeken. Vuelta moet wel lukken denk ik. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Denk dat je voor de Vuelta wel wat minder animo hebt, maar ik ben er bij. Fantastisch gedaan iig Hendril!
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Vuelta heb ik al helemaal geen verstand van
Maar het was leuk om mee te doen, Hendril __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Over de Vuelta gesproken, 10 bergetappes waarvan 6 bergop. (met Angliru
) 9 vlakke etappes die nooit vlak zijn, een tijdritje en een ploegentijdritje van 16 km. Klimmers, kom maar door.
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Matige eindscore, volgend jaar kies ik minder persoonlijke favorieten en / of aanvallers en meer sprinters.
Goed bijgehouden Hendril, leuk om zo de Tour te volgen. Gaf net een beetje extra spanning! En de winnaars van harte uiteraard! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
kick
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Weer 15 renners kiezen? En zijn de startlijsten al ergens te vinden?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Nieuw topic graag
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
#216 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Kan je deze dan ook even weggooien
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV poule #2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|